Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee26 feb 2019, 09:57

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Of een Vietnamees die 4 leert uitspreken?
Zou eerder vieiel zijn dan
:mrgreen:
Gebruikersavatar

MolWout02 mar 2019, 13:54

 348
Yes! Trailer nummer twee. Het aftellen kan beginnen...
Gebruikersavatar

masterveecee04 mar 2019, 11:57

 3547  Sven
robbe.vermesen schreef:
Nieuwe beelden!
ah. was die nieuw? Gelukkig dat ik die afbeelding gedeeld heb ivm die projectie 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2019, 13:23

 2354  Uma
masterveecee schreef:ah. was die nieuw? Gelukkig dat ik die afbeelding gedeeld heb ivm die projectie 😉
Ja, die was nieuw 🙂
Die is op YouTube geplaatst toen de kandidaten bekend werden gemaakt, maar een dag later pas op Facebook en de website.
Gebruikersavatar

The hunter06 mar 2019, 09:40

 282  Uma
Ik kijk zoals iedereen al uit naar het nieuwe seizoen, enkel jammer dat ze al verraden hebben dat het zonder mol begint. Was wel cool geweest om als kijker op het einde van de eerste aflevering tot de ontdekking te komen dat we er net als de kandidaten ferm ingeluisd waren :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2019, 10:14

 3483  Uma
The hunter schreef:..., enkel jammer dat ze al verraden hebben dat het zonder mol begint. Was wel cool geweest om als kijker op het einde van de eerste aflevering tot de ontdekking te komen dat we er net als de kandidaten ferm ingeluisd waren :mrgreen:
Ja, dat speelt ook al een dag of 2 door mijn hoofd. Zonder de huidige kennis zouden we van onze sok gevallen zijn.
Het zou zelfs leuk geweest zijn mocht het pas aan het begin van de tweede aflevering bekend gemaakt worden.
Beeld je in, een hele week analyses en wie weet welke vergezochte theorieën .. en dan ... :bomb:
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mar 2019, 10:31

 2354  Uma
ex-molinator schreef:Ja, dat speelt ook al een dag of 2 door mijn hoofd. Zonder de huidige kennis zouden we van onze sok gevallen zijn.
Het zou zelfs leuk geweest zijn mocht het pas aan het begin van de tweede aflevering bekend gemaakt worden.
Beeld je in, een hele week analyses en wie weet welke vergezochte theorieën .. en dan ... :bomb:
Inderdaad! Maar waarschijnlijk kondigen ze dit aan om zo nog meer live-kijkers te halen voor de eerste aflevering. Ik had het ook toffer gevonden als we er pas zondag achterkwamen :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2019, 12:32

 8153
Ik eigenlijk ook.
Gebruikersavatar

Cedric06 mar 2019, 13:08

 2834  Uma
Ik had er nog niet bij stil gestaan, maar yep, me too! 😃
Gebruikersavatar

The hunter06 mar 2019, 13:16

 282  Uma
ex-molinator schreef:Ja, dat speelt ook al een dag of 2 door mijn hoofd. Zonder de huidige kennis zouden we van onze sok gevallen zijn.
Het zou zelfs leuk geweest zijn mocht het pas aan het begin van de tweede aflevering bekend gemaakt worden.
Beeld je in, een hele week analyses en wie weet welke vergezochte theorieën .. en dan ... :bomb:
Oh, absoluut! Een hele week lijstjes maken met mogelijke verdachten en dan tot de conclusie komen dat we zelf het eerste slachtoffer van De Mol zijn 😂
Gebruikersavatar

yevo06 mar 2019, 13:32

 281  Uma
Ik denk er nu pas over na, maar als de mol pas gekozen wordt op het einde van de aflevering is het logisch dat er de eerste aflevering geen test is en dus geen eliminatie aangezien er nog geen mol was.

Dus daarom dat er waarschijnlijk 10 afleveringen zijn.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10