Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2019, 18:29

 2834  Uma
Merci voor al je moeite, Davy! Altijd leuk om die schrijfsels te lezen.

(Alleen moeilijk om op de site oudere artikels op te zoeken, zelfs maar van dit seizoen...)
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 mei 2019, 18:48

 2354  Uma
Dat is waar. Alweer een mooi artikel, maar ik zou zo graag eens nieuwsberichten van vroeger willen lezen en zeker eens willen zien hoe het forum er vroeger uitzag!
Gebruikersavatar

Davy10 mei 2019, 19:40

Site Admin  1167  Uma
Cedric schreef:Merci voor al je moeite, Davy! Altijd leuk om die schrijfsels te lezen.
(Alleen moeilijk om op de site oudere artikels op te zoeken, zelfs maar van dit seizoen...)
Thanks Cedric. Je opmerking had ik al ergens gelezen en onthouden voor een eventueel volgend seizoen.

Voor de liefhebbers van oud nieuws 😉
Een overzichtje van de belangrijkste widm.be nieuwsitems van de voorbije weken. Enjoy
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 21:01

 2834  Uma
Ik wacht vol spanning op de scans 😃
Gebruikersavatar

Heinz14 mei 2019, 08:19

Forum veteraan  427  Uma
Ook in Dag Allemaal staat weer een interview met Mol en presentator, net als de vorige drie jaren. Ook daar zal ik morgen of overmorgen scans van kunnen plaatsen.

Of is Salb er nog die zo mooi elke week de dagboekjes van Gilles uit Dag Allemaal plaatste? 🙂
Gebruikersavatar

commisaris Witse14 mei 2019, 16:05

 260
Allez nog een laatste post; artikel uit de Humo van 14 mei 2019. Een pagina met enkel een foto van Elisabet zet ik er niet bij. Veel leesplezier. Tot volgend jaar !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje14 mei 2019, 17:00

 2245  Uma
Bedankt voor al de moeite die jullie doen om in dit topic artikels uit diverse bladen te scannen en hier voor ons te posten, commisaris Witse, Heinz, salb, Davy en alle anderen! Heel tof en blijf het zeker doen in de toekomst! Wordt zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar

Frolva15 mei 2019, 08:30

 2204
commisaris Witse schreef:Een pagina met enkel een foto van Elisabet zet ik er niet bij.
:evil: :evil: :evil:



:mrgreen:
Gebruikersavatar

Heinz15 mei 2019, 12:47

Forum veteraan  427  Uma
Frolva schreef:
:evil: :evil: :evil:



:mrgreen:
Toepasselijke smileys want dit was de foto, die zeker de moeite waard is om nog te posten:

Afbeelding

En hier het interview met Elisabet en Gilles in Dag Allemaal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

😃
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2019, 14:10

 2834  Uma
Dat antwoord op de laatste vraag... Alweer kudos voor Klaartje!

En ineens ook het antwoord op de vraag die Klaartje had gesteld in Elisabets topic over de silent disco:
Klaartje schreef:(2) Over de opdrachten Vissen vangen en Silent Disco: wist je op voorhand in welk bootje je moest plaatsnemen om in de Silent Disco opdracht te belanden? Had je niet beter in de Vissen vangen opdracht gezeten, want daar had je meer geld uit de pot kunnen spelen? Of had je gewoon zin om eens goed te feesten? Heb je die wissel van dat ene Vietnamese meisje op het laatst bij de Silent Disco expres gedaan om je onverdacht te maken?
Elisabet is die dag dus niet gebrieft geweest en mocht gewoon zich amuseren en er vol voor gaan. De bootjes zijn dus compleet random naar de 2 opdrachten gevaren..
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2019, 10:10

 8153
Ik ben eigenlijk nog altijd wat van slag van het artikel in Humo en dat in Dag allemaal.
Ik vind het zó erg dat een mooie, knappe, charmante, schrandere, intelligente vrouw met zoveel talenten op allerlei gebieden zodanig slecht behandeld werd door ex-partners dat ze daardoor een heel laag zelfbeeld had en zelfs een tijdje een eetstoornis gehad heeft. Wat goed dat ze Michaël tegengekomen is!
En dan al die lelijke, hatelijke en kwetsende berichten op social media. Mensen oordelen en veroordelen op basis van wat ze denken te weten over iemand en gooien dat zomaar de wijde wereld in. Veel van de berichten van vrouwen zullen wel geschreven zijn uit jaloezie omdat ze mooi en slim is en mocht meedoen aan De Mol. Misschien zitten er wel bij die zich ingeschreven hadden maar de selectie niet gehaald hebben. En veel berichten zullen ook wel komen van mannen die er niet tegen kunnen dat een vrouw hersens heeft en het spel tactisch en hard speelt.
De mooie schrijfsels van Klaartje zullen Elisabet veel deugd gedaan hebben .
Mensen hebben blijkbaar een kort geheugen. Ik heb Elisabet nooit een bitch gevonden. Kijk naar haar sollicitatiegesprek en je ziet een lieve, empathische vrouw. Kijk naar haar nacht met de slang en je ziet dat ze kan lachen en plezier maken. Kijk naar de manier waarop ze spreekt over haar man en kindjes. Kijk hoe ze straalde met Michaël naast haar. Kijk naar de videoboodschap van Michaël. Kan je zeggen dat ze een bitch is als je al die zaken ziet?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 27