Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 15:10

 348
Top idee. Over die video wordt eigenlijk niks meer gezegd
Zal straks eens meezoeken als ik thuis ben.
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2019, 15:15

 3423  Yens
Jullie bedoelen dat we in de vorige filmpjes ook op zoek moeten gaan naar tips zoals in het filmpje van gisteren?
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 15:28

 348
Ja. Zoals in het filmpje van “Geen Mol” met de tuinman
Gebruikersavatar

dieter.vanitterbeeck22 feb 2019, 16:04

 3  Uma
Het filmpje met de tuinman leidde me alvast anar http://www.geenmol.be en ook via instagram blijkt die tuinman belangrijk. Het lijkt me dus toch dat elk filmpje zijn waarde heeft, maar in het filmpje op http://www.geenmol.be kan ik niets verdachts vinden.
Gebruikersavatar

Cedric22 feb 2019, 16:12

 2834  Uma
De belangrijkste tip van die site is de url zelf: GEEN MOL.
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 17:44

 348
Ik heb de video nog eens herbekeken, in slow motion etc, maar ik vind niets. Alleen het enigste wat een beetje opvalt is dat ik hier opmerkelijk hard een gezicht in zie. Maar daar zijn jullie waarschijnlijk niets mee.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 feb 2019, 18:08

 1690  Sven
Lodewijk schreef:Betreffende het vliegtuigje: Het gaat over de PH-PHX, een Nederlands geregistreerde taildragger, die deze voormiddag is opgestegen net ten oosten van Roosdaal (NL). Volgens de posts op de mollengroep van Facebook, is het vliegtuigje eerst gespot boven Knokke-Heist, waarschijnlijk dan naar Oostende gevlogen, teruggekeerd naar Brugge en dan koers gezet richting Gent. Vanaf Gent kon het getrackt worden via Flightradar24. Vreemdgenoeg maakt het boven bepaalde steden cirkeltjes. Iets aantonen? Hier het "vluchtplan" van het vliegtuigje:

EHSE->Knokke->Oostende->Brugge->Gent->Aalst->Duffel (om de drukke gecontroleerde zone van Zaventem vermijden) ->Hasselt->Geel->Turnout?->Rijkevorsel->EHSE


Afbeelding
Ik heb net de volledige route bij topic "Vliegtuig-jij weet niets" geplaatst. Hij gaat idd via Knokke, Oostende Brugge naar Gent.
Gebruikersavatar

BeaVer22 feb 2019, 18:19

 1293  Uma
Nog een kotteke ruis!! :mrgreen: :mrgreen:
Dat zoeken is echt niets voor mij, geef mij maar gewoon het analyseren van de opdrachten en de kandidaten, maar fantastisch om jullie allemaal bezig te zien!
Gebruikersavatar

marc.koenen22 feb 2019, 18:32

 122
Ik kan al één van de onderschriften gedeeltelijk ontcijferen
".En bieden klassieke methodes geen oplossing meer ?"
"Dan ben je bij mij aan het juiste adres"
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric22 feb 2019, 19:25

 2834  Uma
Guys, dit is al langer gekend hoor... Dit is een reclamefilmpje dat al op tv werd uitgezonden, op de site van VIER staat en bij eenartikel van HLN stond en zo. De tekst staat ook al helemaal uitgetypt op dit forum ergens. Breek er jullie hoofd niet meer over, het is al geweten!
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mar 2019, 17:32

 2354  Uma
robbe.vermesen schreef:Foto tegengekomen op Facebook. Ik heb dat nummer eens gebeld. Ik hoor een enge stem die zegt:” Jij weet helemaal niets” en nog wat dingen. Dit is heel raar.....
Zou er een kandidaat uit die regio komen?
Afbeelding
Credits: Mollengroep op Facebook


Kan iemand dit eens opnemen?
Interessant is nu wel om te weten dat Bas in Sint-Gillis-Waas woont....
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2019, 19:40

 3423  Yens
robbe.vermesen schreef:Interessant is nu wel om te weten dat Bas in Sint-Gillis-Waas woont....
Nee hoor, Bas woont in Sint-Gillis (Brussel) 🙂
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25