Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2019, 09:19

 3423  Yens
Newsmonkey: http://newsmonkey.be/article/93008

Wat in het artikel van Newsmonkey opvalt is dat de credits voor het vinden van de namen aan iemand op Twitteraccount De Mol België worden toegekend. Je kan in het artikel zien dat hij de lijst op Twitter geplaatst heeft om 17:13 terwijl ons lijstje door Eric geplaatst werd om 17:10... Ook op de Mollengroep of Facebook plaatst iemand het lijstje, zonder te vermelden dat de namen met vereende krachten door de leden van dit forum teruggevonden zijn, en zeker niet door 1 persoon. Als er al iemand de credit verdient dan is het Erik Boddeüs die de meeste namen heeft teruggevonden.

Misschien moet dit eens door de moderators en site admin bekeken worden...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 feb 2019, 10:53

 8153
eveline.vanhemel schreef: Wat in het artikel van Newsmonkey opvalt is dat de credits voor het vinden van de namen aan iemand op Twitteraccount De Mol België worden toegekend. Je kan in het artikel zien dat hij de lijst op Twitter geplaatst heeft om 17:13 terwijl ons lijstje door Eric geplaatst werd om 17:10... Ook op de Mollengroep of Facebook plaatst iemand het lijstje, zonder te vermelden dat de namen met vereende krachten door de leden van dit forum teruggevonden zijn, en zeker niet door 1 persoon. Als er al iemand de credit verdient dan is het Erik Boddeüs die de meeste namen heeft teruggevonden.

Misschien moet dit eens door de moderators en site admin bekeken worden...
Beste Jansen, ik ben het ontroerend met je eens.
Je moet het lef maar hebben om sans gène de pluimen van een groepje anderen op je eigen hoed te steken. Dat is gewoon not done, punt.
Hopelijk spreken de mods er die Victor op aan. Ik zou zelfs verder gaan en de media hierop attent maken.
Op dit forum zoeken mensen samen en met driedubbel vereende krachten naar de mol. Ik zat op mijn werk en volgde vanuit mijn ooghoeken het forum en stond paf dat enkele mensen samen in een recordtijd die namen gedecodeerd hebben. En dan stuurt een ander doodleuk hun werk de wereld en de media in alsof hij dat zelf helemaal alleen in minder dan anderhalf uur gevonden heeft. Schandalig!
Gebruikersavatar

katrien.b22 feb 2019, 15:05

 22
Hij heeft ze ook gevonden in exact dezelfde volgorde als wij hier op het forum. Héél toevallig :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar

sdr-dnr22 feb 2019, 15:56

 34
Snap wel de frustratie. Niets houdt jullie tegen om een twitter account te maken en de beheerder van die De Mol Belgie en meteen ook andere instanties die het oppikten (zoals HNB en Newsmonkey) daarop attent te maken. Hij leest hier ook mee trouwens dus bij deze: Beste beheerder van het De Mol België account, in het vervolg bronvermelding aub in plaats van primeurs te willen kapen! Het Wieisdemol forum dankt u. 😃
Gebruikersavatar

Cedric22 feb 2019, 17:36

 2834  Uma
Het wordt tijd dat VIER opnieuw actief wordt met hun Twitteraccount @DeMolopVier. De enige Twitteraccount over 'De Mol' (naast de gewone van Vier) die ik vertrouw 😛
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 17:40

 348
rucogo schreef:hij/zij heeft net een bericht gepost hierover https://twitter.com/DEMOLBELGIE/status/ ... 0832233474

Dus volgens hem is het nu "opgelost"? Zo gaat het wel makkelijk hé. Eerst met alle eer gaan lopen en dan een dag later vermelden "dat hij het niet alleen gevonden heeft". En niet eens een naamverwijzing naar Eric of iets dergelijks. Laag dit.
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 18:00

 348
eveline.vanhemel schreef:En opnieuw geen vermelding naar het forum... hoe laag kan een mens vallen 😲 😲 😲
Echt zo frustrerend en zeker het feit dat we er niks aan kunnen doen. Er is geen bewijs van dat hij niet diegene was die de tips vond, maar wij/jullie/ het forum.

Hij valt gewoon heel erg laag en hij zou het simpelweg goed kunnen maken met een bronvermelding naar deze pagina maar niet dus! zucht
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2019, 18:24

 3423  Yens
MolWout schreef:Echt zo frustrerend en zeker het feit dat we er niks aan kunnen doen. Er is geen bewijs van dat hij niet diegene was die de tips vond, maar wij/jullie/ het forum.

Hij valt gewoon heel erg laag en hij zou het simpelweg goed kunnen maken met een bronvermelding naar deze pagina maar niet dus! zucht
Die bewijzen zijn er wel hoor... De persoon die dit gedaan heeft is iemand die hier ook op het forum zit (of zat voor de goeie begrijper). Hij heeft niet alleen op twitter gepost, maar ook op facebook onder dezelfde naam dan degene die hij hier op het forum gebruikte.
Gebruikersavatar

SlickVic22 feb 2019, 18:36

 15
Dag iedereen,

Mijn grootste excuses aan dit forum...
Ik ben de eigenaar van die twitterpagina en ik ben hier ook actief en ben een grote molloot.
Het was helemaal niet de bedoeling om met de eer weg te lopen, in tegendeel. In “the heat of the moment” had ik die namen getweed. Ik was toen ook naarstig op zoek naar namen en had er nooit bij stil gestaan dat ik geen bronnen vermelde.

Had met mijn werk geen tijd om de twitter te checken, dus ik kon niets aanpassen/jullie vermelden. Dan komt newsmonkey met dat artikel, helemaal niet de bedoeling!

Nogmaals mijn excuses, het is een grote passie van mij en ik stond niet stil bij juiste handelingen!

Please don’t hate me! Ik heb een even grote passie net zoalz jullie!

Sorry!

Victor
Gebruikersavatar

BeaVer22 feb 2019, 19:08

 1293  Uma
Nu dat iedereen zo hard geweest is op deze arme jongen, kunnen we het hem dan ook efkes vergeven? Ik denk dat het wel begrijpelijk is dat je in je enthousiasme enkele dingen over het hoofd kan zien. Het niet/slecht vermelden van bronnen gebeurt zelfs door de "beste" nieuwssites 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 feb 2019, 19:11

 8153
beate.verheyde schreef:Nu dat iedereen zo hard geweest is op deze arme jongen, kunnen we het hem dan ook efkes vergeven? Ik denk dat het wel begrijpelijk is dat je in je enthousiasme enkele dingen over het hoofd kan zien. Het niet/slecht vermelden van bronnen gebeurt zelfs door de "beste" nieuwssites 😉
't Is waar.
Ik vergeef het hem.