Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen01 mar 2019, 12:02

 187  Uma
Dit jaar mogen we 10(!) afleveringen van De Mol verwachten!

Er is een wedstrijd die 10 weken lang gaat gespeeld worden. De laatste dag zondag 12 mei. Als vanaf 10 maart elke zondag wordt meegeteld kom je op 10 zondagen uit. 10 afleveringen dus! (Zie het wedstrijdreglement)

Het feit dat de aflevering van De Mol op 10 maart maar slechts 65 minuten duurt kan ook als een hint worden gezien. Ik verwacht ook niet dat er al iemand naar huis gaat dan. Dus een extra aflevering dit jaar!


Link naar de wedstrijd!
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2019, 15:31

 3423  Yens
De wedstrijd die ze hier bedoelen is de Rodenbach wedstrijd om een reis naar Vietnam te winnen.
Volgende tekst staat in het wedstrijdreglement:
De Wedstrijd start op vrijdag 01/03/2019 om 09:00u en loopt af op zondag 12/05/2019 om 23:59u.
Ze gaan er hier dus van uit dat het programma ook tot deze datum zal duren (inclusief de revealaflevering).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2019, 15:36

 8153
Ik ben dolgelukkig! Ik zal de finale niet mislopen door mijn schoolreis. De aflevering ervoor zal in uitgesteld relais moeten, maar dat is minder erg.
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2019, 15:50

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Ik ben dolgelukkig! Ik zal de finale niet mislopen door mijn schoolreis. De aflevering ervoor zal in uitgesteld relais moeten, maar dat is minder erg.
zeker? hou rekening met een laatste aflevering als zijnde de uitleg 😉
Gebruikersavatar

koen.willen01 mar 2019, 19:06

 187  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik ben dolgelukkig! Ik zal de finale niet mislopen door mijn schoolreis. De aflevering ervoor zal in uitgesteld relais moeten, maar dat is minder erg.
masterveecee schreef: zeker? hou rekening met een laatste aflevering als zijnde de uitleg 😉
Ik ga er vanuit dat we de finale aflevering 5 mei is en dan 12 mei de aflevering waar al het molwerk uit de doeken wordt gedaan.
Ben blij dat de 28ste april niet de finale is want dan kom ik net die avond terug van studiereis.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mar 2019, 19:36

 2354  Uma
Mij zou het niet verwonderen als ze De Mol in aflevering 10 zouden bekend maken....
Gebruikersavatar

isabelle.DS02 mar 2019, 10:20

 50
Als we ervan uitgaan dat er in de eerste aflevering niemand afvalt, dan denk ik ook dat de finale op 5 mei valt en 12 mei dan de aflevering hoe de mol gemold heeft.
10 /3: 10 kandidaten
17/3: van 10 naar 9
24/3: van 9 naar 8
31/3: van 8 naar 7
7/4: van 7 naar 6
14/4: van 6 naar 5
21/4: van 5 naar 4
28/4: van 4 naar 3
5/5: FINALE
12/5: Compilatie aflevering
Tenzij de makers nog een aantal verrassingen uit hun hoed toveren!
Gebruikersavatar

Molympiad02 mar 2019, 11:01

 63  Sven
Ja ik denk ook dat de eerste aflevering er niemand uitgaat
De eerste aflevering zal namelijk de aflevering zijn waarin ze de mol zullen gaan bepalen.

Het zou niet eerlijk zijn om de mol te bepalen via een test, en dan diegene die het minst op die "nieuwe mol" zat naar huis te sturen. Zo van "hij/zij is 1 minuut de mol, en je hebt dat blijkbaar niet ingeschat: ga maar naar huis" ... haha

Dus eerst mol aanduiden,
en dan telkens 1 iemand af
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 11:11

 8153
Molympiad schreef:Ja ik denk ook dat de eerste aflevering er niemand uitgaat
De eerste aflevering zal namelijk de aflevering zijn waarin ze de mol zullen gaan bepalen.

Het zou niet eerlijk zijn om de mol te bepalen via een test, en dan diegene die het minst op die "nieuwe mol" zat naar huis te sturen. Zo van "hij/zij is 1 minuut de mol, en je hebt dat blijkbaar niet ingeschat: ga maar naar huis" ... haha

Dus eerst mol aanduiden,
en dan telkens 1 iemand af
Ik denk ook dat het zo zal gaan.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2019, 22:28

 3483  Uma
Molympiad schreef:Ja ik denk ook dat de eerste aflevering er niemand uitgaat
De eerste aflevering zal namelijk de aflevering zijn waarin ze de mol zullen gaan bepalen.

Het zou niet eerlijk zijn om de mol te bepalen via een test, en dan diegene die het minst op die "nieuwe mol" zat naar huis te sturen. Zo van "hij/zij is 1 minuut de mol, en je hebt dat blijkbaar niet ingeschat: ga maar naar huis" ... haha

Dus eerst mol aanduiden,
en dan telkens 1 iemand af
Zoals het nu lijkt, is er een opdracht en op basis daarvan wordt de mol bepaald.
Maar dat wil niet noodzakelijk zeggen dat dit op het einde van de eerste aflevering is. Elke aflevering (vroeger) had 3 (of 4) opdrachten en dan is het perfect mogelijk de MOL bepaald wordt na de eerste opdracht.
Toch lijkt het me logischer om de bevestiging dat er een MOL is, pas op het einde van de eerste aflevering (zonder eliminatie) of aan het begin van de 2de aflevering te geven, dus na al de opdrachten van de eerste aflevering.

We kunnen van alles veronderstellen maar moeten wel vaststellen dat we maar iets weten, en zondag dan wel meer. 😎
Gebruikersavatar

BeaVer08 mar 2019, 10:40

 1293  Uma
ex-molinator schreef:Zoals het nu lijkt, is er een opdracht en op basis daarvan wordt de mol bepaald.
Maar dat wil niet noodzakelijk zeggen dat dit op het einde van de eerste aflevering is. Elke aflevering (vroeger) had 3 (of 4) opdrachten en dan is het perfect mogelijk de MOL bepaald wordt na de eerste opdracht.
Toch lijkt het me logischer om de bevestiging dat er een MOL is, pas op het einde van de eerste aflevering (zonder eliminatie) of aan het begin van de 2de aflevering te geven, dus na al de opdrachten van de eerste aflevering.

We kunnen van alles veronderstellen maar moeten wel vaststellen dat we maar iets weten, en zondag dan wel meer. 😎
Akkoord met alles bovenstaande, maar had Gilles zelf al niet bevestigd dat de kandidaten op het einde van de 1ste aflevering, wss op het moment dat de eliminatieronde start, pas te weten komen dat er nog geen mol is?

Zijn die '10 afleveringen' trouwens bevestigd? want men weet nooit dat ze 2 mensen in 1 keer er uitkieperen he
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mar 2019, 09:53

 2354  Uma
Gaan we eigenlijk wel veel aan de eerste aflevering hebben als ze maar 1 opdracht erin doen waarin de Mol wordt bepaald en dat ze dan op het einde van de aflevering de Mol hebben gekozen?
Dan hoop ik toch op een eliminatie zodat we toch al meer weten...