Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 feb 2019, 19:23

 2354  Uma
Dat is ondertussen al afgestreept, dan zal een nieuw seizoen van control Pedro. Lange tijd is dit een optie geweest omdat Temptation naar vrijdag verhuisde, maar het zal dan toch (waarschijnlijk) op zondag worden uitgezonden. Maar alles kan bij De Mol.......
Gebruikersavatar

WalkingDead20 feb 2019, 15:09

 73
Via interne bron heb ik vernomen dat er tijdelijk een extra dag wordt ingevoerd in België, Moldag. Op deze dag zullen afleveringen van 24 uur uitgezonden worden, maar op zondag zal dan een samenvatting gegeven worden van de gebruikelijke lengte.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 feb 2019, 15:15

 3483  Uma
WalkingDead schreef:Via interne bron heb ik vernomen dat er tijdelijk een extra dag wordt ingevoerd in België, Moldag. Op deze dag zullen afleveringen van 24 uur uitgezonden worden, maar op zondag zal dan een samenvatting gegeven worden van de gebruikelijke lengte.
haha, intrigerend 😉
Gebruikersavatar

Molympiad21 feb 2019, 12:59

 63  Sven
Momenteel staat om half 9 op zondag het programma NCIS ingepland op VIER. (een programma enkel op zondag)
Iemand weet hoe lang dat seizoen nog loopt? Dat geeft ons meer zicht op de startdatum van De Mol
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2019, 13:06

 3547  Sven
Molympiad schreef:Momenteel staat om half 9 op zondag het programma NCIS ingepland op VIER. (een programma enkel op zondag)
Iemand weet hoe lang dat seizoen nog loopt? Dat geeft ons meer zicht op de startdatum van De Mol
Afbeelding
==>
Afbeelding
Gebruikersavatar

Molympiad21 feb 2019, 13:12

 63  Sven
WalkingDead schreef:Via interne bron heb ik vernomen dat er tijdelijk een extra dag wordt ingevoerd in België, Moldag. Op deze dag zullen afleveringen van 24 uur uitgezonden worden, maar op zondag zal dan een samenvatting gegeven worden van de gebruikelijke lengte.
Ik snap niet wat je bedoelt en het klinkt ook niet erg aannemelijk?... Ze gaan toch niet 24u lang de kandidaten live filmen
Gebruikersavatar

Cedric21 feb 2019, 13:15

 2834  Uma
Molympiad schreef:Momenteel staat om half 9 op zondag het programma NCIS ingepland op VIER. (een programma enkel op zondag)
Iemand weet hoe lang dat seizoen nog loopt? Dat geeft ons meer zicht op de startdatum van De Mol
Vier zendt de afleveringen per 2 uit.
Volgende zondag zijn afleveringen 11 en 12 van het 16e seizoen aan de beurt. Deze werden voor het eerst uitgezonden in de VS op 8 en 15 januari.

Op 3 maart volgen dan afleveringen 13 en 14 (in de VS op 12 en 19 februari uitgezonden), maar voor de week erna, 10 maart, zal enkel nog maar aflevering 15 beschikbaar zijn.. Dus dan kan Vier geen 2 afleveringen uitzenden.

Dus ofwel krijgen we op 10 maart nog 1 aflevering van NCIS, gevolgd door de eerste Café De Mol waar de kandidaten worden voorgesteld.
Ofwel krijgen we op 3 maart al die inleidende Café De Mol en dan vanaf 10 maart 'the real deal' (De Mol + Café De Mol).

Binnen iets minder dan 3 uur weten we het met zekerheid 🙂
Laatst gewijzigd door Cedric op 21 feb 2019, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 13:15

 344  Sven
masterveecee schreef:Afbeelding
==>
Afbeelding
Dat is wel goed om te weten dat VIER gelijk loopt met de VS, dus dat zou betekenen dat De Mol na 12 maart gaat beginnen, dus ik gok de week daarop en dat is dan 17 maart? Kan dat kloppen?
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 feb 2019, 13:16

 344  Sven
Cedric schreef:Vier zendt de afleveringen per 2 uit.
Volgende zondag zijn afleveringen 11 en 12 van het 16e seizoen aan de beurt. Deze werden voor het eerst uitgezonden in de VS op 8 en 15 januari.

Op 3 maart volgen dan afleveringen 13 en 14 (in de VS op 12 en 19 februari uitgezonden), maar voor de week erna, 10 maart, zal enkel nog maar aflevering 15 beschikbaar zijn.. Dus dan kan Vier geen 2 afleveringen uitzenden.

Dus ofwel krijgen we op 10 maart nog 1 aflevering van NCIS, gevolgd door de eerste Café De Mol waar de kandidaten worden voorgesteld.
Ofwel krijgen we op 3 maart al die inleidende Café De Mol en dan vanaf 10 maart 'the real deal' (De Mol + Café De Mol).
Nog betere uitgedacht 🙂
Gebruikersavatar

Cedric21 feb 2019, 13:20

 2834  Uma
Omdat wat ik in het andere topic zei eigenlijk eerder hier thuis hoort, plaats ik het hier ook nog even:

Vier zendt de afleveringen van NCIS per 2 uit.
Volgende zondag zijn afleveringen 11 en 12 van het 16e seizoen aan de beurt. Deze werden voor het eerst uitgezonden in de VS op 8 en 15 januari.

Op 3 maart volgen dan afleveringen 13 en 14 (in de VS op 12 en 19 februari uitgezonden), maar voor de week erna, 10 maart, zal enkel nog maar aflevering 15 beschikbaar zijn.. Dus dan kan Vier geen 2 afleveringen uitzenden.

Dus ofwel krijgen we op 10 maart nog 1 aflevering van NCIS, gevolgd door de eerste Café De Mol waar de kandidaten worden voorgesteld.
Ofwel krijgen we op 3 maart al die inleidende Café De Mol en dan vanaf 10 maart 'the real deal' (De Mol + Café De Mol).

Nog 2 uur en 40 minuten tot we zekerheid hebben..
Gebruikersavatar

koen.willen21 feb 2019, 14:21

 187  Uma
koen.willen schreef:Donderdag 21 februari kan geschrapt worden als mogelijke datum. Control Pedro gaat dan van start op VIER. Vermoedelijk Trafiek Axel ook.

We kunnen voor 99% met zekerheid zeggen dat het weer op een zondag is.
  • Maandag heeft vaste programama's
  • Dinsdag ook vaste programma's en af en toe voetbal
  • Woensdag heeft vaste programma's
  • Donderdag heeft nu ook vaste programma's
  • Vrijdag is Temptation Island op VIJF, gaan ze nooit De Mol tegenover zetten
  • Zaterdag is meestal blockbuster + De Mol is dan ook in NL op dat moment.
  • Zondag is enigste mogelijkheid nog.
koen.willen schreef:Wel momenteel zijn Reizen Waes & Over Water bezig op één. Vanaf 24 februari starten Undercover & 2de tot de 6de macht. Het had dan een perfect moment geweest. Maar ik denk dat we deze datum nu wel kunnen uitsluiten.
Vorig jaar was het geen toeval dat De Mol op 25 maart begon, mits Salamander en Taboe de zondag ervoor gingen stoppen.

Als ze het in de lijn van vorig jaar houden is het 24 maart weer De Mol. En dan 17 maart kandidaten voorstelling.
Maar ze kunnen het ook een week verschuiven dat 24 maart kandidaten voorstelling is en 31 maart De Mol start, want vorig jaar was dat ook op de datum dat zomertijd inging.

Andere zondag zijn ook mogelijk, maar ik zie meteen een link met andere programma's op tv en dergelijke.
Ik haal deze post er nog even bij. Ik blijf erbij dat het een zondag is. Datum ben ik echt niet meer zeker. Maar dat de tv-gids van 3 maart nog altijd niet online staat mag echt wel als raar gezien worden..

Of, ze kiezen voor enkele korte afleveringen per week uit te zenden.. Het zou niet nieuw zijn mits Australië het eerder deed.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 feb 2019, 16:01

 8153
ZONDAG 10 MAART !!!
Cedric schreef:... Dus ofwel krijgen we op 10 maart nog 1 aflevering van NCIS, gevolgd door de eerste Café De Mol waar de kandidaten worden voorgesteld...
Ik denk dat dit scenario het meeste kans maakt 🙂. Op 10 maart de eerste Café De Mol met voorstelling van de kandidaten en op 17 maart de eerste echte aflevering! Het gaat rap daar zijn mannekes 😂 .
eveline.vanhemel schreef:Ik denk dat dit scenario het meeste kans maakt 🙂. Op 10 maart de eerste Café De Mol met voorstelling van de kandidaten en op 17 maart de eerste echte aflevering! Het gaat rap daar zijn mannekes 😂 .
10 maart dus hé Jansen! 😉