Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 jan 2020, 16:08

 2354  Uma
Dat is nu eens heel fijn nieuws! Ik kijk al uit naar begin februari 😃
Gebruikersavatar

Cedric09 jan 2020, 18:58

 2834  Uma
Mola Lisa schreef:https://www.hln.be/showbizz/spoedarts-e ... ~a49958ae/
"De makers van ‘De Mol’ hadden gelukkig geen probleem met de release van een single, zolang we haar maar niet zouden promoten als Elisabet uit ‘De Mol’. Wat we ook niet gaan doen.”

Wat ze niet gaan doen, maar wat ze bij deze wel gedaan hebben dus :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 jan 2020, 23:06

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:https://m.hln.be/showbizz/bv-s-delen-my ... ~a6de5b9d/

Zou het iets met De Mol hebben te maken?

“We zijn niet gekomen om de show te stelen, we gaan het gewoon beter maken.”
Hopelijk gaan ze niet beginnen met bekende Vlamingen mee te laten doen....
Het zou wel iets met de mol kunnen te maken hebben, als er met "mysterieus" wordt gesmeten en een boodschap zonder verdere uitleg zou ik zelfs zeggen "ja, we zijn begonnen".
Ik denk echt niet met bv's, dat zullen ze toch wel begrepen hebben. Vb Nederland, met hun "promo voor mezelf" en "ik mol er op los, als ik maar lang genoeg op de buis blijf". Vorige seizoenen werden ook bv's ingeschakeld, de t-shirts met "ik weet niets" in verschillende programma's.
Blijkbaar is de boodschap weer verdwenen, maar wel opgepikt door de pers. De gelekte trailer, die ook alweer off line is gehaald?
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 jan 2020, 07:51

 2354  Uma
Het is toch allemaal een beetje vreemd...
Gebruikersavatar

Jansen22 jan 2020, 08:12

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Het zou wel iets met de mol kunnen te maken hebben, als er met "mysterieus" wordt gesmeten en een boodschap zonder verdere uitleg zou ik zelfs zeggen "ja, we zijn begonnen".
Ik denk echt niet met bv's, dat zullen ze toch wel begrepen hebben. Vb Nederland, met hun "promo voor mezelf" en "ik mol er op los, als ik maar lang genoeg op de buis blijf". Vorige seizoenen werden ook bv's ingeschakeld, de t-shirts met "ik weet niets" in verschillende programma's.
Blijkbaar is de boodschap weer verdwenen, maar wel opgepikt door de pers. De gelekte trailer, die ook alweer off line is gehaald?
Misschien heeft het met Café De Mol te maken? Ze zijn misschien allemaal gast in dat programma?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT22 jan 2020, 08:56

 767  Yens
Vermoljoen schreef:https://m.hln.be/showbizz/bv-s-delen-my ... ~a6de5b9d/

Zou het iets met De Mol hebben te maken?

“We zijn niet gekomen om de show te stelen, we gaan het gewoon beter maken.”
Hopelijk gaan ze niet beginnen met bekende Vlamingen mee te laten doen....
Toen ik dit artikel zag verschijnen, was mijn eerste gedacht ook dat het weer iets met De Mol te maken had, maar na het gelezen te hebben begin ik hier toch aan te twijfelen. Het feit dat enkel BV's dit doen en ik het ook niet echt in de stijl van het programma vind. Ik hoop dat ik het fout heb en het wel iets met De Mol te maken heeft zodat we zo snel mogelijk meer nieuws hebben.
Gebruikersavatar

MolWout22 jan 2020, 10:45

 348
Ik vind deze boodschap en het logo dat erboven vermeld staat wel erg atypisch voor De Mol. Ik denk (en hoop stiekem) dat dit niets te maken heeft met De Mol. Anderzijds zou het wel leuk zijn dat de zoektocht nu al kan beginnen... 😃

UPDATE: ik, nieuwsgierig als ik ben, ben eens gaan piepen op de Instagram-accounts van de genoemde namen en zowel Matteo Simoni als Kurt Rogiers waren die periode dagdagelijks actief op sociale media. Die piste kunnen we dus (bijna) met zekerheid uitsluiten. 😉
Gebruikersavatar

Jansen22 jan 2020, 11:34

 3423  Yens
Vorig jaar doken de eerste affiches van de "... weet niets" half februari op. Het lijkt me iets te vroeg dat de campagne nu al zou beginnen (of ze beginnen er vroeger aan?)
Gebruikersavatar

isabelle.DS22 jan 2020, 18:59

 50
Morgen start Expeditie Robinson, misschien het ideale moment om ergens een teaser tussen de beelden te steken??? 💡
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27