Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 apr 2019, 20:50

 2354  Uma
Ik had al eens een filmpje gezien van hem samen met Thibaud vlak voor de finale in 2017 en een foto in dat artikel van Davy.
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2019, 21:47

 2834  Uma
Efkes algemeen, maar zijn er nog die zowat het gevoel hebben dat CDM steeds minder te maken heeft met het analyseren van het programma en de acties, maar steeds meer met het uitlachen van zogezegd grappige momenten?

Stop er eens mee met mensen hun foute antwoorden of valpartijen weer boven te halen voor de overvloed aan komische noten...

Nu ja, is ook het gevolg van het uitnodigen van mensen die geen beetje met De Mol te maken hebben maar gewoon toevallig BV's zijn.

Enfin, we mogen hier blijven zeggen dat we liever mensen met kennis van zaken in het programma hebben, ze luisteren toch niet 😛

Misschien moeten we hier toch met een eigen podcast beginnen met serieuze analyse 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2019, 02:46

 8153
Merci Cédric, je bespaart mij een hoop tikwerk!
Gebruikersavatar

Mola Lisa22 apr 2019, 10:05

 328  Uma
Cedric schreef:Efkes algemeen, maar zijn er nog die zowat het gevoel hebben dat CDM steeds minder te maken heeft met het analyseren van het programma en de acties, maar steeds meer met het uitlachen van zogezegd grappige momenten?

Stop er eens mee met mensen hun foute antwoorden of valpartijen weer boven te halen voor de overvloed aan komische noten...

Nu ja, is ook het gevolg van het uitnodigen van mensen die geen beetje met De Mol te maken hebben maar gewoon toevallig BV's zijn.

Enfin, we mogen hier blijven zeggen dat we liever mensen met kennis van zaken in het programma hebben, ze luisteren toch niet 😛

Misschien moeten we hier toch met een eigen podcast beginnen met serieuze analyse 😛

Vooral dat Sam en Joke in het publiek zaten. Werden niet eens geinterviewd zoals bij Baha wel het geval was. Weer een gemiste kans.
Gebruikersavatar

billie.holiday22 apr 2019, 10:29

 462  Bert
Leuk, dat Ik ne keer den Davy in het echt heb gezien.
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2019, 10:55

 3423  Yens
Joke was onlangs centrale gast, maar Sam hadden ze toch gerust even mogen interviewen... Heb hem helaas niet gezien :(.
Gebruikersavatar

astridm22 apr 2019, 11:49

 287
Vergeet niet dat het nationale televisie is en nog commercieel ook, dus het moet voor iedereen 'leuk' zijn, niet alleen voor molloten.
Volgens tv-zenders is 'leuk' per definitie hetzelfde als 'met BV' of BN'er in Nederland of People in Frankrijk. Hoe het in Duitsland en Italie heet weet ik niet, maar daar trekken ze ook bij het minste of geringste een blik 'bekenden' open.
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 15:51

 2354  Uma
Kijken niet alleen de 'echte' molloten naar Café De Mol? Iemand die gewoon voor de fun kijkt, gaat denk ik sneller naar iets anders kijken dan naar een programma waar ze over een ander programma praten.
Gebruikersavatar

mark.vandaele22 apr 2019, 16:04

 178
Overigens denk ik wel dat die Bv's daar een percentje voor krijgen, indien zo denk ik dat ze het geringe budget dan toch eerder kunnen besparen aan andere dingen...
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16