Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

djennix12 mar 2019, 11:49

 51
Ik denk dat de eerste afvaller Bruno, Axel, Kaat of Lies zal zijn. Zie printscreens hieronder:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 11:54

 2204
djennix schreef:Zie printscreens hieronder
Kan je daar een woordje uitleg bij geven?
Gebruikersavatar

sara.pantoja12 mar 2019, 11:57

 100
Ik gok dat er bedoeld wordt dat de eerste printscreen het beeld van gdc is vlak voor het rode scherm, en dan kijkt hij ergens naar rechts.
En op de 2e printscreen zie je dan wie er allemaal aan de rechterkant in de groep zit.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 12:11

 2204
Op die manier.

Ik dacht eerst: je ziet toch nergens de volledige opstelling, dus je weet toch niet hoe GDC zit tegenover de groep?
Maar als hij de groep toespreekt kijkt hij soms naar links en soms naar rechts.

Benieuwd of djennix gelijk gaat krijgen. Dat zou zomaar eens kunnen (altijd al eens willen gebruiken, die 'uitdrukking' :mrgreen: ).
Gebruikersavatar

Mateo15 mar 2019, 05:09

 870
Hij kijkt op dat moment inderdaad naar de door jou genoemde deelnemers. Als ik me niet vergis, kijkt hij een fractie van een seconde later iets meer naar het midden. Daar zit Ingrid. Of kijkt hij dan toch naar Liesbeth? Lastig te zeggen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2019, 07:02

 2354  Uma
We zouden dit eens frame per frame moeten bekijken.
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 09:38

 2204
Vermoljoen schreef:We zouden dit eens frame per frame moeten bekijken.
Zouden? Moeten! :mrgreen:

Werk voor onze frame-man @lorenzo.dejongh 😉
Gebruikersavatar

Holmes15 mar 2019, 19:06

 395
djennix schreef:Ik denk dat de eerste afvaller Bruno, Axel, Kaat of Lies zal zijn. Zie printscreens hieronder:

Afbeelding
Waaruit concludeer je dat Gilles hier een rood scherm gaat laten zien ?
Uit de frames blijkt dat de flits van de rode kleur die je ziet er nadien opgezet is (kan dus evengoed een groen scherm geweest zijn en dus van een blijver....)
lorenzo.dejongh @ Afl 1 - Roze logo - de 'lady in pink' met het roze molboekje
Gebruikersavatar

WalkingDead17 mar 2019, 15:06

 73
Kan me vergissen, maar worden beelden niet vaker erop gezet als een scherm wordt gefilmd? Het lijkt me dat de beelden op het scherm niet goed worden weergegeven via camera i.v.m. focus, helderheid,... Ik ben zeker dat dit (minstens in enkele gevallen) voor films en series gebeurt, voor dit programma weet ik het niet.

De deelnemers uit 2018 zien de finale, ik vind het beeld van het scherm veel te duidelijk, misschien kan iemand met meer verstand bevestigen of debunken.


Afbeelding
Gebruikersavatar

WalkingDead17 mar 2019, 22:04

 73
PS: Bijvoorbeeld de TV waar de deelnemers konden volgen naar het duo dat aan het koken was, is ook duidelijk erbij gezet (EDIT: het beeld is er dus bijgezet bedoel ik dan). Dus denk dat we vanaf nu mogen veronderstellen dat de beelden in de preview rechtstreeks uit de aflevering komen, zonder verdere aanpassingen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 07:51

 2354  Uma
djennix schreef:Ik denk dat de eerste afvaller Bruno, Axel, Kaat of Lies zal zijn. Zie printscreens hieronder:

Afbeelding
Je hebt het juist! Kan je het nog eens voorspellen voor de volgende aflevering?
Gebruikersavatar

djennix18 mar 2019, 09:28

 51
HAHAHa! 😃 Ik kan opnieuw een voorspelling doen maar ik heb deze keer geen beelden om op af te gaan... dat het een verrassing moge zijn! 😉