Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mola Lisa22 aug 2019, 13:42

 328  Uma
Elisabet uit ‘De mol’ deed succesvol mee aan ‘Idool’, tot ze de jury van antwoord diende


Toen Elisabet Haesevoets, gekend als ‘de mol’ van 2018, auditie deed voor Idool, viel haar stem in de smaak. Maar na een cruciale vraag van de jury, mocht de zangeres beschikken.
Tijdens het meest recente seizoen van ‘De mol’ viel het de kijker al op: aan de 34-jarige spoedarts is mogelijk een goede zangeres verloren gegaan. Op haar achttiende deed ze dan ook mee aan de allereerste editie van ‘Idool’. Ze raakte er zelfs tot bij de top 100. Toen de jury vroeg wat ze het liefst wilde worden: dokter of zangeres, antwoordde ze resoluut het eerste. “En toen was het voorbij”, vertelt ze in Feeling.

Dat ‘de mol’ uiteindelijk voluit voor haar medische carrière heeft gekozen, spijt haar niet. “Het was de juiste keuze. Zonder mijn studie geneeskunde had ik ook mijn man, die radioloog is, niet leren kennen.”

Het Nieuwsblad 22/08/2019
Gebruikersavatar

masterveecee22 aug 2019, 15:58

 3547  Sven
net ook gelezen 😲
Gebruikersavatar

Klaartje22 aug 2019, 19:48

 2245  Uma
Mola Lisa schreef:Elisabet uit ‘De mol’ deed succesvol mee aan ‘Idool’, tot ze de jury van antwoord diende


Toen Elisabet Haesevoets, gekend als ‘de mol’ van 2018, auditie deed voor Idool, viel haar stem in de smaak. Maar na een cruciale vraag van de jury, mocht de zangeres beschikken.
Tijdens het meest recente seizoen van ‘De mol’ viel het de kijker al op: aan de 34-jarige spoedarts is mogelijk een goede zangeres verloren gegaan. Op haar achttiende deed ze dan ook mee aan de allereerste editie van ‘Idool’. Ze raakte er zelfs tot bij de top 100. Toen de jury vroeg wat ze het liefst wilde worden: dokter of zangeres, antwoordde ze resoluut het eerste. “En toen was het voorbij”, vertelt ze in Feeling.

Dat ‘de mol’ uiteindelijk voluit voor haar medische carrière heeft gekozen, spijt haar niet. “Het was de juiste keuze. Zonder mijn studie geneeskunde had ik ook mijn man, die radioloog is, niet leren kennen.”

Het Nieuwsblad 22/08/2019
Toch logisch dat ze verkiest dokter te worden ipv zangeres. Als je zowel talent hebt om te zingen als om verder te studeren voor iets wat je graag wil worden, dan kies je toch voor die studies. Dat zangtalent gaat heus niet weg en mooi zingen kan je nog altijd als hobby.

Het is natuurlijk zo dat ze die vraag niet stellen aan mensen die enkel maar over zangtalent beschikken en niet eens een poging moeten gaan ondernemen om iets anders te gaan doen, omdat ze gewoon geen talent hebben om te studeren of professioneel een of andere sport te beoefenen. Ik denk dat veel mensen die beroepsmatig zingen waarschijnlijk niets anders kunnen. Voor hen is het een zegen dat ze hun enige talent hebben kunnen benutten om er zich mee in hun levensonderhoud te kunnen voorzien. Ik vraag me af wat bvb Natalia of een andere Vlaamse zanger of zangeres geworden zou zijn als ze niet waren gaan zingen?

Ik wil maar zeggen: niet iedereen (allez, de meesten onder ons) is zo multigetalenteerd dat ze de luxe hebben om te kiezen tussen twee of drie dingen die ze heel goed kunnen. Meestal moet men al tevreden zijn dat men één iets goed kan. Tja, het is ongelijk verdeeld in de wereld. 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa25 aug 2019, 15:28

 328  Uma
We zullen Instagram maar promoveren tot "de pers" :

Afbeelding

Deelnemen aan De Mol schept duidelijk een band 😃

Mola Lisa schreef:We zullen Instagram maar promoveren tot "de pers" :

Afbeelding

Deelnemen aan De Mol schept duidelijk een band 😃
Zoek de verschillen 😉


Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen26 aug 2019, 06:43

 3423  Yens
GE-WEL-DIG!!!
Zo fijn dat dit gebeurd 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 aug 2019, 20:24

 8153
Klaartje schreef:Toch logisch dat ze verkiest dokter te worden ipv zangeres. Als je zowel talent hebt om te zingen als om verder te studeren voor iets wat je graag wil worden, dan kies je toch voor die studies. Dat zangtalent gaat heus niet weg en mooi zingen kan je nog altijd als hobby.

Het is natuurlijk zo dat ze die vraag niet stellen aan mensen die enkel maar over zangtalent beschikken en niet eens een poging moeten gaan ondernemen om iets anders te gaan doen, omdat ze gewoon geen talent hebben om te studeren of professioneel een of andere sport te beoefenen. Ik denk dat veel mensen die beroepsmatig zingen waarschijnlijk niets anders kunnen. Voor hen is het een zegen dat ze hun enige talent hebben kunnen benutten om er zich mee in hun levensonderhoud te kunnen voorzien. Ik vraag me af wat bvb Natalia of een andere Vlaamse zanger of zangeres geworden zou zijn als ze niet waren gaan zingen?

Ik wil maar zeggen: niet iedereen (allez, de meesten onder ons) is zo multigetalenteerd dat ze de luxe heb...
Natalia :roll:
Zingen kan ze inderdaad. Maar ze zou het daarbij moeten houden en, behalve strikt privé, haar bek alleen openzetten om te zingen.
Gebruikersavatar

Jansen27 aug 2019, 07:10

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef: Natalia :roll:
Zingen kan ze inderdaad. Maar ze zou het daarbij moeten houden en, behalve strikt privé, haar bek alleen openzetten om te zingen.
Klopt beste collega, zo zijn er nog wel wat meer die beter hun bek houden :|
Gebruikersavatar

Jansen28 nov 2019, 22:26

 3423  Yens
Net per toeval op dit artikel gestoten:
Klik hier
😂 😂 😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Klaartje29 nov 2019, 12:10

 2245  Uma
Jansen schreef:Net per toeval op dit artikel gestoten:
Klik hier
😂 😂 😂 😂 😂 😂
En dan die twee kleine jongens in wit hemd, gilet en met vlinderdas! Stijl! En de dopeling met zijn tutterke. 🙂

Gebruikersavatar

Cedric29 nov 2019, 12:59

 2834  Uma
Heerlijk toch hoe 'De Mol' vriendschappen smeedt over de jaargangen heen.. Valt me echt op de laatste 2-3 jaar. Vroeger was het misschien ook zo maar viel het minder op doordat er geen sociale media waren.
Dat elk jaar de deelnemende groep een hechte vriendenbende wordt, dat lijkt me vrij logisch (hoewel, ik heb het al anders geweten). Maar dat het ook over de jaargangen heen gaat... Prachtig.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 nov 2019, 16:09

 2354  Uma
Ik zie ook heel vaak berichten met een aantal kandidaten over verschillende jaren samen om een toffe activiteit te doen, en soms hebben ze zelfs met z’n allen nog een reünie! Geweldig om te zien dat ze ondanks zo een hard spel toch mooie vriendschappen hebben.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27