Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Thewhiterabbit16 mei 2019, 10:35

 6
Ja! Helemaal mee eens!!
Was er ook even niet goed van.
Ben zelf nog een jong persoon en moest toch even slikken, omdat ik me er zo in herkende! Dat lage zelfbeeld en hoe je opzoek gaat naar de verkeerde soort vrienden en partners...
Ze heeft het tenslotte over iets waar veel mensen zich in kunnen vinden! Zo zalig ontluikend!

Inderdaad heel jammer dat mensen zo snel hun gedacht willen delen over mensen/zaken waar ze eigenlijk zo weinig over weten, maar hey das de plaag van de 21ste eeuw zeker?
Gebruikersavatar

Frolva16 mei 2019, 11:20

 2204
chicawah.janssen schreef:Ik heb Elisabet nooit een bitch gevonden.
Ik ook niet (maar nu ik er over nadenk; ik heb nog nooit iemand een bitch gevonden :mrgreen: ).

Maar ik kan wel begrijpen dat Elisabet (mede door de rol die ze had) niet de sympathie van elke kijker had (en dat hadden - geloof ik - ook Cathy en Joke niet, en dat waren dan nog eens geen mollen :mrgreen: ).

Elisabet:
- verzette zich als eerste tegen de 'terugkeer' van Eva
- gooide de 'dog-tags' van anderen weg bij 'Bas bevrijden' (of ze probeerde dat toch :mrgreen: )
- speelde egoïstisch bij 'Choose your avatar'
- probeerde voor eigen voordeel te gaan bij de tunnelopdracht
- ...

tja, dan maak je je niet sympathiek bij de kijker, natuurlijk. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2019, 12:28

 8153
Behalve Kaat en Bas waren de anderen ook tegen de terugkeer van Eva.
Nog voor Elisabet de dogtags van de anderen weggooide, had Kaat al gezegd dat ze die van Eva zeker zou weggooien en Joeri had gezegd dat hij aan de aankomst nog wel zou zien. Eerlijk gezegd dat ik dat iederéén de tags van de anderen weggegooid zou hebben.
Joeri, Axel en Bruno haalden de laatste ronde niet bij de Avatars. Was dat wel het geval geweest, dan had iemand van hen misschien ook wel egoïstisch gespeeld.
Axel heeft in de tunnels een pasvraag genomen.
Ingrid heeft vreselijk misbaar gemaakt over het feit dat ze geen bed had en op de grond moest slapen.
Gebruikersavatar

Klaartje16 mei 2019, 12:37

 2245  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik ben eigenlijk nog altijd wat van slag van het artikel in Humo en dat in Dag allemaal.
Ik vind het zó erg dat een mooie, knappe, charmante, schrandere, intelligente vrouw met zoveel talenten op allerlei gebieden zodanig slecht behandeld werd door ex-partners dat ze daardoor een heel laag zelfbeeld had en zelfs een tijdje een eetstoornis gehad heeft. Wat goed dat ze Michaël tegengekomen is!
En dan al die lelijke, hatelijke en kwetsende berichten op social media. Mensen oordelen en veroordelen op basis van wat ze denken te weten over iemand en gooien dat zomaar de wijde wereld in. Veel van de berichten van vrouwen zullen wel geschreven zijn uit jaloezie omdat ze mooi en slim is en mocht meedoen aan De Mol. Misschien zitten er wel bij die zich ingeschreven hadden maar de selectie niet gehaald hebben. En veel berichten zullen ook wel komen van mannen die er niet tegen kunnen dat een vrouw hersens heeft en het spel tactisch en hard speelt.
De mooie schrijfsels van Klaartje zullen Elisab...
Ik stond er ook van te kijken toen ik dat las wat ze zoal meegemaakt heeft in haar jongere jaren. Onbegrijpelijk eigenlijk dat die mannen haar zoveel pijn hebben gedaan, dat verdiende dat meisje toch helemaal niet.
Gelukkig kwam ze dan een engel als Michaël tegen. Als je dan leest hoe ze vertelt dat Michaël haar heeft gemaakt tot de persoon die ze nu is, daar word ik toch spntaan zelf heel gelukkig van. Twee schatten van mensen die elkaar tegen gekomen zijn en nu supergelukkige, fantastische ouders zijn voor hun kinderen. Dat vind ik een heel mooi verhaal. Zulke fijne mensen, daar kan je toch alleen maar van houden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2019, 12:39

 8153
Volmondig mee eens!
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mei 2019, 13:07

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Gelukkig kwam ze dan een engel als Michaël tegen.
Tja, die zal wellicht ook niet doorgehad hebben dat hij met een mol aanpapte. En nu hangt hij eraan vast! Verstrikt geraakt in de donkere gangen en moet zelfs 3 weken helemaal alleen op de kleine molletjes passen terwijl madam Mol de boel belazert. Niet de mol was blind maar Michaël 😉
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2019, 13:36

 2834  Uma
Ik sluit me aan bij jullie allemaal. Ongelooflijk hoe mensen een zelfbeeld kunnen maken of kraken. Ook ik ben daar niet immuun voor. Mijn zelfbeeld is ook enorm laag, ik heb amper zelfvertrouwen, maar als mensen mij wél vertrouwen/kansen geven, dan kan ik helemaal openbloeien, ook al heb ik het constant moeilijk met mezelf zijn.
Het is jammer genoeg een 'sign of the times', denk ik. Zeker dat gedoe met sociale media. Ik was er vroeger verslaafd aan, ben heel sterk aan het afbouwen. De commentaren die je soms leest... Zelfs mensen die speciaal een (uiteraard anoniem) account aanmaken gewoon om jou te kunnen afkraken om niets of om iets wat uit de context werd gerukt of verkeerd geïnterpreteerd (yep, meegemaakt). Het duurt dan toch wel even voor je "ermee leert leven" en je erboven zet. Die ene reactie van Elisabet op die ene twitteraar kan ik dus perfect begrijpen, het duurt even voor je leert dat in zo'n geval zwijgen (dus niet reageren) echt wel goud is.
Het is ook verdomd jammer dat sterke vrouwen soms nog te veel taboe lijken te zijn. Cathy, Joke, Elisabet, ... Allemaal kregen ze commentaren, terwijl het gewoon intelligente vrouwen zijn die verdomd sterk in hun schoenen staan. Waren alle vrouwen maar meer zo, wat mij betreft. Ik kijk ernaar op. Nu goed, ik kijk sowieso op naar iedereen (ongeacht geslacht) die sterk in zijn/haar schoenen staat, weet wat hij/zij wil en er nog in slaagt om dat te bereiken ook. Dus neen, ik begrijp die commentaren en kritieken ook niet.
Gebruikersavatar

The hunter16 mei 2019, 14:39

 282  Uma
Inderdaad, erg dat mensen hun zelfbeeld om zeep wordt geholpen door een stel nutteloze debielen. Cédric, kop op! Ge lijkt mij ne toffe peer 😉

Zelf ben ik blij dat ik bij de opkomst van facebook heb besloten om mij nooit in te laten met social media. Destijds vooral omwille van privacy, maar als ik zie dat een deel het enkel maar gebruikt voor smeerlapperij is het geen groot gemis.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2019, 14:44

 8153
Cédric lijkt geen toffe peer, hij ís een toffe peer! En bovendien heel intelligent!

Van social media heb ik alleen FB en daar heb ik maar heel weinig vriendjes. Alleen vrienden van vrienden kunnen mij een vriendschapsverzoek sturen en ik aanvaard alleen vriendschapsverzoeken van mensen die ik persoonlijk ken (óf van mensen van dit forum, maar bij die heb ik ook het gevoel dat ik hen "ken").
Ik post zelf bijna nooit iets, maar het is een manier om in contact te blijven met vrienden in het buitenland en familie die ik anders alleen nog zie op begrafenissen.
3/4 van mijn vrienden post trouwens ook heel weinig.
Gebruikersavatar

Frolva16 mei 2019, 14:54

 2204
chicawah.janssen schreef:ik aanvaard alleen vriendschapsverzoeken van mensen die ik persoonlijk ken (óf van mensen van dit forum, maar bij die heb ik ook het gevoel dat ik hen "ken").
Ik zit niet op FB, dus als je nu plots een verzoek ontvangt van Frolva, dan is er iets niet pluis!

:mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2019, 15:07

 3547  Sven
Frolva schreef:
Ik zit niet op FB, dus als je nu plots een verzoek ontvangt van Frolva, dan is er iets niet pluis!

:mrgreen:
hier hetzelfde :geek:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 27