Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 21:42

 8153
Joeri en Elisabet hebben dus blijkbaar ook al met de pers gesproken. Dat is toch totaal anders dan vroeger.
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2019, 21:55

 870
Inderdaad. Is dit een fijne toevoeging? Ik heb mijn twijfels.
Gebruikersavatar

Cedric11 mar 2019, 22:03

 2834  Uma
Vind ik toch ook niet zo plezant..
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 22:12

 3483  Uma
idem dito
Liever pas na een eliminatie zoals vroeger.
Gebruikersavatar

WalkingDead11 mar 2019, 22:21

 73
Ik hoop dan ook toch dat het bij deze aflevering blijft. Met opdringerige journalisten kan je snel iets laten slippen. Neem aan dat de crew er wel iets van zal zeggen tegen de kandidaten?

Al is het wel leuk om wat achtergrondverhalen te horen, zoals iedereen die een excuus verzon voor het jongleren.
Gebruikersavatar

mark.vandaele12 mar 2019, 00:57

 178
Daarbij denk ik dan meteen dat Joeri en Elisabeth vroege afvallers zullen zijn, zouden ze het riskeren met finalisten? Waarom die 2??
Gebruikersavatar

Délégee12 mar 2019, 08:55

 99
Vandaag ook weer interview met Liesbeth in HLN. Over haar overleden man.
Daar stat dan letterlijk in dat dit ook de volgende afleveringen nog aan bod gaat komen in De Mol.
Je weet dus al dat zij niet direct gaat afvallen, maar meerdere afleveringen zal meegaan.
Jammer.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2019, 09:13

 3483  Uma
Délégee schreef:Vandaag ook weer interview met Liesbeth in HLN. Over haar overleden man.
Daar stat dan letterlijk in dat dit ook de volgende afleveringen nog aan bod gaat komen in De Mol.
Je weet dus al dat zij niet direct gaat afvallen, maar meerdere afleveringen zal meegaan.
Jammer.
Zeer jammer!! Dat neemt een element (dat juist voor spanning zorgt) helemaal weg.

Ik vraag me af waarom die switch gebeurd is, welke meerwaarde zou dit kunnen geven? Eigenlijk is dit het concept verkrachten (pardon my strong language).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 09:59

 8153
Délégee schreef:Vandaag ook weer interview met Liesbeth in HLN. Over haar overleden man.
Daar stat dan letterlijk in dat dit ook de volgende afleveringen nog aan bod gaat komen in De Mol.
Je weet dus al dat zij niet direct gaat afvallen, maar meerdere afleveringen zal meegaan.
Jammer.
Dat is echt een deel van de spanning om zeep helpen! :evil:
Ik snap niet dat de makers dit niet verbieden en dat die journalisten niet slimmer zijn. Ze moeten toch beseffen dat dit nadelig is?
Net zoals we op voorhand wisten dat de mol pas in Vietnam gekozen zou worden. Voor mij nam dat ook veel van het plezier weg. Stel je voor dat we het pas samen met de kandidaten te weten kwamen, wat een mindf*ck zou dat geweest zijn!
Nee, wat mij betreft is dit seizoen niet al te schitterend begonnen :(
Gebruikersavatar

Mola Lisa12 mar 2019, 10:08

 328  Uma
Ik merk de laatste tijd toch een trend in de kranten online om reeds dingen te “verklappen” van programma’s die nog moeten uitgezonden worden. Wat ik sowieso heel jammer vind, maar in het geval van De Mol onaanvaardbaar :evil: .
Wel vraag ik mij af hoe ze weten dat dit de volgende afleveringen nog aan bod zal komen als die afleveringen nog moeten gemonteerd worden :? ?
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2019, 10:34

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Dat is echt een deel van de spanning om zeep helpen! :evil:
Ik snap niet dat de makers dit niet verbieden en dat die journalisten niet slimmer zijn. Ze moeten toch beseffen dat dit nadelig is?(
Het verwondert me eigenlijk. Ik dacht dat er een contract was tussen de makers en de deelnemers: een soort non-disclosure clause.
Je kan de media niet verwijten dat informatie verspreid worden, het is immers de bron van inkomen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 10:37

 8153
Ik dacht ook dat ze pas met de media mochten praten nadat ze afvielen. Dat de media hen interviewt als ze de kans krijgen is normaal, maar het is niet slim om te spoilen. Zelfs al heeft een kandidaat zijn mond voorbijgepraat, dan plaats je dat toch niet?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 27