Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

KevinL18 mar 2019, 09:30

 87
djennix schreef:HAHAHa! 😃 Ik kan opnieuw een voorspelling doen maar ik heb deze keer geen beelden om op af te gaan... dat het een verrassing moge zijn! 😉
Mijn voorspelling is dat Bruno vliegt volgende zondag.
Gebruikersavatar

Heinz18 mar 2019, 10:13

Forum veteraan  427  Uma
Holmes schreef:Waaruit concludeer je dat Gilles hier een rood scherm gaat laten zien ?
Uit de frames blijkt dat de flits van de rode kleur die je ziet er nadien opgezet is (kan dus evengoed een groen scherm geweest zijn en dus van een blijver....)
lorenzo.dejongh @ Afl 1 - Roze logo - de 'lady in pink' met het roze molboekje
Dit klopt. Het scherm wat we in de vooruitblik naar aflevering 2 te zien kregen was volgens mij het groene scherm voor Kaat. Bij het rode scherm voor Liesbeth kijkt Gilles meer naar links. Het rode scherm in de vooruitblik ziet er ook anders uit dan dat in aflevering 2. Kortom: ze hebben niets verraden.

Afbeelding
(Vooruitblik naar aflevering 2.)

Afbeelding
(Aflevering 2.)
Gebruikersavatar

billie.holiday18 mar 2019, 19:10

 462  Bert
Die pluim mag je best wel op je hoed steken Djennix.
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2019, 19:18

 2204
djennix schreef:Ik denk dat de eerste afvaller Bruno, Axel, Kaat of Lies zal zijn.
Knap gezien! 👍🏻
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 21:46

 2354  Uma
Waarschijnlijk heeft de productie dit gelezen en gaan ze nooit meer zo'n beeld gebruiken...
Gebruikersavatar

Heinz18 mar 2019, 22:56

Forum veteraan  427  Uma
Maar ze hebben dus niets verraden. Het was niet het rode scherm wat we in de vooruitblik zagen.
Gebruikersavatar

Holmes19 mar 2019, 19:39

 395
Inderdaad, het was het beeld van Kaat dat ze getoond hebben en daar hadden ze een rood logo op geplakt.
Ze hadden idd niets verraden. Toevallig zat de uiteindelijke afvaller ook aan die kant.