Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 19:54

 8153
MolWout schreef:Even terugkomend op de kandidaten. We hebben nu niemand kunnen uitsluiten omdat er geen afvaller was. Maar zijn er (ook al is het heel gevaarlijk) kandidaten die jullie bijna volledig uitsluiten als Mol zijnde?
Wetende dat er eerst een top 3 is gemaakt kan ook helpen... weet niet of bijvoorbeeld Ingrid in zo’n top 3 past?
Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar nu niet meer. Volgens mij zou Ingrid wel eens een heel goede mol kunnen zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer11 mar 2019, 20:02

 1293  Uma
En dat vond ik dus ook van Ingrid, maar ik heb me voorgenomen om dit jaar rekening te houden met jouw verdachten en jij zit er altijd naast, dus... :mrgreen: :mrgreen: 😉
Gebruikersavatar

MolWout11 mar 2019, 20:52

 348
Ik hoop oprecht dat Ingrid de Mol is, maar ik gok van niet.
Ingrid is meteen mijn favoriet! Ik kan niet lopen, niet springen, en heb hoogtevrees! 🙂 🙂
Gebruikersavatar

Frolva11 mar 2019, 20:54

 2204
hannes.bossuyt schreef:Ik vond dat Ingrid in het busje zich nogal zenuwachtig gedroeg. Nerveus glimlachen, van cola slurpen. https://imgur.com/a/dHK9ODV
Knap opgemerkt. Vooral dat cola drinken vind ik verdacht. Op het moment dat het cruciaal is om de reacties van de kandidaten in't oog te houden van een blikje beginnen drinken, dat doe je enkel om iets te verbergen.

Dit is voor mij tot hiertoe de enige aanwijzing naar de mol.
Ik behoud mij voorlopig nog wel het recht voor om van gedacht te veranderen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 21:18

 8153
hannes.bossuyt schreef:Ik vond dat Ingrid in het busje zich nogal zenuwachtig gedroeg. Nerveus glimlachen, van cola slurpen. https://imgur.com/a/dHK9ODV
Ingrid snurkt en schrokt en nu slurpt ze ook 😲
Vorig jaar een vloekende priester... :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 21:23

 8153
MolWout schreef:Ik hoop oprecht dat Ingrid de Mol is, maar ik gok van niet.
Ingrid is meteen mijn favoriet! Ik kan niet lopen, niet springen, en heb hoogtevrees! 🙂 🙂
Het is een madam die zichzelf kan relativeren, met zichzelf kan lachen, er niet mee inzit af te gaan en open staat voor onbekende dingen en nieuwe ervaringen. Kortom: een toffe madam. Ik zou het de max vinden als ze de mol is en ik denk dat ze de rol zeker aankan.
Gebruikersavatar

BeaVer11 mar 2019, 21:25

 1293  Uma
Kortom, de ideale mol.
Wie weet vanaf volgende week (dan toch) bovenaan mijn verdachtenlijstje.
Gebruikersavatar

marc.koenen20 mar 2019, 18:14

 122
Ik denk dat Axel bij hem thuis de baas is 🙂 Wat zei zijn vriendin toen hij de koffer aan het inpakken was? "Niet die gestippelde short".En wat heeft Axel aan in de 2° aflevering? Inderdaad een gestippelde short 😃 😃