Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 11:18

 344  Sven
jochem.boedts schreef:2 personen die we goed in de gaten moeten houden? Zijn de enige 2 die niet onherkenbaar werden gemaakt...


Afbeelding
Dit vond ik ook al boeiend. Ook de persoon die de tuktuk steelt vond ik boeiend. Die is trouwens ook niet onherkenbaar gemaakt maar die zie je heel kort dus of vergeten of gedacht van het is zo kort het is niet nodig of het is gewoon niets.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 11:20

 344  Sven
Afbeelding

Is dit onze tuinman?
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2019, 11:27

 3547  Sven
Mogelijks...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 11:39

 344  Sven
Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik kan het filmpje niet meer vinden waarin je mensen hoort die het 'mollennummer' hebben gebeld. Kan iemand mij deze opnieuw met mij delen of een link ernaartoe geven? Alvast bedankt.

EDIT: En kan het team van VIER/De Mol even contact opnemen met het team van Wie is de Mol?. Ik denk dat dat team nog heel veel van jullie kan leren qua hype, montage, vormgeving en hints. Ik als Nederlander kijk veel liever naar De Mol dan naar onze eigen variant.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2019, 11:47

 3547  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik kan het filmpje niet meer vinden waarin je mensen hoort die het 'mollennummer' hebben gebeld. Kan iemand mij deze opnieuw met mij delen of een link ernaartoe geven? Alvast bedankt.
Deze? https://twitter.com/opVIER/status/1098216366581211137
Gebruikersavatar

KevinL21 feb 2019, 12:44

 87
Nog iets meer dan 3u, spannend! 😃
Gebruikersavatar

rucogo21 feb 2019, 21:36

 57
maakt waarschijnlijk 'niets' meer uit nu 😛
maar ik nam contact op met de mensen die rond reden met de "jij weet niets"-auto
dit was hun antwoord op mijn vraag of ze een bepaalde route moesten volgen
Beste,

Bij deze wat info:

We hadden geen vooraf strak bepaald parcours:
Dinsdag deden we de as Leuven - Aarschot
Woensdag Mechelen - Puurs Sint Niklaas - Lokeren
Ik betwijfel dus dat dit een bruikbare tip zal zijn 🙂

Mvg,
Thomas
Gebruikersavatar

KevinL22 feb 2019, 12:19

 87
Iemand het volgnummer van het “jij weet niets” vliegtuigje al gevonden?
Gebruikersavatar

Cedric22 feb 2019, 12:29

 2834  Uma
kevin.lagrin schreef:Iemand het volgnummer van het “jij weet niets” vliegtuigje al gevonden?
Ik denk dat dit alle info is die we hebben over het vliegtuigje:
Lodewijk schreef:Betreffende het vliegtuigje: Het gaat over de PH-PHX, een Nederlands geregistreerde taildragger, die deze voormiddag is opgestegen net ten oosten van Roosdaal (NL). Volgens de posts op de mollengroep van Facebook, is het vliegtuigje eerst gespot boven Knokke-Heist, waarschijnlijk dan naar Oostende gevlogen, teruggekeerd naar Brugge en dan koers gezet richting Gent. Vanaf Gent kon het getrackt worden via Flightradar24. Vreemdgenoeg maakt het boven bepaalde steden cirkeltjes. Iets aantonen? Hier het "vluchtplan" van het vliegtuigje:

EHSE->Knokke->Oostende->Brugge->Gent->Aalst->Duffel (om de drukke gecontroleerde zone van Zaventem vermijden) ->Hasselt->Geel->Turnout?->Rijkevorsel->EHSE


Afbeelding
Het type hebben we dus wel, niet het volgnummer (denk ik). Misschien dat Lodewijk het beter weet, want hij slaagde er in het vliegtuigje te volgen.

Wat me er trouwens ook aan opviel is dat er op die banner nog iets lijkt te volgen op de 'Jij weet niets'. Ofwel is het gewoon een logo of zo.
Gebruikersavatar

dieter.vanitterbeeck22 feb 2019, 15:07

 3  Uma
Hallo Allemaal.
Intussen weten we al dat het nieuwe seizoen begint zonder mol. En dat de trailer die dat aankondigde een hoop hints bevatte (met vooral de namen van de kandidaten, denken we).
Is er iemand die van deze site - filmpje iets kan maken?
https://www.geenmol.be/
Groeten,
Dieter
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25