BeaVer schreef:...Dat is toch geen probleem : diegene die de test het snelst afwerkt valt NIET af.
Want wat als je de test het snelst doet, maar je hebt de test ook het slechtst gemaakt?
ex-molinator schreef:GDC zegt: ...Blijkbaar denken er velen anders over. Ik lees NIET dat er staat dat je dan niet kan afvallen. Ik lees ook niet dat je meeste juiste antwoorden moet hebben. Ik lees en versta enkel dat je kan gokken om zo snel mogelijk in te vullen en dat je daarmee je voordeel ZOU kunnen halen.
En wat die eliminatie betreft, jullie weten dat de tijd ook belangrijk is bij het invullen van de test.
Welnu, de kandidaat die vanavond de test het snelste invult, die zou daar de volgende aflevering wel eens z'n voordeel mee kunnen doen.
Denk dus goed na of dat het risico om misschien veel te snel te gaan waard is.
Daar hoeft dus geen verdere uitleg bij.
Taupe077 schreef:Blijkbaar denken er velen anders over. Ik lees NIET dat er staat dat je dan niet kan afvallen. Ik lees ook niet dat je meeste juiste antwoorden moet hebben. Ik lees en versta enkel dat je kan gokken om zo snel mogelijk in te vullen en dat je daarmee je voordeel ZOU kunnen halen.Mee eens.
Taupe077 schreef:... Ik lees NIET dat er staat dat je dan niet kan afvallen. ...Dat staat er ook niet. Maar we zijn ondertussen al een paar uur verder en weten dat ondertussen wel.
ex-molinator schreef:Er is al elk jaar zoiets geweest en de kandidaat die dat niet door heeft, had zich misschien beter niet ingeschreven voor De Mol.Dus vorig jaar ging de snelste bij het abseilen (Joke, die de enveloppe kreeg) ook automatisch door?
Frolva schreef:...Hoe het precies in mekaar zat vorig jaar kan ik niet met zekerheid zeggen, maar een vage herinnering doemt op en daarin wordt enkel gemeld dat de snelheid van abseilen (eigenlijk niet het abseilen maar het aftikken) een gevolg zou hebben MAAR (als ik het bij het rechte eind heb) werd daar niets gezegd over een volgende aflevering.
Dus vorig jaar ging de snelste bij het abseilen (Joke, die de enveloppe kreeg) ook automatisch door?
billie.holiday schreef:Wat mij opviel was dat Eva een hele tijd naar de grond stond te staren toen Gilles vertelde dat ze mocht blijven. Als iemand tegen je praat, kijk je toch de persoon aan . Eva lijkt mij nu niet het type die bedeesd is.Tegenover GDC zou ik ook wel naar de grond kijken als je zo'n prive gespek hebt ^^
ex-molinator schreef:Hoe het precies in mekaar zat vorig jaar kan ik niet met zekerheid zeggen, maar een vage herinnering doemt op en daarin wordt enkel gemeld dat de snelheid van abseilen (eigenlijk niet het abseilen maar het aftikken) een gevolg zou hebben MAAR (als ik het bij het rechte eind heb) werd daar niets gezegd over een volgende aflevering.Voor zover ik weet, was er altijd een kans dat Joke ook kon afvallen. Hoe dat dan ging lopen, zullen we nooit weten
Frolva schreef:Dus vorig jaar ging de snelste bij het abseilen (Joke, die de enveloppe kreeg) ook automatisch door?Ik denk van niet. Ze hadden een plan B voor het geval Joke de afvaller was. En Joke had gerust de afvaller kunnen zijn, want het was ex-aequo met Kelly, alleen was Joke sneller geweest.
ex-molinator schreef:Hoe het precies in mekaar zat vorig jaar kan ik niet met zekerheid zeggen, maar een vage herinnering doemt op en daarin wordt enkel gemeld dat de snelheid van abseilen (eigenlijk niet het abseilen maar het aftikken) een gevolg zou hebben MAAR (als ik het bij het rechte eind heb) werd daar niets gezegd over een volgende aflevering.Iedereen is naar de volgende aflevering gegaan want er is geen afvaller deze week.
Bij de eliminatietest dit jaar werd uitdrukkelijk vermeld dat het wel eens een voordeel zou kunnen opleveren in de volgende aflevering. Geef toe dat dit een belangrijk stukje info is (en dat de denkpiste dat het een automatische deelneming aan de volgende aflevering inhoudt, niet uit de lucht gegrepen is).