Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 21:57

 8153
Awel, dat vind ik ook sé!
2 kandidaten uit 2 verschillende seizoenen 😃

HALLOOOOOO GINDER BIJ CDM!!! HOREN JULLIE ONS???
Gebruikersavatar

magda.marechal30 mar 2019, 01:58

 21
Jansen schreef:Voor mij is Axel nu met zekerheid niet de mol: elke week zetten ze een kandidaat in de kijker, gisteren was dat Axel, vorige week was de Elisabet. Ook was er het vreemde filmpje in Café De Mol waar je Axel met de ogen open ziet 'snurken' wat dan weer de aanleiding was voor Ingrid om 'code rood' te roepen. Als Axel effectief de mol was, dan zou dit filmpje zeker niet getoond worden.
Ik zie dit eerder als een actie om Ingrid uit haar kot te lokken. Zie hem niet direct als mol. Wel een teken dat Ingrid hem als mol verdenkt. :mrgreen: Hij moest eerder zijn lach inhouden, 't is ne sloeber! :twisted:
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 mar 2019, 07:44

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Awel, dat vind ik ook sé!
2 kandidaten uit 2 verschillende seizoenen 😃

HALLOOOOOO GINDER BIJ CDM!!! HOREN JULLIE ONS???
Zouden ze dit topic volgen? Ik denk het wel. Zo kunnen zij ook zien want de molloten ervan vinden en hoe het beter kan.

Dus ik stel in naam van heel het forum voor om vanaf volgend jaar 2 ex-kandidaten aan tafel te zien i.p.v. 1 BV en 1 ex-kandidaat!
Gebruikersavatar

Cedric30 mar 2019, 15:54

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Ik hoop dat er na Joke volgende week ook eens een kandidaat van seizoen 4 komt... Van mij mogen Thibaud, Bruno en/of Hanne eens komen! Robin, Hans, Sam en Bertrand zijn mogen van mij ook eens komen (en vooral Robin!)
Ik ben al lang content dat Joke er weer bij zal zijn 😛
Vermoljoen schreef:Ik vind het eigenlijk altijd zo stom dat er een BV bij moet... 2 ex-kandidaten/mollen zou zoveel toffer zijn!
Ja! Helemaal akkoord!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2019, 15:59

 8153
Zeker als de BV iemand is die alleen maar de aandacht op zichzelf wil vestigen, zoals Jeroom, James Koek e.d.
Gebruikersavatar

Holmes31 mar 2019, 10:58

 395
Vermoljoen schreef:Ik vind het eigenlijk altijd zo stom dat er een BV bij moet... 2 ex-kandidaten/mollen zou zoveel toffer zijn!
Aangezien Vier nu nog maar aan het vierde seizoen van De Mol zit, hebben ze nog maar 30 kandidaten gehad.
Voor een heel seizoen van CDM hebben ze (voor 10 uitzendingen) 20 gasten nodig... wat hebben die 10 andere ex-deelnemers dan misdaan als je alleen ex-kandidaten wil en willen ze nog wel op TV ?
Dan is het diplomatischer om in CDM maar 1 ex-kandidaat te hebben en 1 andere gast.
Het is wel belangrijk dat die andere gast het programma goed volgt. Een externe visie kan ook interessant zijn.
Waarom zitten we hier anders op het forum onze visie te verkondigen ? We hebben toch ook nog nooit meegedaan ? 😉

In elk geval vind ik het nu aangenamer om naar te kijken nu het publiek ook meeluistert ipv ongeïnteresseerd te koffiekletsen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 19:05

 8153
Da's nog eens een idee! Een forumlid ipv een BV! 😃
Gebruikersavatar

Andreas31 mar 2019, 19:37

Molerator  113
Ik wil gerust wel is langskomen als ze nog een BV zoeken 😎 😃
Gebruikersavatar

Cedric31 mar 2019, 23:32

 2834  Uma
Club Brugge wint.
Liverpool FC wint.
Napoli wint en Dries Mertens scoort.
Joke terug op tv.

Schone dag! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Social01 apr 2019, 10:35

 353  Uma
Ingrid zag er in CDM ineens 10 jaar jonger uit, in vergelijking met het programma. Het contrast was groot.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16