Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 08:05

 3423  Yens
Hij is niet aan zijn proefstuk toe hoor... echt niet te doen de schaamteloosheid van die man :(
Gebruikersavatar

MolWout27 apr 2019, 08:28

 348
Gewoon een berichtje sturen om hem eindelijk eens op zijn plaats te zetten. Kotsbeu eigenlijk. :roll:

Goed gevonden trouwens!!!
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2019, 08:29

 2354  Uma
Tja... Die discussie kunnen we blijven voeren, maar uiteindelijk wordt die toch weer verwijderd. Ik vind het ook niet kunnen, maar zo zit het internet in elkaar. Iedereen 'pikt' iets van elkaar.
De hint zelf is best wel interessant. Al blijf ik wel bij de gedachte dat de hints alleen in de aflevering zelf zitten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2019, 09:14

 8153
Maar hij pikt zaken die hier gevonden werden door verschillende mensen (samen) en verkoopt dat allemaal als eigen vondsten!
Schandalig!

Voilà, ik heb eens ferm mijn gedacht gezegd in een reactie op zijn fb pagina. Het zal er niet lang op staan denk ik.
Gebruikersavatar

lajato27 apr 2019, 10:02

 69
Het streelt zijn ego, dus laat hem maar doen als hij daar gelukkig van wordt... Originele bronnen zitten vastgebeiteld op het internet dus hij komt daar hoe dan ook niet mee weg.
Gebruikersavatar

Anomolie27 apr 2019, 10:18

 64  Uma
chicawah.janssen schreef:Maar hij pikt zaken die hier gevonden werden door verschillende mensen (samen) en verkoopt dat allemaal als eigen vondsten!
Schandalig!

Voilà, ik heb eens ferm mijn gedacht gezegd in een reactie op zijn fb pagina. Het zal er niet lang op staan denk ik.
Daar gaat uw anonimiteit....
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 12:36

 2245  Uma
Tja, die meneer van de Mollengroep op facebook is en blijft een journalist he. Journalisten leven nu eenmaal van 'gefundenes Fressen'. Geef ze niks en ze gaan dood van de honger. En hun bronnen of waar ze hun eten halen, dat zeggen ze liever niet. Dat is beroepsmisvorming: bronnen prijsgeven, journalisten hoeven dat ook meestal niet te doen. De aard van het beestje dus.

Maar als de man daarmee gelukkig is, laat hem toch doen. Laat hem aub in zijn eer en ga hem niet publiekelijk afkraken, want dan verlaag je jezelf tot een niveau waar je niet fier op kunt zijn.

De originele bedenker moet daar boven kunnen staan en zich er niks van aantrekken. Dat is mijn mening.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2019, 12:46

 2834  Uma
Klaartje schreef:Tja, die meneer van de Mollengroep op facebook is en blijft een journalist he.
Het is het omgekeerde, dacht ik?
Iemand die die mollengroep beheert en dan maar door de krant is gevraagd een wekelijkse column te schrijven?
Enfin, geen idee.
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2019, 16:37

 767  Yens
chicawah.janssen schreef:Maar hij pikt zaken die hier gevonden werden door verschillende mensen (samen) en verkoopt dat allemaal als eigen vondsten!
Schandalig!

Voilà, ik heb eens ferm mijn gedacht gezegd in een reactie op zijn fb pagina. Het zal er niet lang op staan denk ik.
Mocht het er nog staan dan wil ik de link om het eens te lezen :mrgreen:
I.M. ?
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2019, 18:38

 2354  Uma
Ik zou ook weleens willen weten wat je hebt geplaatst, Chicawah....
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2019, 19:21

 767  Yens
Eigenlijk niks erg maar sommige voelen zich aangevallen zonder reden en ik heb het dan niet over de beheerder Marc.
Moet leuk blijven voor iedereen...
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2019, 19:56

 2354  Uma
Ik heb het ondertussen ook gevonden. Ik vond het heel dapper van jou om dat daar te plaatsen, maar we wisten natuurlijk al op voorhand dat daar slechte reacties op zouden komen.

Ik begin dit toch wel moe te worden... Het is helemaal niet fijn dat Marc hints van hier haalt en de bron niet vermeld en er vervolgens over liegt, maar we kunnen er ook niet over bezig blijven. Uiteindelijk doet hij toch wat hij zelf wil. Hoe spijtig dat ook is, maar tegenwoordig zit het internet helaas zo in elkaar.

Ik steun het forum voor de volle 100%, maar ik hoop dat ik met dit bericht toch een einde kan maken aan dit hele gedoe, want het moet nog altijd fijn blijven!