Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2019, 13:19

 1690  Sven
Jansen schreef:Gilles heeft zelfs gezegd dat de persoon die de productie voor ogen had, het niet geworden is.
Ja, dat was dan mijn volgend punt: je moet wel meerdere potentiële mollen hebben, stel dat diegene die je voor ogen had niet wil.
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2019, 13:29

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Ja, dat was dan mijn volgend punt: je moet wel meerdere potentiële mollen hebben, stel dat diegene die je voor ogen had niet wil.
Ik denk zelfs dat alle kandidaten min of meer in aanmerking moesten komen om mol te zijn... als de keuze van de mol afhankelijk is van een spel dan kan je niet het risico nemen dat er iemand tussen zit die geen enkel talent heeft om mol te zijn 🙂.
Gebruikersavatar

mark.vandaele03 mar 2019, 18:33

 178
tsjoep schreef:Ze hebben het precies gehad met West-Vlamingen , dit jaar maar één exemplaar ... 😎
En ik mij maar inschrijven met goeie hoop 😛
Gebruikersavatar

MolWout06 mar 2019, 14:53

 348
Afbeelding
Ik keek net toevallig de filmpjes van vorig jaar terug en ik Pieter dit hoorde zeggen en de naam Liesbeth zag dacht ik het licht te zien, maar gecheckt en Pieter is 33 en Liesbeth 41.. jammer.
“Da’s wel grappig eigenlijk, want ik had in het vijfde middelbaar een crush op Liesbeth en vorig jaar heb ik haar trouw gedaan”
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mar 2019, 09:27

 2354  Uma
Ik denk dat ik mij heel vaak ga vergissen tussen Elisabet en Liesbeth....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mar 2019, 09:56

 8153
Vermoljoen schreef:Ik denk dat ik mij heel vaak ga vergissen tussen Elisabet en Liesbeth....
Nog een geluk dat de ene een h heeft en de andere niet :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen07 mar 2019, 13:56

 3423  Yens
tsjoep schreef:Als ik de filmpjes herbeluister heb ik het gevoel dat Elisabet uit Limburg afkomstig is en dat Bas zijn roots in West-Vlaanderen liggen :?:
Hierbij het bewijs dat Elisabet van Limburg afkomstig is 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric07 mar 2019, 14:14

 2834  Uma
Ze is al direct een stukske sympathieker zi 😛
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2019, 07:28

 3423  Yens
Jansen schreef:Ze staan ook op de pagina van Vier:
https://www.vier.be/video/de-mol/exclus ... kandidaten
En op de Facebookpagina van Vier, een foto van de aanwezige ex-kandidaten op de preview 🙂:
https://www.facebook.com/demolopvier/ph ... =3&theater
Man, man, man... wat een verhelderende selectiegesprekken 😃. Bruno is gewoon hilarisch, Elisabet is heel sympatiek, Liesbeth is heel spontaan en Joeri, is ja, een echte Limburger 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2019, 09:01

 3483  Uma
Jansen schreef:Man, man, man... wat een verhelderende selectiegesprekken 😃.
Ik heb me een breuk gelachen met dat verhaal over de chihuawahs : als die buiten geweest zijn en vol modder hangen, gewoon ff onder de kraan houden : opgelost.
Ik heb nu een permament beeld in mijn hoofd: Jansen gaat wandelen met chicawah.Janssen, ze komen thuis en meteen naar de keuken ... hilarisch. 😃
DE MOL 2019 is goed begonnen :smurf:
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 08 mar 2019, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.