Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2019, 08:24

 3423  Yens
chicawah schreef:Ahum beste Jansen, ik zie wel een vermelding van het forum. Hij heeft het ook over honderden molloten :mrgreen: en verwijst naar Eric als "E" (die 3 extra letters zijn blijkbaar teveel gevraagd :roll: ).
Inderdaad beste Janssen, misschien wordt het tijd voor een brilletje 🙂. Op het front van vergeving zal ik mij evenzeer goedmoedig opstellen en Slickvic een tweede kans geven 😉.
Gebruikersavatar

MolWout23 feb 2019, 08:52

 348
Niet erg Victor, ikzelf was ook zo opgewekt als iets in die heat. we vergeven het je! 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 feb 2019, 09:36

 2354  Uma
Het is je vergeven, maar als je gewoon een bronvermelding erbij zet van waar je informatie of foto's haalt, dan krijg je niet snel een probleem zoals nu.

Veel succes nog verder met je twitterpagina.
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mar 2019, 17:23

 2354  Uma
In de nieuwe podcast van Trust Nobody hebben ze dit forum vermeld!
Bedankt Nelleke, Mark & Elger.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2019, 16:08

 8153
WIEISHET schreef:Op fb heeft iemand hierover het volgende gepost. (Dit idee komt dus van iemand anders, waarvoor dank.) Als je via Google Translate de vertaling van "regenpijp" opzoekt, dan zie je het volgende:
"Regenpijp" is in het Vietnamees "thất bại".
"Thất bại" wordt dan in het Nederlands vertaald als "mislukking".
Kan iemand hier iets aan koppelen of is dit te ver gezocht?
Werd hier al aangehaald, kort na de aflevering al door Klaartje en later opgepikt door Torremolinos in een topic bij verborgen hints.
Veel kans dat de "vinder" op fb "zijn" idee hier gejat heeft - zoals het helaas vaak gebeurt, natuurlijk zonder bronvermelding. Er zijn zelfs journalisten die wat ze op het forum vinden zonder scrupules in hun artikels schrijven als "zelf gevonden".
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2019, 16:18

 3423  Yens
Het begint nu toch wel echt de spuigaten uit te lopen... Hoeveel keer is dat nu al niet gebeurd dat ze hier ideeën komen stelen en die dan op Twitter of Facebook posten alsof ze het zelf gevonden hebben :evil: . Bah, hoe laag kan je vallen :x
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2019, 16:20

 8153
Beste collega, ik zou zelfs meer zeggen: er is zelfs iemand die op de kap van Davy's forum "beroemd" is in mollenland en er op die manier in geslaagd is door te dringen tot bij de kandidaten en zelfs bij GDC himself.
Het zou fair zijn als Davy eens in de belangstelling gezet wordt door de media. De beste analyses en vondsten komen allemaal van zijn forum!
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 apr 2019, 18:01

 2354  Uma
Je kan volgende keer beter vis de zoekbalk even kijken of dit al is aangehaald. Het is maar een tip voor de volgende keer zodat je geen waarschuwing of kritiek overheen krijgt. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2019, 18:24

 3423  Yens
Ik denk niet dat iemand hier kritiek op WIEISHET heeft gegeven. In feite moeten we hem er zelfs dankbaar om zijn dat hij ons attent gemaakt heeft op de zoveelste diefstal van een theorie die al meerdere dagen geleden hier op het forum geplaatst werd. Niemand beschuldigd hem hoor... Er zijn wel andere mensen die dat doen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2019, 18:29

 8153
Of zij en haar, beste collega.
Voor de rest volmondig mee akkoord.

Als je kijkt naar het aantal forumleden dat nog nooit iets gepost heeft, dat is gigantisch. Volgens mij zitten vooral bij de niet- of weinig-posters diegene die hier inspiratie komen opdoen om dan via social media hun geniale vondsten te gaan etaleren. En het ergste is dat je er niets tegen kan doen.
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 07:32

 3423  Yens
➡️ De koekjes van Axel

Niet te geloven: wat zie je nu weer enkele minuten geleden opduiken op de Facebookpagina van de Mollengroep?

Afbeelding

Onvoorstelbaar de schaamteloosheid :evil: :twisted: