Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 10:26

 2204
Vermoljoen schreef: (bla bla bla bla bla)
Frances
(bla bla bla bla bla)
:hartje: Frances :hartje:

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2019, 15:21

 8153
Ik wil wel samen met jou gaan!
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman23 mar 2019, 20:12

 48
Hallo mede molloten,

Wat ik mij afvraag is weren ze daar in café de mol “echt “ niet wie de afvaller is ???
Namelijk na de bekendmaking in de mol zie je dat de afvaller in de shminkroom zit .
Deze is dus reeds enkele uren al in de studio toch aanwezig en dus toch ook opgemerkt ?

Wat denken jullie hierover of graag verduidelijking door productie ( volgen namelijk ook mee 😉 )
Gebruikersavatar

Cedric23 mar 2019, 20:22

 2834  Uma
Ze weten het ten vroegste tijdens de uitzending. En met "ze" bedoel ik de mensen backstage die de schmink en zo doen. Maar in de studio (in het café zelf dus) weet niemand het.

Of zo vermoed ik toch dat het gaat.
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2019, 20:27

 3547  Sven
Ik meen mij te herinneren van vorig jaar dat ze het idd niet weten. Enkel voor de grime. Daarom ook dat die zo laat wordt gesminkt
Gebruikersavatar

astridm23 mar 2019, 22:36

 287
sjackie.hoffman schreef: Wat ik mij afvraag is weren ze daar in café de mol “echt “ niet wie de afvaller is ???
In Nederland mogen de presentatoren de aflevering een paar dagen eerder zien om het programma te kunnen voorbereiden. In Belgie gaat het allemaal wat losser, zo lijkt het mij toch en daaruit concludeer ik dan dat ze veel minder weten. Het is in ieder geval in lijn met de programma's, de mol krijgt in Nederland ook veel meer hulp en instructies dan in Belgie.
Gebruikersavatar

KevinL23 mar 2019, 23:40

 87
In Vietnam zal er toch ook wel een make up team aanwezig geweest zijn?
Die perso(o)n(en) zal/zullen dan nu ook wel de make up verzorgen van de afvaller.
Gebruikersavatar

Cedric24 mar 2019, 03:38

 2834  Uma
astridm schreef:In Nederland mogen de presentatoren de aflevering een paar dagen eerder zien om het programma te kunnen voorbereiden.
Echt?? Damn, wat voor zever is dat... Alweer een extra reden om te hopen dat De Mol België die tour niet op gaat.
Gebruikersavatar

Heinz24 mar 2019, 13:41

Forum veteraan  427  Uma
Ik vind het niet meer dan normaal dat de presentatoren de aflevering iets van tevoren mogen zien. Ook voor een relatief eenvoudig programma als dit is voorbereiding nodig. Fragmenten moeten worden geselecteerd, klaargezet, etcetera.
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 07:16

 3423  Yens
Voor mij is Axel nu met zekerheid niet de mol: elke week zetten ze een kandidaat in de kijker, gisteren was dat Axel, vorige week was de Elisabet. Ook was er het vreemde filmpje in Café De Mol waar je Axel met de ogen open ziet 'snurken' wat dan weer de aanleiding was voor Ingrid om 'code rood' te roepen. Als Axel effectief de mol was, dan zou dit filmpje zeker niet getoond worden.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16