Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2019, 13:01

 2834  Uma
Zalig interview. Merci om te delen, Witse!
Gebruikersavatar

magali.dereu17 apr 2019, 21:03

 184  Sven
In dit interview zegt de partner van Joeri dat die het gesprek tijdens het eentje analyseerde, omdat hij dacht dat hij er vragen over zou krijgen. Lander, de broer van Kaat, zegt dat Kaat dat ook deed. Kaat en Joeri dus toch niet de mol? Lijkt me sterk dat je als mol zoiets in scène zou zetten ...
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2019, 21:10

 767  Yens
Hoe is de band tussen Lander en Kaat? Misschien weet hij wel meer en speelt nu onschuldige? Ik denk het wel niet maar ...
En misschien speelt de mol toch een spel nog op dat moment zelf voor zijn familie... ze zitten zo erin dat?
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 apr 2019, 21:18

 1690  Sven
magali.dereu schreef:In dit interview zegt de partner van Joeri dat die het gesprek tijdens het eentje analyseerde, omdat hij dacht dat hij er vragen over zou krijgen. Lander, de broer van Kaat, zegt dat Kaat dat ook deed. Kaat en Joeri dus toch niet de mol? Lijkt me sterk dat je als mol zoiets in scène zou zetten ...
In de aflevering zegt Kaat tegen haar broer dat ze nog niet weet wie de mol is, dat haar verdachte altijd afvalt. Ik heb dat precies nog al eens ergens gezien. Niet dat ze daarom niet de mol kan zijn, maar ik zou iets zeggen als: ik denk dat ik hem heb, ik heb al 2x op dezelfde gestemd.
Gebruikersavatar

Paraceta17 apr 2019, 21:43

 717  Sven
magali.dereu schreef:In dit interview zegt de partner van Joeri dat die het gesprek tijdens het eentje analyseerde, omdat hij dacht dat hij er vragen over zou krijgen. Lander, de broer van Kaat, zegt dat Kaat dat ook deed. Kaat en Joeri dus toch niet de mol? Lijkt me sterk dat je als mol zoiets in scène zou zetten ...
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de andere kandidaten binnen gehoorsafstand zaten (als ze een beetje moeite deden om te luisteren toch), dus dit wil niet noodzakelijk iets zeggen.
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2019, 21:55

 2834  Uma
Presentatoren Maarten en Dorothee van Q-Music hebben voor hun podcast een gesprek gehad met Gilles De Coster. Hun podcast is steeds per aflevering een gesprek dat wordt opgehangen aan de 10 meest gegoogelde vragen over de BV waarmee ze spreken, in dit geval dus Gilles.
Zelf heb ik het nog niet beluisterd, maar misschien zijn er hier die wel geïnteresseerd zijn hierin.
https://qmusic.be/nieuws/gilles-de-coster

EDIT/ Het duurt net iets meer dan een uur. Ter info.

EDIT// Nu wel aan het beluisteren. 10 minuten ver en tot nu toe gaat het vrijwel uitsluitend over 'De Mol'. 😃 Maar niet dat er veel nieuws verteld is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2019, 22:41

 8153
Jay-Lo schreef:In de aflevering zegt Kaat tegen haar broer dat ze nog niet weet wie de mol is, dat haar verdachte altijd afvalt. Ik heb dat precies nog al eens ergens gezien. Niet dat ze daarom niet de mol kan zijn, maar ik zou iets zeggen als: ik denk dat ik hem heb, ik heb al 2x op dezelfde gestemd.
Robin zei hetzelfde tegen zijn vrouw. Ik vond dat een mollenstreek omdat de anderen het konden horen :oops:

Paraceta schreef:Je moet natuurlijk niet vergeten dat de andere kandidaten binnen gehoorsafstand zaten (als ze een beetje moeite deden om te luisteren toch), dus dit wil niet noodzakelijk iets zeggen.
Gebruikersavatar

Moldedju18 apr 2019, 01:26

 507  Yens
magali.dereu schreef:In dit interview zegt de partner van Joeri dat die het gesprek tijdens het eentje analyseerde, omdat hij dacht dat hij er vragen over zou krijgen. Lander, de broer van Kaat, zegt dat Kaat dat ook deed. Kaat en Joeri dus toch niet de mol? Lijkt me sterk dat je als mol zoiets in scène zou zetten ...
De mol moet gewoon in in zijn rol blijven op dat moment. Dus als ze de mol is doet ze dat goed...

Ik zag ergens op twitter dat Elisabet wel de bekende woorden van vorig jaar gebruikte "Heb je mij gemist?"
Gebruikersavatar

annie.delen18 apr 2019, 08:54

 238  Uma
Jansen schreef:Afbeelding

😂 😂 😂 😂 😂 😂
GDC zegt : De mol is het meest zichzelf gebleven.
Een hint naar Joeri?
Gebruikersavatar

Davy22 apr 2019, 18:07

Site Admin  1167  Uma
Rood scherm voor hoofdverdachte
"Ik zou niet de beste Mol geweest zijn"

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/96/roo ... dverdachte

Afbeelding

Na afgelopen zondag moeten ongetwijfeld vele kijkers op zoek naar een nieuwe hoofdverdachte.
Maar liefst 34% van de molspeurders zagen in Kaat de ideale Mol, en nu ze de afleveringen heeft bekeken kan ze zich daar zelf ook wel iets bij voorstellen.

Meer lezen
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 27