Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 09:52

 8153
Bruno zegt in het interview: "Vooraf had ik trouwens gehoopt dat ik de mol zou mogen zijn […] En om dan te horen dat je alsog een kans krijgt om het te worden…"
Ik vind die alsnog nogal vreemd. Verklapt hij hier dat hij een misschien-scherm kreeg?
We mogen ook niet uit het oog verliezen dat Bruno de mol kan zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar

sara.pantoja19 mar 2019, 13:08

 100
Of misschien bedoelt Bruno hiermee het stukje dat ze eerst allemaal nog te horen krijgen dat er een nog een mol gekozen moet worden.
Het is pas (dacht ik) vanaf dat ze in de cirkel zitten, dat ze te horen krijgen dat enkel 3 onder hen een 'misschien scherm' te zien krijgen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 13:11

 8153
Je zal wel gelijk hebben 🙂
Gebruikersavatar

sara.pantoja19 mar 2019, 13:14

 100
Ik hoop het toch, ik wil helemaal nu nog niet bevestigd zien wie de 3 personen waren met een een misschien scherm. Dan konden ze even goed van in het begin gewoon laten zien wie de schermen kreeg. In dat geval is de lol er (voor mij toch) af en moeten we alleen maar naar de laatste afleveringen kijken.
Gebruikersavatar

salb23 mar 2019, 09:15

 352  Sven
Het Belang van Limburg 23/03

MOLWATCHTER CHANNY: “Als de mol ‘s nachts gebrieft wordt, zou ik op de loer gaan liggen”

Tunnelvisie bezorgde Channy de Windt (27) uit Hechtel vorig jaar een rood scherm in Mexico. Dit seizoen speurt ze met open vizier naar de mol in Vietnam.

Afbeelding

Nog iets anders verdacht opgemerkt?
“Elisabet zei in de auto ‘dat ze toch nooit gaat winnen’. Ik vind dat een rare uitspraak. Is ze sarcastisch of schat ze zichzelf echt niet hoog in? Ook in de laatste opdracht had ze het wel heel moeilijk bij de beklimming van die trap. Ik had haar conditie toch iets beter ingeschat. Zeker als je het vergelijkt met Ingrid, die van het begin aangaf fysiek niet zo sterk te zijn. Ik hou haar alvast in ’t oog.”

In welk team zou de mol het best fungeren, de sterke of de zwakke groep?
“De sterken bepaalden natuurlijk het geldbedrag en dat lag veel lager dan wat de zwakke groep binnenhaalde. Die groep slaagde er ook niet in om de zwakke schakel te ontdekken en zich zo van het extra gewicht te ontdoen.”“Tijdens de kookproef zou ik als mol zorgen dat ik pas ergens op het einde aan de beurt kwam om dan nog snel een klein scheutje extra toe te voegen. Eigenlijk zoals Gilles suggereerde tijdens de briefing.”

We zagen dat die briefing ’s nachts plaatsvond in een slecht geïsoleerd hotel.
“Deze mol heeft natuurlijk geen voorbereiding gehad, dus ze moeten ergens een moment vinden om hem/haar in te lichten. Tijdens mijn deelname heb ik altijd met een kamergenoot geslapen, dus dat zou bij ons al niet mogelijk geweest zijn. Maar als ik er nu bij was en wist dat er nachtelijke briefings plaatsvonden, zou ik toch op de loer gaan liggen.”

We krijgen nu ook boodschappen van de mol te zien.
“Ik heb al nagedacht wie die zinnen zou kunnen zeggen. Zo zei de mol bijvoorbeeld dat kandidaten hem/haar in vertrouwen nemen. Dat past nog wel bij Bruno. Ik denk dat hij al het vertrouwen heeft gewonnen van Ingrid en Elisabet, zeker nadat hij hen op die trappen zo geholpen heeft.”

“Bij die boodschappen valt het ook op dat er woorden rood en blauw gekleurd zijn. Het zou mij niet verbazen, moest daarin iets verborgen zitten. Maar ik reken erop dat de echte molloten zich daarop zullen storten.” (lacht) (nco)

‘De Mol’, VIER, zondag, 20.00 uur
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 15:45

 1690  Sven
Alleen jammer dat hij er altijd naast zit. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 15:51

 8153
Zat hij er vorig jaar niet eens op?
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2019, 15:56

 1690  Sven
Ja, ik geloof vlak voor de finale, toen ze nog met 4 waren. Hetgeen hij wel doet, ook op de fb pagina, is heel overtuigend doen zodat mensen het ook echt gaan geloven. Hij zat, geloof ik, ook op Robin.
Wel een toffe mens denk ik hoor, zit nogal snel in een tunneltje. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:17

 8153
Volgens De Morgen zijn honden herbivoren :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 23:01

 3423  Yens
😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲
Gebruikersavatar

salb26 mar 2019, 11:31

 352  Sven
Dag Allemaal 26/03

Afbeelding
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 27