Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2019, 07:19

 3423  Yens
Eindelijk!!! En waw 🙂 Straffe kost dat forum hier!! Alle namen correct gevonden, nu zijn we zeker 😃
Gebruikersavatar

rucogo02 mar 2019, 07:57

 57
op dit moment de introductie video's aan het bekijken

een paar dingen die me al opvielen
in de video van Martijn heeft de zin "Ik durf al snel een keer een vapeurke te krijgen" geen punt op het eind.
in de video van Kaat lijkt het of ze op het eind nog iets wil zeggen maar dit word niet getoond.
Gebruikersavatar

Mola Lisa02 mar 2019, 08:20

 328  Uma
Ze hebben het precies gehad met West-Vlamingen , dit jaar maar één exemplaar ... 😎
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2019, 08:30

 3423  Yens
tsjoep schreef:Ze hebben het precies gehad met West-Vlamingen , dit jaar maar één exemplaar ... 😎
Maar liefst 5 kandidaten uit (provincie) Antwerpen, 1 west-vlaming, 1 oost-vlaming, 1 limburger, 1 brusselaar en 1 vlaams-brabander. Of zoals ze in Antwerpen zouden zeggen: 5 kandidaten uit Antwerpen en 5 kandidaten van de parking 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 08:32

 8153
Waarom kiezen ze toch elke keer vrouwen met lang haar? Nu hebben ze zelfs alle 5 lang haar. Dat is zoooooo verwarrend als je ze nog niet echt goed kent. En ook een beetje cliché. Steek er toch eens een keer een dame met een kort kopke in. Zoals Chadia uit seizoen 3. Of... comme moi 🙂
Gebruikersavatar

MolWout02 mar 2019, 08:35

 348
Allee, de zoektocht kan beginnen. Iemand iets verdacht opgemerkt?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 08:41

 8153
MolWout schreef:Allee, de zoektocht kan beginnen. Iemand iets verdacht opgemerkt?
Daar gaan we weer.
Ik ga mij dit jaar niet laten vangen aan zaken als "Bruno heeft een dubbele laag kleren en de rest een enkele", "het haar van Liesbeth is opgestoken en dat van de rest niet", "bij Axel komt zijn hand bovengronds en bij de rest niet", "je ziet bij iedereen de hals behalve bij Martijn"... :roll:
Dus voorlopig zeker nog geen rode draad en laat de bijbel dit jaar maar aan ons voorbijgaan :mrgreen:
Gebruikersavatar

MolWout02 mar 2019, 08:46

 348
Ik moet helaas mededelen dat ik al gefaald ben :mrgreen: neenee, we zullen moeten afwachten!
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mar 2019, 08:49

 2354  Uma
Het is nu de vraag:
Zijn deze filmpjes voor of na de reis opgenomen?
Met andere woorden, was er al een Mol toen ze de filmpjes hebben opgenomen?
Gebruikersavatar

MolWout02 mar 2019, 08:49

 348
En ja idd dat zou de zaak serieus veranderen. Anders is nu zoeken compleet nutteloos