Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Torremolinos22 apr 2019, 19:27

 264
Het zijn ook telkens ‘gezichten’ van de zender Vier die te gast zijn, dus ik vermoed eerder dat zoiets in hun contract vervat zit. James Koek moest gewoon even reclame komen maken voor hun eigen programma GLN...
Gebruikersavatar

ex-molinator22 apr 2019, 20:03

 3483  Uma
Geen idee wie James Cook is en eigenlijk ken ik Cafe De Mol enkel van een flits bij de start van De Mol.
teH treesseretni em neeg teer.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 22:54

 2834  Uma
Dan haalden ze eens tips aan van op het forum, kiezen ze er net de simpelste uit... Gemiste kans! Er waren betere!
Gebruikersavatar

Davy28 apr 2019, 22:57

Site Admin  1167  Uma
Ik vond het gewoon heel leuk dat er weer tips vanop het forum werden gedeeld in Café De Mol! 🙂
Iedereen zal trouwens andere hints 'goed' of 'beter' vinden, en ik snap de keuze van de redactie wel.

Deze hints zijn visueel in 1 beeld weer te geven, en interessant voor de gemiddelde kijker.
CDM is een snel programma met korte items, en de verborgen hints zijn maar een klein deel van de zoektocht.
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 22:57

 870
Ik kan hier in Nederland wel de afleveringen van De Mol zien, maar niet Café De Mol, of pas meer dan een week later.
Heeft iemand een tip voor me?
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 23:16

 3423  Yens
Mateo schreef:Ik kan hier in Nederland wel de afleveringen van De Mol zien, maar niet Café De Mol, of pas meer dan een week later.
Heeft iemand een tip voor me?
Ik leer iets bij... blijkbaar is Café De Mol niet onmiddellijk beschikbaar op de website van Vier...
Geen idee wanneer dat er op komt te staan.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2019, 23:17

 328  Uma
Mateo schreef:Ik kan hier in Nederland wel de afleveringen van De Mol zien, maar niet Café De Mol, of pas meer dan een week later.
Heeft iemand een tip voor me?
eens kijken achter proxy's voor België, dan lijkt het alsof je in België bent voor de site van vier.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 23:20

 2834  Uma
Aanvullend, omdat men het stukje CDM van vóór de aflevering nooit heruitzendt, het ging om dit:
- Tip Elisabet: het mollogo centraal in beeld op haar gezicht bij de vovinam
- Tip Axel: de woorden van Gilles die tot 'accelereren' leiden
- Tip Bas: dat beeld met de 2 gezichten waarvan de vinger naar Bas lijkt te wijzen
- Tip Joeri: het rood-zwart van zijn t-shirt
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 23:30

 1690  Sven
Joeri zegt daar iets over het merk schoenen van de mol. Als we de aflevering terugzien misschien eens letten op wie een merk op zijn schoenen heeft?
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 23:37

 3423  Yens
Volgens mij zei Joeri ook "zijn schoenen" dus volgens mij heeft hij op een man gestemd, ofwel was het een verspreking, maar ik denk het niet.
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 23:38

 870
jos.jansen schreef:eens kijken achter proxy's voor België, dan lijkt het alsof je in België bent voor de site van vier.
Kun jij me vertellen hoe ik dat doen moet, Jos? Ik ben geen licht op dit gebied (trouwens ook niet op het gebied van het vinden van de mol.. :cry: :cry: :cry: ).
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 23:41

 1690  Sven
Jansen schreef:Volgens mij zei Joeri ook "zijn schoenen" dus volgens mij heeft hij op een man gestemd, ofwel was het een verspreking, maar ik denk het niet.
Ook gehoord.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16