Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2019, 15:49

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Ik heb hetzelfde gevoel en zou nooit alleen gaan, maar met een groepje van het forum zie ik het wel zitten. Je komt trouwens nooit prominent in beeld wegens niet belangrijk genoeg 🙂
Vilvoorde is voor mij veel te ver, als ik daar zondagavond naar toe moet en dan laat 's avonds nog terug naar Limburg, is dat ondoenbaar... We hebben maar 1 auto dus zou ik het al met het openbaar vervoer moeten doen en dat zie ik op een zondagavond niet zitten. Maandagmorgen loopt mijn wekker om half 6 af :(.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mar 2019, 16:17

 2354  Uma
Ondertussen zijn alle plaatsen volzet!
Gebruikersavatar

mark.vandaele01 mar 2019, 18:00

 178
chicawah.janssen schreef:Wie wil er allemaal mee?
Waar is CDM eigenlijk?
In een heel kleine ruimte in Woestijnvis 😛
Cedric schreef:Tgoh, ik ben nog niet zeker hoor... Ik zeg niet meteen nee, maar ik ben er algemeen niet zo happig op om op TV te komen (onlangs nog gebeurd dat ik op de achtergrond passeerde bij een reportage in het journaal en dat vond ik al beschamend), tenzij het echt zou zijn voor een deelname aan pakweg De Mol of Peking Express of dergelijke. Maar gewoon in CDM... Dunno.
Er zijn maar 2 tafels die echt prominent in beeld komen en die zijn meestal gevuld met oud kandidaten, je kan het ook gewoon vragen als je niet in beeld wil komen genoeg plaatjes om je weg te steken. 😉
Gebruikersavatar

KevinL01 mar 2019, 22:16

 87
Waarom waren er eigenlijk maar 3 keuzemogelijkheden? Er zijn toch 10 afleveringen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 08:35

 8153
KevinL schreef:Waarom waren er eigenlijk maar 3 keuzemogelijkheden? Er zijn toch 10 afleveringen?
Goeie vraag.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mar 2019, 08:37

 2354  Uma
KevinL schreef:Waarom waren er eigenlijk maar 3 keuzemogelijkheden? Er zijn toch 10 afleveringen?
De andere mogelijkheden zullen al volzet zijn geweest denk ik?
Gebruikersavatar

KevinL02 mar 2019, 08:47

 87
robbe.vermesen schreef: De andere mogelijkheden zullen al volzet zijn geweest denk ik?
Ik kan mis zijn natuurlijk, maar volgens mij waren er maar 3 keuzemogelijkheden van in het begin.
Gebruikersavatar

Cedric02 mar 2019, 11:54

 2834  Uma
Ik denk dat ze dat gewoon in fasen doen, om het wat overzichtelijk te houden en om te vermijden dat dezelfde mensen alle afleveringen terugkeren. Nu 3 afleveringen, binnen enkele weken de volgende 3 afleveringen, dan de rest, zoiets. Misschien ook om eventuele "fans" van een bepaalde kandidaat nog de kans te geven later af te komen als hun favoriet er al uit is tegen dan of zo.
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 mar 2019, 20:50

 2354  Uma
Ik zie wel vooruitgang t.o.v. vorig jaar in dit seizoen! Ik ben heel blij dat de mensen op de achtergrond niet meer praten.
Gebruikersavatar

WalkingDead11 mar 2019, 22:26

 73
Op de achtergrond mss niet meer, maar Eline die daar aan het praten was tegen haar vriendin stoorde me wel.
Niet slecht naar haar bedoeld, zij kiest niet waar de camera's staan, maar toen Gilles en Elodie aan het presenteren waren, vielen Eline haar expressieve gezichtsuitdrukkingen meer op dan wat er gezegd werd.
(EDIT: En vind Eline een hele toffe op TV dus begrijp me niet verkeerd, het leidde af, dat bedoel ik maar.)

Dat gezegd zijnde lijkt het dit jaar wel leuker (maar af en toe het begin gezien vorig jaar). Al hoop ik niet dat het de bedoeling is dat er elke week een komiek mopjes komt maken, van Jeroom kan ik het nog hebben voor een keer. En Francesca vond ik iets leuker, maar Elodie doet het goed! (Voor zover ik weet niet veel ervaring met presenteren?)
Gebruikersavatar

Cedric11 mar 2019, 22:27

 2834  Uma
Dat mopke van Jeroom ivm die rolluiken vond ik wel geniaal 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 mar 2019, 22:35

 2354  Uma
WalkingDead schreef:Op de achtergrond mss niet meer, maar Eline die daar aan het praten was tegen haar vriendin stoorde me wel.
Niet slecht naar haar bedoeld, zij kiest niet waar de camera's staan, maar toen Gilles en Elodie aan het presenteren waren, vielen Eline haar expressieve gezichtsuitdrukkingen meer op dan wat er gezegd werd.
(EDIT: En vind Eline een hele toffe op TV dus begrijp me niet verkeerd, het leidde af, dat bedoel ik maar.)

Dat gezegd zijnde lijkt het dit jaar wel leuker (maar af en toe het begin gezien vorig jaar). Al hoop ik niet dat het de bedoeling is dat er elke week een komiek mopjes komt maken, van Jeroom kan ik het nog hebben voor een keer. En Francesca vond ik iets leuker, maar Elodie doet het goed! (Voor zover ik weet niet veel ervaring met presenteren?)
Ik vond Frances eigenlijk ook beter, maar we zijn nog maar aflevering 1, dus we zullen wel zien 🙂
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16