Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

brecht.demeulenaere22 feb 2019, 13:16

 16
eveline.vanhemel schreef:Ik moet mea culpa slaan. Had hier ergens gelezen dat de datum ook in de artikels van Het Nieuwsblad stond, maar ik heb alle drie de artikels die sinds de bekendmaking gisteren geplaatst zijn, nagelezen, en in geen enkel artikel staat 26 fabruari. Dus het is enkel in het artikel van Newsmonkey dat de datum staat. Is dus inderdaad maar de vraag of die datum dan betrouwbaar is...
Blijkbaar had Ulrike het van op de Humo site, waar het ondertussen al is weg gehaald...
https://www.facebook.com/groups/3485386 ... 22R0%22%7D
Gebruikersavatar

Cedric22 feb 2019, 13:28

 2834  Uma
Ok, 26 februari zal dus niet correct zijn.

De enige optie die ik zag, was op 3 maart (dus 1 week voor de start) een inleidende Café De Mol met kandidatenvoorstelling.
Nu, op de VIER-site staat nog geen programmatie voor 3 maart, maar op de TV-gids van Telenet wél:
Afbeelding

Conclusie: geen Café De Mol op 3 maart. Ook geen NCIS meer. In de plaats daarvan wel Control Pedro en Geubels en de Belgen.

Dus nog 2 opties:
- GEEN inleidende Café De Mol met kandidatenvoorstelling, maar op 10 maart direct 'the real deal' met de eerste aflevering. Daarom dus ook dat de namen van de kandidaten al in de trailer werden verborgen. Uiteindelijk, meer dan hun namen weten we toch niet.
- Als men 10 maart aanhaalt als "start" van het nieuwe seizoen, kan het daar misschien nog om de eerste inleidende CDM gaan en pas nóg een week later de eerste echte aflevering. Maar dit zou compleet onlogisch zijn gezien dit even goed op 3 maart had gekund. Net zoals ik het nu eigenlijk onlogisch vind dat ze op 3 maart 2 herhalingen van programma's uitzenden die niet permanent in dat timeslot blijven (de zondagen ervoor een dubbele NCIS, de zondagen erna De Mol, waarom dan deze nutteloze zondag ertussen?)

Wat allemaal niet wegneemt dat we misschien online een kandidatenvoorstelling kunnen krijgen in de vorm van kandidatenprofielen die op de website geplaatst worden. (Foto, naam, playlist, hobby's, beroep, woonplaats, leeftijd, ...)
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2019, 13:31

 3423  Yens
brecht.demeulenaere schreef:Blijkbaar had Ulrike het van op de Humo site, waar het ondertussen al is weg gehaald...
https://www.facebook.com/groups/3485386 ... 22R0%22%7D
Bizar... blijkbaar moet het dan toch ergens gezegd geweest zijn als het er eerst gestaan heeft :?
Dan heeft het misschien ook wel op Het Nieuwsblad gestaan hebben en is het daar ook verwijderd.
Op Newsmonkey staat het nog steeds
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2019, 13:50

 3423  Yens
Cedric schreef:Ok, 26 februari zal dus niet correct zijn...
Conclusie: geen Café De Mol op 3 maart.
Ik denk dat de bekendmaking niet in Café De Mol zal zijn.
In het interview met GDC op NRJ België (http://www.nrj.be/nl/nieuws/wij-weten-niets.html) vermeldt hij bijna op het einde van het interview dat de kandidaten nog op voorhand worden bekendgemaakt maar hij zegt niet wanneer dat gebeurd. Ik denk dat we alles goed in het oog moeten houden 🙂.
Gebruikersavatar

commisaris Witse22 feb 2019, 14:13

 260
eveline.vanhemel schreef: ... interview met GDC op NRJ België : http://www.nrj.be/nl/nieuws/wij-weten-niets.htm
....
Voor mij is het belangrijkste uit dit interview dat wij op 10 maart meer weten dan de 10 kandidaten nl dat er géén mol is op dat ogenblik. Wij moeten dus uitermate goed kijken !
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 14:25

 348
Er volgt heus wel een bekendmaking, maar wanneer is de vraag. Zoals Gilles de Coster idd zei, komt het eraan. Ik hoop zo snel mogelijk! 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 feb 2019, 20:02

 2354  Uma
mark.vandaele schreef:Al nieuws over inschrijvingen voor Café De Mol?
Voorlopig nog niks.
Zal allemaal voor eind deze week zijn, vanaf vrijdag ergens.
Gebruikersavatar

mark.vandaele27 feb 2019, 22:57

 178
robbe.vermesen schreef:Voorlopig nog niks.
Zal allemaal voor eind deze week zijn, vanaf vrijdag ergens.
Oké! Ik weet uit ervaring dat je heel snel moet zijn om een plaatsje te krijgen.
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2019, 08:48

 3547  Sven
@Davy: zou je geen uitdaging aangaan? Diegene die als eerst een vermelding van die forum doet (van de leden dus, in het publiek) in CDM, krijgt ik weet niet wat? 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2019, 10:10

 8153
masterveecee schreef:@Davy: zou je geen uitdaging aangaan? Diegene die als eerst een vermelding van die forum doet (van de leden dus, in het publiek) in CDM, krijgt ik weet niet wat? 😛
't Is nie meer in Zuid-Afrika nie zenne!
Gebruikersavatar

isabelle.DS28 feb 2019, 10:45

 50
Afbeelding
TV gids 10 maart online!
Een korte Cafe De Mol voor De Mol. Voor de rest niets gevonden over voorstelling kandidaten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16