Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2019, 19:25

 3423  Yens
annie.delen schreef:GDC zegt : De mol is het meest zichzelf gebleven.
Een hint naar Joeri?
Ik denk het niet... hij heeft echt veel te veel geld opgebracht 🙂.
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2019, 09:30

 3423  Yens
In het filmpje met Kaat in de auto na de eliminatie, zegt ze dat ze zeker was van haar mol en dat ze een aantal vragen verkeerd heeft beantwoord. Ook zegt ze nadat ze wist wie de mol was, moeite had om nog met hem of haar een opdracht uit te voeren, ook al zou ze de mol evengoed als een vriend willen beschouwen. Volgens mij kan je daardoor al zeker Joeri uitsluiten want daar doet ze toch de eerste proef mee en later tijdens de tunnelopdracht noemt ze hem ook "mateke" 🙂.
Dit is natuurlijk wel op voorwaarde dat Kaat echt wel de juiste mol voor ogen had 🙂.
Gebruikersavatar

kat.bies23 apr 2019, 10:47

 3  Uma
Jansen schreef:In het filmpje met Kaat in de auto na de eliminatie, zegt ze dat ze zeker was van haar mol en dat ze een aantal vragen verkeerd heeft beantwoord. Ook zegt ze nadat ze wist wie de mol was, moeite had om nog met hem of haar een opdracht uit te voeren, ook al zou ze de mol evengoed als een vriend willen beschouwen. Volgens mij kan je daardoor al zeker Joeri uitsluiten want daar doet ze toch de eerste proef mee en later tijdens de tunnelopdracht noemt ze hem ook "mateke" 🙂.
Dit is natuurlijk wel op voorwaarde dat Kaat echt wel de juiste mol voor ogen had 🙂.
Daarmee zou ik Joeri dan ook uitsluiten. Ik denk hierbij aan Elisabet want ik meen toch wat wroeging te bespeuren tussen die twee, ook door die lach van Elisabet bij de laatste eliminatie als Kaat eruit ging.
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2019, 13:37

 2834  Uma
Alweer kunnen we iets leren uit wat GDC in zijn column schrijft:

"Bovenop de verrassing om plots als mol te worden aangeduid en dus amper voorbereid aan sabotages te beginnen, moest die dus ook nog zitten schilderen tijdens de veel te korte briefings."

=> Iedereen die dus dacht dat Elisabet haar toiletbezoek diende om te schilderen, mag die theorie verticaal klasseren. Hetzelfde voor de Bastunnelbewoners die dachten dat hij het schilderde toen hij opgesloten zat in zijn cel.
Het schilderij werd gemaakt tijdens de briefings.
Gebruikersavatar

jos.jansen23 apr 2019, 13:47

 328  Uma
Cedric schreef:Alweer kunnen we iets leren uit wat GDC in zijn column schrijft:

"Bovenop de verrassing om plots als mol te worden aangeduid en dus amper voorbereid aan sabotages te beginnen, moest die dus ook nog zitten schilderen tijdens de veel te korte briefings."

=> Iedereen die dus dacht dat Elisabet haar toiletbezoek diende om te schilderen, mag die theorie verticaal klasseren. Hetzelfde voor de Bastunnelbewoners die dachten dat hij het schilderde toen hij opgesloten zat in zijn cel.
Het schilderij werd gemaakt tijdens de briefings.
ze kunnen op dat moment ook gebrieft zijn :p
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2019, 14:20

 3423  Yens
jos.jansen schreef:ze kunnen op dat moment ook gebrieft zijn :p
Dus je denkt dat tijdens het toiletbezoek van Elisabet, een productieteam daar gezeten heeft, haar gebrieft heeft en ondertussen haar gefilmd heeft terwijl ze haar schilderij aan het maken was? Want dat moet toch zeker wel aan bod komen in de revealaflevering? 😉
Gebruikersavatar

jos.jansen23 apr 2019, 14:34

 328  Uma
Jansen schreef: Dus je denkt dat tijdens het toiletbezoek van Elisabet, een productieteam daar gezeten heeft, haar gebrieft heeft en ondertussen haar gefilmd heeft terwijl ze haar schilderij aan het maken was? Want dat moet toch zeker wel aan bod komen in de revealaflevering? 😉
GDC zat in het hokje naast (het hokje van) Elisabet.
Gebruikersavatar

lajato23 apr 2019, 14:39

 69
Het schildersdoek zat misschien verstopt in dat bed in de cel? Zou verklaren waarom het opengebroken was. Ideale plaats en moment om even rustig gebrieft te worden en te schilderen...
Dat Bas in de cel zat was in deze proef ook geen toevalstreffer daar de etiquette-beoordeling iets heel subjectief was.
Gebruikersavatar

ex-molinator23 apr 2019, 16:18

 3483  Uma
lajato schreef:Het schildersdoek zat misschien verstopt in dat bed in de cel? Zou verklaren waarom het opengebroken was. Ideale plaats en moment om even rustig gebrieft te worden en te schilderen...
Dat Bas in de cel zat was in deze proef ook geen toevalstreffer daar de etiquette-beoordeling iets heel subjectief was.
Dat is nodeloos risico lopen. Bas was al de hele nacht afgezonderd geweest. Het was trouwens ook één van de eerste zaken waaraan ik dacht : perfect moment om eens een volledige briefing te geven. Maar het ligt er te vingerdik op.
Gebruikersavatar

lajato23 apr 2019, 19:05

 69
ex-molinator schreef: ... Maar het ligt er te vingerdik op.
Mja, maar in het kader van de beloofde "volledige transparantie" kan het dan weer wel, net omdat het te "te" is... al is er voor elke kandidaat ondertussen wel iets te vingerdik gevonden dacht ik dus we weten weer niets :? Ik krijg wel de indruk dat de programmamakers hun best doen om Bas en Joeri er het minst verdacht te doen uitkomen, in tegenstelling tot Axel en Elisabet, die meer subtielere (al dan niet toevallige waar de regie gretig gebruik van maakt) hints krijgen. Cfr. Kaat met een hoog molgehalte die naderhand alles gewoon onbewust bleek te doen...
Gebruikersavatar

Frolva23 apr 2019, 21:54

 2204
ex-molinator schreef:Bas was al de hele nacht afgezonderd geweest.
Is dat zo? Verwar je niet met Joke vorig jaar?

Bas was niet bij het ontbijt, maar is hij de hele nacht weg geweest?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 27