Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ischa.bijl03 aug 2018, 23:13

 3
Overigens ging het Nederlandse 2017-seizoen uiteindelijk alsnog naar de VS, maar niet naar het voor iedereen zo tot de verbeelding sprekende Texas. Dat seizoen werd gefilmd in Oregon, een staat in de Pacific Northwest.
Niet zo bekend misschien, maar wel echt hoe je Amerika wil zien; hoge bergen, die typische uitgestrekte natuurgebieden en het oude Wilde Westen (onder andere met de Oregon Trail).
https://www.youtube.com/watch?v=7rGkSCn_aNc
Gebruikersavatar

koen.willen03 dec 2018, 22:39

 187  Uma
Vorig jaar werd tijdens Gert Last Year de locatie van De Mol bekend gemaakt, en dat programma komt terug.
Misschien dat er die week meer info komt?
Gebruikersavatar

Cedric04 dec 2018, 14:56

 2834  Uma
Ik zal pissed zijn als het in Nieuw-Zeeland heeft plaatsgevonden.. (Waar daar zou ik naartoe willen; niet dat ik me ooit nog inschrijf.)
Gebruikersavatar

erik.dumon08 dec 2018, 16:27

 19
Simpelweg Marokko ? prachtige locaties, geen tijdsverschil, heerlijke cultuur
Gebruikersavatar

koen.willen10 dec 2018, 12:29

 187  Uma
Ik zie dat Gilles De Coster terug is op tv.. Dat betekend dat De Mol officieel is opgenomen!
Locatie achter een week bekend?
Gebruikersavatar

Cedric13 dec 2018, 22:43

 2834  Uma
koen.willen schreef:Ik zie dat Gilles De Coster terug is op tv.. Dat betekend dat De Mol officieel is opgenomen!
Locatie achter een week bekend?
Miljaar. Heb er ook nog op gelet de voorbije dagen en zelfs gedacht van "moh, precies lang geleden". Maar blijkbaar nooit de link gelegd, tot nu. Dju toch. Nu ben ik dus alweer raaaaazend benieuwd. Misschien zal hij het weer bij Gert Late Night laten weten?
Toevallig geen T-shirt met een bedrukking die een tip kan zijn of zo? 😃
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7