Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mei 2019, 22:55

 1690  Sven
Mollenjager-DT schreef:Ter vergelijking, dit is het overzichtje dat ik zelf bijgehouden heb:

Afbeelding

Van sommige bedragen ben ik echter zelf ook niet zeker, zoals 'Vastgeketend' en 'Brommer rijexamen'.
Je hebt gelijk, ik heb er een paar die ik dacht nog te weten maar niet naar mijn notities gekeken.

De eerste, zonder mol was voor 5000 en de kookopdracht voor 3000. Vastgeketend kon nooit 6000 euro opbrengen. Daarom heb ik 4000 gezet, de helft aan tijd die ze nodig hadden om te stappen en dan de tussenopdrachten bijgeteld. Dat kan dan wel schelen. De verfbom was ik vergeten.
Om het kort te maken, ik had beter mijn notities erbij genomen, jouw lijstje klopt beter.

Komt dan op 83400 in het totaal.
Gebruikersavatar

Moldedju01 mei 2019, 23:12

 507  Yens
Gewoon om te illustreren hoe subjectief de verdeling is. Hierbij het resultaat van de follow the money theorie op het Nederlandse wieisdemol forum ...(ik kon de bijlage even niet copy pasten dus enkel het resultaat)

Re: Follow the money
Hierbij het bijgewerkte schema t/m aflevering 8.

Axel en Elisabet hebben evenveel verdiend en het minst van de drie. Bas heeft van de drie overgebleven kandidaten het meeste verdiend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 07:05

 8153
Het is wel zo dat er dit jaar veel meer in de pot zit dan vorig jaar.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 07:47

 2354  Uma
mark.vandaele schreef:Is er eigenlijk zoiets als een "lost the money" theorie waarbij gemeten wordt wie er het meeste geld heeft verloren? Of valt dat niet te berekenen
Dat valt zeker te berekenen! ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mei 2019, 12:27

 2354  Uma
De eindgrafiek:

Afbeelding
Berekeningen per aflevering vind je terug in deze berichten:
Aflevering 1 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 2 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 3 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 4 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 5 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 6 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 7 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money
Aflevering 8 ➡️ Vermoljoen @ Theorie: Follow the money

Op basis van deze berekeningen is deze eindgrafiek gemaakt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 16:36

 2354  Uma
Follow The Money heeft dit jaar alweer zijn nut bewezen! Bedankt aan iedereen die hier eens kwam kijken!
Gebruikersavatar

Jansen06 mei 2019, 16:37

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:Follow The Money heeft dit jaar alweer zijn nut bewezen! Bedankt aan iedereen die hier eens kwam kijken!
Goed gedaan!
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2019, 16:49

 2204
Vermoljoen schreef:Follow The Money heeft dit jaar alweer zijn nut bewezen! Bedankt aan iedereen die hier eens kwam kijken!
Waarvoor proficiat! 👍🏻

Ik geloofde er niet in, maar had blijkbaar ongelijk. :albino:
Gebruikersavatar

Yvo06 mei 2019, 16:56

 1111  Uma
Deze theorie zit nu al drie jaar op rij op de juiste mol.
Eline en Pieter bengelden allebei ook onderaan na de aflevering voor de finale.
Ze zouden deze theorie beter afschaffen want zo kunnen we elk jaar bijna met zekerheid zeggen wie de mol is.
Gebruikersavatar

Thewhiterabbit06 mei 2019, 19:15

 6
Vind het wel leuk dat er ondanks de cijfers in de eindgrafiek van Vermoljoen nog steeds een goeie 60% was die aan Bas of Axel dacht. Ik ging ervan uit dat Elisabet de mol was, vooral op basis van deze theorie, maar keek toch nog met een nieuwsgierig hart naar de onthulling 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mei 2019, 17:39

 2354  Uma
Om het nog even mooi af te sluiten:

Afbeelding
En ik kan jullie alvast het goede nieuws geven dat we volgend jaar weer doorgaan met deze theorie!
Tot volgend jaar!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13