Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

nyckelpiga28 apr 2019, 23:52

 69
Elisabet draagt altijd Veja (heeft er rood met blauw, en de andere zijn wit met zwart), Bas had Nike aan, en bij Axel kan je het niet goed zien (zijn kaki schoenen bij de kaartopdracht).
Gebruikersavatar

Gillesisdemol29 apr 2019, 00:42

 373
De mol is altijd mannelijk, voor ‘t gemak. Gilles zegt ook ‘hij’.
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2019, 06:39

 3423  Yens
Gillesisdemol schreef:De mol is altijd mannelijk, voor ‘t gemak. Gilles zegt ook ‘hij’.
Dus volgens jou, zegt Joeri "zijn schoenen" als hij het heeft over Elisabet haar schoenen? Misschien... maar voor mij klinkt het toch vreemd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 07:30

 2354  Uma
Dat zal dan waarschijnlijk betekenen dat hij op Axel of Bas zat. Zou het alweer Axel zijn?
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2019, 10:31

 3547  Sven
of Bas?
Gebruikersavatar

lieselot.devoorde29 apr 2019, 10:40

 4  Uma
Jansen schreef:Volgens mij zei Joeri ook "zijn schoenen" dus volgens mij heeft hij op een man gestemd, ofwel was het een verspreking, maar ik denk het niet.
Nog niet opnieuw gekeken, maar volgens mij zei Joeri dat hij het merk van zijn eigen schoenen had ingevuld...
Gebruikersavatar

astridm29 apr 2019, 12:27

 287
Mateo schreef:Ik kan hier in Nederland wel de afleveringen van De Mol zien, maar niet Café De Mol, of pas meer dan een week later.
Heeft iemand een tip voor me?
https://www.vier.be/video/cafedemol/caf ... levering-8

Ik zit in Frankrijk en kan gewoon kijken, ook zonder vpn.
De afleveringen staan altijd al snel op de site, Café de Mol meestal pas de volgende dag.

jos.jansen schreef:eens kijken achter proxy's voor België, dan lijkt het alsof je in België bent voor de site van vier.
In Frankrijk is dat niet nodig, dus in Nederland normaal gesproken ook niet.
Bij Chrome zit trouwens een vpn ingebouwd en Firefox heeft verschillende add-ons. De meeste gratis vpn's hebben geen Belgie, maar abonnementen zijn niet duur en je hoeft niet meteen een heel jaar te nemen.
Gebruikersavatar

Okay05 mei 2019, 15:41

 6
nyckelpiga schreef:Elisabet draagt altijd Veja (heeft er rood met blauw, en de andere zijn wit met zwart), Bas had Nike aan, en bij Axel kan je het niet goed zien (zijn kaki schoenen bij de kaartopdracht).
Weet iemand welk merk Axel of Joeri dragen?

Ik zou het begrijpelijk vinden dat je onder tijdsdruk bv Nike en Adidas verwart.
Maar om te weten dat iemand Veja sneakers draagt, en per ongeluk Adidas (of zo) aanduiden zou ik heel bijzonder vinden. Toch niet bepaald een top-of -mind gelijkaardig brand, right?

Zou we hieruit kunnen concluderen dat Joeri niet op Elisabet zat als mol?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 16:28

 8153
Ik heb zelfs nog nooit van Veja gehoord.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 17:09

 2354  Uma
Ik heb nog goed onthouden dat Cathy heeft gezegd dat Elisabet het zeker niet is 🙂
Niet alleen op basis daarvan heb ik deze middag toch de switch naar bas gemaakt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 18:13

 8153
Net als enkele anderen op het forum hecht ik veel waarde aan het oordeel van Cathy.
Pieter heeft ergens in een interview verteld dat hij bijna aan attaque kreeg toen Cathy hem in CDM tot op het bot fileerde op een moment dat er nog enkele afleveringen te gaan waren 😂
Gebruikersavatar

marc.roose05 mei 2019, 18:20

 193  Sven
Pieter was te gast in de eerste Cafe de mol ,en zijn voorspelling was:
"Mijn verdachte is Bas ('k zie't aan z'n oogstjes) en Elisabet zie 'k wel ver geraken ,misschien wel in de finale ... "
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16