Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marc.koenen07 mar 2019, 20:39

 122
Vermoljoen schreef:Volgens mij is het gewoon een normale reactie. Ik zou het erg vinden als ze De Mol op voorhand hebben gekozen en dat allemaal doen om het leuk te laten lijken.... Dan hadden ze dit niet moeten doen en iets anders moeten bedenken.
Maar ik geloof Gilles erin dat ze het spel eerlijk wilden laten verlopen.
Ik denk ook nog altijd dat de 10 kandidaten als 10 mollen zijn gekozen en dus allemaal een goede mol kunnen zijn.
Ik denk dat we gewoon nog 3 nachtjes moeten slapen en dan weten we het antwoord zeker
Gebruikersavatar

WalkingDead07 mar 2019, 21:50

 73
Late reactie maar ik vind het wel interessant dat we al weten dat er geen mol is. Om die reden die al vaak is aangehaald, dat we voor de eerste keer ooit meer info hebben dan de kandidaten in aflevering 1.

Al herinner ik me nog dat er ineens 11 auto's stonden voor het vliegtuig, en dat was al schrikken!
Gebruikersavatar

Taupe07708 mar 2019, 09:41

 767  Yens
En toch zegt mijn kleine teen dat er ergens iets niet klopt. In de voorgaande jaren werd de mol "getraind" tot en met met Pieter misschien wel als best voorbereide. Ik kan me niet goed inbeelden dat ze 10 mogelijke mollen naar daar sturen in de waan dat ze op zoek moeten gaan naar een mol en dan plots pas weten dat zij mogelijk de mol worden. Dat vergt een volledige aanpassing en dat zou bij sommigen te opvallend zijn waardoor die imo onmiddellijk door de mand zouden vallen ... nah ik geloof het momenteel nog niet.
Tenzij deze 10 mensen allemaal zo goed zijn? Dan top voor de redactie!

Ik zie het eerder als ... de laatste jaren kon je vrij snel de mol vinden door te zien wie het minste had verdient. Nu kan de mol mogelijk in een eerste spel WEL veel verdienen om niet direct op de radar te komen van de kijkers en of mede kandidaten.

Anderzijds zegt GDC dat er geen tips buiten het programma zijn en ben ik dus mogelijk maar aan het raaskallen...
Gebruikersavatar

BeaVer08 mar 2019, 10:27

 1293  Uma
Ik zou eerlijk gezegd zwaar pissed zijn als ze plots zouden afkomen met: "Grapje! we hadden toch al een mol gekozen!!!" :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2019, 10:30

 3423  Yens
BeaVer schreef:Ik zou eerlijk gezegd zwaar pissed zijn als ze plots zouden afkomen met: "Grapje! we hadden toch al een mol gekozen!!!" :mrgreen:
Absoluut, denk er net zo over 🙂. En dus geloof ik het niet 😎 .
Gebruikersavatar

Cedric08 mar 2019, 11:28

 2834  Uma
Of het andere uiterste. Ze hebben ze alle 10 uitvoerig gebrieft over 1 echte proef en een pak niet-doorgaande proeven, waardoor iedereen dacht dat hij de Mol is, maar eigenlijk is niemand het dus, terwijl iedereen wel 1 proef goed kent, maar niemand alle proeven kent. Complete mindfuck 😛
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mar 2019, 11:29

 2354  Uma
Cedric schreef:Of het andere uiterste. Ze hebben ze alle 10 uitvoerig gebrieft over 1 echte proef en een pak niet-doorgaande proeven, waardoor iedereen dacht dat hij de Mol is, maar eigenlijk is niemand het dus, terwijl iedereen wel 1 proef goed kent, maar niemand alle proeven kent. Complete mindfuck 😛
Zou geniaal zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar

isabelle.DS08 mar 2019, 17:02

 50
@Cedric: je brengt de productie misschien wel op een idee voor volgend jaar.... 😃
Gebruikersavatar

robbe.pinsart11 mar 2019, 01:32

 19
Ik vind het oprecht jammer dat we dit van tevoren al wisten. In Nederland (seizoen 2018) waren ze gestart in 5 verschillende landen, dit moment was intens!! Dit gevoel hadden ze wederom ook in België kunnen teweeg brengen door simpel weg te zwijgen... Oké, het gaf wat meer nieuwsgierigheid naar het komende seizoen, maar alsof dat er nog niet genoeg was.
Gebruikersavatar

BeaVer11 mar 2019, 09:06

 1293  Uma
Ik moet ook eerlijk toegeven dat het spectaculaire ver te zoeken was als ik vergelijk met hoe de mol startte vorig jaar (iedereen onder de grond). Je kon ook meteen lezen wat de zin was omdat we al info hadden. Maar al bij al een gezapige kennismakingsronde.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 09:21

 3483  Uma
robbe.pinsart schreef:Ik vind het oprecht jammer dat we dit van tevoren al wisten. In Nederland (seizoen 2018) waren ze gestart in 5 verschillende landen, dit moment was intens!! Dit gevoel hadden ze wederom ook in België kunnen teweeg brengen door simpel weg te zwijgen... Oké, het gaf wat meer nieuwsgierigheid naar het komende seizoen, maar alsof dat er nog niet genoeg was.
Ik begin ook wat in in die richting te neigen. Op zich vond ik de opbouw door de (op voorhand) melding dat er nog geen mol was wel spannend. Maar de shock had nog veel intensiever kunnen zijn mocht dit door de aflevering bekend geworden zijn, ipv door heel de campagne vooraf.

En ja, akkoord met de start van Widm 2018, maar die opdracht was ook goed uitgewerkt en gaf de kijker ook de mogelijkheid om mee te puzzelen, toch wel een uitzondering in de NL serie.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 09:24

 3483  Uma
BeaVer schreef:Ik moet ook eerlijk toegeven dat het spectaculaire ver te zoeken was als ik vergelijk met hoe de mol startte vorig jaar (iedereen onder de grond). Je kon ook meteen lezen wat de zin was omdat we al info hadden. Maar al bij al een gezapige kennismakingsronde.
Achteraf, (na de aflevering dus) ga ik akkoord dat de voorkennis die we hadden, toch een domper op het verrassingselement gezet heeft. Toch vind ik het nog steeds een aflevering van hoog niveau (mening die kan veranderen op basis van het vervolg).
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10