Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

MolWout21 feb 2019, 07:27

 348
Wow ja! Nu ik het terug bekijk valt me dat ook op. Vreemd dat niemand dat merkte.
Gebruikersavatar

yevo21 feb 2019, 07:46

 281  Uma
Cedric schreef: Ik kan me trouwens geen enkele keer herinneren dat er een hint naar de Mol werd gegeven buiten de eigenlijke afleveringen. Niet in publiciteitscampagnes, niet in trailers, niet in Café De Mol.

Er zijn wel al hints gegeven in trailers hoor 🙂. Ik weet het niet meer perfect maar volgens mij was Gilles de eerste die iets zei ofzo. Of Cathy de eerste die in beeld kwam.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 feb 2019, 08:13

 2354  Uma
yevo schreef:Er zijn wel al hints gegeven in trailers hoor 🙂. Ik weet het niet meer perfect maar volgens mij was Gilles de eerste die iets zei ofzo. Of Cathy de eerste die in beeld kwam.
Inderdaad. Toen het woord 'De Mol' in beeld kwam, zag je al de kandidaten en De Mol riep 'Holy fuck!'. Later in de aflevering kon je zien dat die stem van Gilles was. Dat was een verwijzing naar de Mol en Cathy kwam een milliseconde in beeld en dat was een verwijzing naar de winnaar.

Ik bedoel hier allemaal Gilles van Bouwel mee :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 feb 2019, 08:14

 2354  Uma
ex-molinator schreef:Het woord audiograaf wordt hier nogal veel gebruikt. van het Griekse γραφειν (grafein)
Kan iemand uitleggen wat hiermee bedoeld wordt want ik ken het woord enkel in de betekenis van een apparaat waarmee geluid op een of andere manier opgenomen wordt (bvb een audiorecorder), dus geschreven op dusdanige wijze dat het terug tot (hetzelfde) geluid her-omgevormd kan worden. Ik vind het woord ook niet terug in het woordenboek - vakjargon misschien?

Al wat ik hier zie verschijnen lijkt meer op een audiogram (een analyse van het geluid dus).
Dat is het geluid in beeld brengen, zoiets...
Maar dat is dus een 'audio spectogram'.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2019, 08:49

 3547  Sven
isabelle.DS schreef:En een dikke pluim voor dit forum van VIER!!! Ze lezen dus zeker mee! Goe bezig, mollenjagers!
Afbeelding

Molympiad schreef:je kan ook iets zien op https://www.geenmol.be

Die tuinmaker heeft in zijn tuin ook plots een mol achter een computerscherm staan?
Wanneer is dat juist? Ik heb alle beelden van het filmpke frame per frame, maar weet niet direct waar je bedoelt

mark.vandaele schreef:Wat mij wel opvalt is dat Lloyd ook in de campagne betrokken is. Alle oude mollen "weten niets", maar wat over oud winnaars? :king:
Ook gedacht! Is wel natuurlijk de laatste

yevo schreef:Er zijn wel al hints gegeven in trailers hoor 🙂. Ik weet het niet meer perfect maar volgens mij was Gilles de eerste die iets zei ofzo. Of Cathy de eerste die in beeld kwam.
zker dat dat in de trailer zat? Die beelden waren de eerste van de 1e aflevering allesinds
Gebruikersavatar

mattias.boel21 feb 2019, 09:02

 61  Uma
Ook Marc weet niets gevonden:

Afbeelding
En hadden jullie deze al?

Afbeelding
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 09:25

 344  Sven
frank.arnalsteen schreef:Wat mij opvalt is elke keer De Mol iets op facebook post de facebook pagina van vier op exact hetzelfde tijdstip hetzelfde bericht zet.
Afbeelding
Dit kan je inplannen op Facebook. Net als bij YouTube. Zo kan je nu al dingen voor bijvoorbeeld kerstmis klaarzetten dan komt het vanzelf met kerst online te staan. Denk dat ze dat hier ook hebben gedaan, althans ik zou dat wel doen.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 09:32

 344  Sven
jochem.boedts schreef:Iemand al oets gedaan met de background video van jijweetniets.be?

https://jmp.sh/v/5i6ZO9VkdbZ4gOEtJMbA
Wie weet is dit wel de parkeergarage van dat stukje uit de krant? Als dat een echt bericht is zal het mij niets verbazen als we daar binnenkort meer over te zien/weten krijgen.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 09:33

 344  Sven
mark.vandaele schreef:Wat mij wel opvalt is dat Lloyd ook in de campagne betrokken is. Alle oude mollen "weten niets", maar wat over oud winnaars? :king:
Misschien is dit gewoon verder gaan op het vorige seizoen, denk niet dat ze hem iets verteld hebben naast dat dit de start is van het nieuwe seizoen.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2019, 09:34

 3483  Uma
yevo schreef:Er zijn wel al hints gegeven in trailers hoor 🙂. Ik weet het niet meer perfect maar volgens mij was Gilles de eerste die iets zei ofzo. Of Cathy de eerste die in beeld kwam.
Klopt, maar volgens mij enkel wanneer de beelden (of geluiden) ook echt in de afleveringen te zien/horen waren.

Er was vorig jaar een discussie over hoe ver je kan gaan om hints te zoeken en de algemene consensus was toch dat de afleveringen zelf alle beschikbare hints moeten bevatten. Hints te moeten zoeken in reclames, Cafe DeMol, andere programma's op Vier past niet bij het concept.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2019, 09:36

 3547  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Wie weet is dit wel de parkeergarage van dat stukje uit de krant? Als dat een echt bericht is zal het mij niets verbazen als we daar binnenkort meer over te zien/weten krijgen.
Ik heb alle beelden op elkaar gezet, maar dat is het enigste
Gebruikersavatar

KevinL21 feb 2019, 09:38

 87
Van hoeveel ex-mollen werd een “weet niets” bord teruggevonden? 5?

Op deze foto zien we 5 mollenhopen, misschien zijn er wel 5 mollen en 5 gewone deelnemers?


Afbeelding
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25