Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2019, 11:21

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:'t Is nie meer in Zuid-Afrika nie zenne!
Liewe kollega, jy ken die Afrikaanse taal 😉.
Gebruikersavatar

Davy28 feb 2019, 12:30

Site Admin  1167  Uma
masterveecee schreef:@Davy: zou je geen uitdaging aangaan? Diegene die als eerst een vermelding van die forum doet (van de leden dus, in het publiek) in CDM, krijgt ik weet niet wat? 😛
Deal... go for it! 😉 Zal eens denken over de 'ik weet niet wat'

Misschien ook een originaliteitsprijs voorzien... de deelnames kunnen beoordeeld worden door de jury in offtopic 😉
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2019, 15:06

 3547  Sven
Davy schreef:Deal... go for it! 😉 Zal eens denken over de 'ik weet niet wat'

Misschien ook een originaliteitsprijs voorzien... de deelnames kunnen beoordeeld worden door de jury in offtopic 😉
The game is on!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2019, 15:39

 8153
Wel eerst nog binnen geraken bij CDM. Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen, maar áls ik er geraak, dan zal heel Vlaanderen mij gezien hebben met mijn bolhoed :twisted:
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2019, 15:44

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Wel eerst nog binnen geraken bij CDM. Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen, maar áls ik er geraak, dan zal heel Vlaanderen mij gezien hebben met mijn bolhoed :twisted:
Met ons logo op toch?
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2019, 18:15

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Wel eerst nog binnen geraken bij CDM. Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen, maar áls ik er geraak, dan zal heel Vlaanderen mij gezien hebben met mijn bolhoed :twisted:
Tja, dan zal ik moreel verplicht zijn om mijn geachte collega bij te staan 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2019, 19:03

 8153
Jansen schreef:Tja, dan zal ik moreel verplicht zijn om mijn geachte collega bij te staan 😂
Samen zullen we zeker opvallen 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2019, 11:20

 8153
chicawah.janssen schreef:Wel eerst nog binnen geraken bij CDM. Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen, maar áls ik er geraak, dan zal heel Vlaanderen mij gezien hebben met mijn bolhoed :twisted:
Ik ben er klaar voor :!:

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2019, 11:23

 8153
Wat moet je eigenlijk doen om binnen te geraken bij CDM?
Kan Davy daar een goed woordeke voor doen? Om het forum in CDM te brengen wil ik zelfs een moustache opplakken en een spandoek met het logo meenemen . Maar alleen als Eveline meegaat en hetzelfde doet natuurlijk :mrgreen:
Of misschien kan MVC een goed woordeke doen bij Elodie :?:
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2019, 11:44

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Wat moet je eigenlijk doen om binnen te geraken bij CDM?
Kan Davy daar een goed woordeke voor doen? Om het forum in CDM te brengen wil ik zelfs een moustache opplakken en een spandoek met het logo meenemen . Maar alleen als Eveline meegaat en hetzelfde doet natuurlijk :mrgreen:
Of misschien kan MVC een goed woordeke doen bij Elodie :?:
wie, ikke?
Kan anders ook bij Gilles zeker? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2019, 12:50

 8153
Als man kan je bij allebei, als vrouw bij niemand. Ik reken dus op jou.
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2019, 13:01

 3547  Sven
Zal eens een belleke moeten doen
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16