Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 jan 2019, 17:37

 2354  Uma
koen.willen schreef:BRON
Dag Koen,
Ik weet nog dat je vorig jaar een heel mooi overzicht hebt gemaakt over eventuele startdatums in dit topic:
Startdatum nieuwe seizoen
Kan je dat al eens proberen of is dat nog te vroeg?
Gebruikersavatar

niki.devos18 jan 2019, 19:11

 6
Misschien begint de mol op de eerste zondag van maart.
--> 1 + 3 = 4
eerste zondag (1)
zondag 3 maart (3)
op Vier (4)

Deze theorie is van Marc Denys en Sanne Baghus.
Gebruikersavatar

koen.willen18 jan 2019, 21:26

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Dag Koen,
Ik weet nog dat je vorig jaar een heel mooi overzicht hebt gemaakt over eventuele startdatums in dit topic:
Startdatum nieuwe seizoen
Kan je dat al eens proberen of is dat nog te vroeg?
Vorig jaar had ik de mogelijke datum met een week fout omdat ik het aantal afleveringen van Taboe fout had 🙂
Zodra ik weet welk programma hoelang gaat duren en hoelang het bij de concurrentie gaat duren kan ik een gok wagen.
Ik had al nagedacht over donderdag 21 februari, want 14de is laatste De Dag. Maar waarschijnlijk start Temptation op vijf.. en ze gaan nooit De Mol programmeren daar tegenover. Dus ik doe een poging achter een aantal weken
Laatst gewijzigd door koen.willen op 18 jan 2019, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

koen.willen18 jan 2019, 21:37

 187  Uma
Wel heb ik dit gevonden
Pieter (Mol) en Gilles waren gisteren op de SBS Belgium presentatie.
Hopelijk komt er nog een filmpje zoals vorig jaar uit, want daar waren de eerste korte beelden van De Mol in.

https://www.sbsbelgium.be/nieuws/dit-wa ... tatie-2019

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 jan 2019, 16:48

 2354  Uma
koen.willen schreef:Wel heb ik dit gevonden
Pieter (Mol) en Gilles waren gisteren op de SBS Belgium presentatie.
Hopelijk komt er nog een filmpje zoals vorig jaar uit, want daar waren de eerste korte beelden van De Mol in.

https://www.sbsbelgium.be/nieuws/dit-wa ... tatie-2019

Afbeelding
Afbeelding
Ik hoop het ook! Ik had vorig jaar ook al de eerste beelden gezien, dat was de 'zet elkaar op de proef' opdracht, die met de peper en slang, etc. en die met het circuit.
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik er terug zin in heb! Hopelijk zal het dit jaar ook weer een mooie overgang van Nederland naar België zijn zoals vorig jaar, want nu is het nog maar een voorsmaakje, laat ons zeggen dat we nu ons voorgerecht krijgen en binnen een paar maanden ons dessert :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 jan 2019, 16:51

 2354  Uma
koen.willen schreef:Vorig jaar had ik de mogelijke datum met een week fout omdat ik het aantal afleveringen van Taboe fout had 🙂
Had je het niet fout omdat op de 18de maart de kandidaten werden voorgesteld en op de 25ste de eerste aflevering werd uitgezonden?
Gebruikersavatar

koen.willen19 jan 2019, 23:19

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Had je het niet fout omdat op de 18de maart de kandidaten werden voorgesteld en op de 25ste de eerste aflevering werd uitgezonden?
Ik ging er vanuit dat zondag 11 maart de laatste aflevering van Taboe was, dus dan was de 18de als startdatum logisch. Maar toen wist ik niet dat er nog een extra aflevering kwam, anders had ik meteen op 25ste ingezet.
Gebruikersavatar

koen.willen21 jan 2019, 14:32

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Dag Koen,
Ik weet nog dat je vorig jaar een heel mooi overzicht hebt gemaakt over eventuele startdatums in dit topic:
Startdatum nieuwe seizoen
Kan je dat al eens proberen of is dat nog te vroeg?
Intussen eens opgezocht wat in de plaats gaat komen vanaf zondag 24 februari op één. Dat gaat over 2 tot de 6de macht en Undercover. Op zich is 24 februari een mogelijke startdatum.
Gebruikersavatar

koen.willen31 jan 2019, 14:55

 187  Uma
De kans is groter geworden dat De Mol wel eens op een donderdag wordt uitgezonden, want blijkbaar gaat Tempation Island nu op een vrijdag worden uitgezonden. Dus noteer maar donderdag 21 februari als mogelijke datum! Het kan perfect omdat er 2 uur aan programmering weg valt als De Dag stopt, 1.5 uur voor De Mol en half uur voor Café De Mol!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT31 jan 2019, 18:38

 767  Yens
koen.willen schreef:De kans is groter geworden dat De Mol wel eens op een donderdag wordt uitgezonden, want blijkbaar gaat Tempation Island nu op een vrijdag worden uitgezonden. Dus noteer maar donderdag 21 februari als mogelijke datum! Het kan perfect omdat er 2 uur aan programmering weg valt als De Dag stopt, 1.5 uur voor De Mol en half uur voor Café De Mol!
Ik ben benieuwd, het ziet er in ieder geval naar uit dat het normaal niet zo lang meer kan duren voordat er eindelijk een eerste trailer gelost wordt.
Gebruikersavatar

noella.vanduren01 feb 2019, 02:16

 6
Mollenjager-DT schreef:Ik ben benieuwd, het ziet er in ieder geval naar uit dat het normaal niet zo lang meer kan duren voordat er eindelijk een eerste trailer gelost wordt.

Vorig jaar heeft het ook tot 2 maart geduurd, ik denk dat het dit jaar ook zoiets zal zijn. Al heb ik er geen probleem mee als het vroeger gelanceerd wordt 😃.
Gebruikersavatar

Cedric01 feb 2019, 17:39

 2834  Uma
Zouden ze het niet op zondag houden zoals vorig seizoen?