Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric23 jan 2019, 17:19

 2834  Uma
Ook wel benieuwd of ze opnieuw Café De Mol zullen uitzenden of dat ze dat gaan afvoeren.. Vorig jaar toch wel een pak gemengde reacties geweest daarover.
Gebruikersavatar

Mola Lisa23 jan 2019, 22:22

 328  Uma
Cedric schreef:Ook wel benieuwd of ze opnieuw Café De Mol zullen uitzenden of dat ze dat gaan afvoeren.. Vorig jaar toch wel een pak gemengde reacties geweest daarover.

https://www.msn.com/nl-be/entertainment ... ar-BBSpIa6 :?
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 jan 2019, 13:53

 2354  Uma
Cedric schreef:Wel een tweede seizoen dus, maar beter zal het al zeker niet worden.
Niks tegen Elodie, maar als presentatrice toch veel liever Frances..
Ik ook.
Maar ik vond het vorig jaar ook maar een beetje teleurstellend.
Ik kijk veel liever naar moltalk in Nederland dan naar Café De Mol in België.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 jan 2019, 15:32

 2354  Uma
Café De Mol is voor mij een beetje een 'rommelig' programma, gewoonweg door de mensen die op de achtergrond praten en niet echt luisteren.
Moltalk vind ik veel strakker en fijner om naar te kijken. De hints komen duidelijk aanbod. Ik ben een grote fan van Chris Zegers :mrgreen:
Gebruikersavatar

noella.vanduren04 feb 2019, 19:20

 6
robbe.vermesen schreef:Café De Mol is voor mij een beetje een 'rommelig' programma, gewoonweg door de mensen die op de achtergrond praten en niet echt luisteren.
Moltalk vind ik veel strakker en fijner om naar te kijken. De hints komen duidelijk aanbod. Ik ben een grote fan van Chris Zegers :mrgreen:

Lol, ik ben éénmaal naar Café De Mol geweest en het was wel een leuke ervaring, er wordt door de productie gevraagd om te praten zodat het op een echt "Café" lijkt. Als Tv programma is het misschien niet zo interessant maar om het in het echt mee te maken zeker wel, je kan ook allemaal oude kandidaten en Gilles De Coster himsellf ontmoeten. Kan het alleen maar aanraden als je fan bent van De Mol. (gratis drank en chips a volonté trouwens)
Gebruikersavatar

Cedric05 feb 2019, 23:52

 2834  Uma
noella.vanduren schreef:Lol, ik ben éénmaal naar Café De Mol geweest en het was wel een leuke ervaring, er wordt door de productie gevraagd om te praten zodat het op een echt "Café" lijkt. Als Tv programma is het misschien niet zo interessant maar om het in het echt mee te maken zeker wel, je kan ook allemaal oude kandidaten en Gilles De Coster himsellf ontmoeten. Kan het alleen maar aanraden als je fan bent van De Mol. (gratis drank en chips a volonté trouwens)
Het belangrijkste argument zet je dan nog tussen haakjes! :mrgreen:
Anders met dit forum eens een uitstapje organiseren naar Café De Mol 😛
Gebruikersavatar

masterveecee06 feb 2019, 08:49

 3547  Sven
Cedric schreef:Anders met dit forum eens een uitstapje organiseren naar Café De Mol 😛
Die meeting die je vorige keer al voorstelde wil je wel écht doen, niet? 😉
Gebruikersavatar

mark.vandaele06 feb 2019, 20:19

 178
noella.vanduren schreef:Lol, ik ben éénmaal naar Café De Mol geweest en het was wel een leuke ervaring, er wordt door de productie gevraagd om te praten zodat het op een echt "Café" lijkt. Als Tv programma is het misschien niet zo interessant maar om het in het echt mee te maken zeker wel, je kan ook allemaal oude kandidaten en Gilles De Coster himsellf ontmoeten. Kan het alleen maar aanraden als je fan bent van De Mol. (gratis drank en chips a volonté trouwens)
En de Vier balpen en sticker van De Mol niet te vergeten! 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2019, 15:53

 3547  Sven
noella.vanduren schreef:.... (gratis drank en chips a volonté trouwens)
Ow ow, in dat geval! 't Was Rodenbach zeker 😛
Gebruikersavatar

mark.vandaele07 feb 2019, 20:50

 178
masterveecee schreef:Ow ow, in dat geval! 't Was Rodenbach zeker 😛
Op iedere tafel werd sowieso een glas Rodenbach gezet waar niemand van dronk, sponsoring. 😂
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2019, 15:19

 3547  Sven
mark.vandaele schreef:Op iedere tafel werd sowieso een glas Rodenbach gezet waar niemand van dronk, sponsoring. 😂
zonde! :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16