Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

jos.jansen03 apr 2019, 18:54

 328  Uma
Cedric schreef:
Verder wat andere dingen die ik eruit haal en die Klaartje nog niet noemde:
- De theorie van Jos.Jansen over dat de gekozen Mol zijn/haar rol heeft geweigerd, die mag de vuilbak in. Ik citeer: "Gelukkig heeft de mol meteen toegehapt, zoals we hoopten".
bwa echt een theorie was het niet. Eerder een interessante denkpiste 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 apr 2019, 19:17

 1690  Sven
Was wel een plausibele denkpiste aangezien Gilles had gezegd dat niet hun favoriet het was geworden. Nu weten we dat ze een favoriet hadden voor ze vertrokken, maar dat die het minder goed deed tijdens de test. De test nog eens bekijken, ook hetgeen we hebben mogen zien van de selectiegesprekken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 19:48

 8153
We kunnen misschien eens vraag per vraag bekijken en de vragen waar gelogen kan worden overslaan. Liesbeth, Ingrid en Martijn mogen we uiteraard negeren.
We bespreken dit best in het topic "de selectie van de mol".
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 21:01

 8153
Cedric schreef:het is niet omdat iemand nerveus overkomt dat hij/zij het ook is
Axel sprak dus misschien gewoon de waarheid 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee05 apr 2019, 06:56

 3547  Sven
salb schreef:Dag Allemaal 26/03

Afbeelding
Het interview van Kaat doet mij wel denken aan

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Davy07 apr 2019, 22:05

Site Admin  1167  Uma
Een hoofdverdachte verlaat het spel
"Nooit gedacht dat ik zo verdacht zou zijn"

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/92/een ... t-het-spel

Afbeelding

Kleine déja vu vanavond, want opnieuw kregen we een rood scherm te zien voor Eva tijdens de eliminatie. In tegenstelling tot enkele weken geleden kwam Gilles haar deze keer echter niet vertellen dat het allemaal een leugen was, en na 5 afleveringen is het spel dus definitief afgelopen voor de 28-jarige advocate.

Meer lezen
Gebruikersavatar

Taupe07709 apr 2019, 08:47

 767  Yens
xander.peeters schreef:Elke maandagochtend duik ik dieper in de wereld van De Mol met een korte recap van de aflevering én een gesprek met de afvaller. Het resultaat hoor je elke maandagochtend om kwart voor 9 op NRJ.
Mooie stemmen bij beiden. Ik hoor echter weinig to the point. Je vermeldt wat er gebeurd is en wie afvalt. Misschien te weinig tijd of mag/kan je dan niet meer in detail gaan? Je verdenkt nu Kaat (wat ik doe sinds tweede proef) maar waarom dat is imo belangrijker dat herhalen wat er in de uitzending kwam. Pas op, ik breek zeker niet af want ik vind het goed op zich maar ik verwacht iets meer details. Op een collega zender is er ook iemand die zijn analyse geeft en daar komen wel redenen aan bod. Rare is dat die persoon net als jou op de verkeerde mol zat en nu ook Kaat meer naar voren schuift.
Gebruikersavatar

Heinz09 apr 2019, 11:41

Forum veteraan  427  Uma
Bedankt dat je dit wekelijks plaatst Salb! Erg leuk om te lezen.
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 13:55

 2834  Uma
Niet onbelangrijk: Mr & Mrs Hoàng waren NIET op de hoogte van die 7 opdrachten van de kandidaten, ze dachten dat iedereen oprecht gewoon zo voornaam mogelijk moest zijn...

Also.. "volgende zondag spelen ze voor iets anders dan geld alleen".. Ik ben enorm benieuwd.. Toch familie?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 27