Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2019, 10:53

 3423  Yens
Om eerlijk te zijn had ik grotere verschillen verwacht tussen de verdenkingen van de modale Vlaming en het eloquent dames- en heerschap van dit prestigieuze forum. 😉
Wat een compliment voor het forum 😉. Maar we zijn dan ook THE BEST 😎 😂
Gebruikersavatar

Waeldwann02 apr 2019, 12:58

 46  Sven
chicawah.janssen schreef:Ocharme Bruno. Ik heb er compassie mee.
Stel je voor wanneer Bruno uiteindelijk de mol blijkt te zijn met zijn taktiek van passief afwezig.
Dan kan VIER nog altijd zeggen dat de ultieme hint in een Vietnamese stad zat : Saai. Gone.
Gebruikersavatar

ex-molinator02 apr 2019, 13:04

 3483  Uma
Waeldwann schreef:Stel je voor wanneer Bruno uiteindelijk de mol blijkt te zijn met zijn taktiek van passief afwezig.
Dan kan VIER nog altijd zeggen dat de ultieme hint in een Vietnamese stad zat : Saai. Gone.
Hadden ze daar geweten dat De Mol langs zou komen, ze hadden nooit de naam veranderd.
Gebruikersavatar

Waeldwann02 apr 2019, 13:14

 46  Sven
Zo saai vind ik hem eigenlijk niet. Ik lach me te pletter met Bruno. Terwijl de anderen heel intensief met de opdrachten bezig zijn en de cameracrew rond zich helemaal vergeten kan hij nog altijd niet om met de aanwezigheid ervan. Dan kruist zijn blik de camera en begint hij te epibreren en zich een houding te geven hahaha.
"Hé mannen, ik heb de ballekes onder de steen gelegd hé!"
"Jaja, goed zo Bruno."
😂
Gebruikersavatar

Davy02 apr 2019, 20:41

Site Admin  1167  Uma
De resultaten na aflevering 3 werden zondagavond vlak voor de uitzending weer toegevoegd
https://www.wieisdemol.be/theorie/onderderadar.php

En sinds kort staan ook de 'live' resultaten van de poll er onderaan bij.


Soms is het wel eens leuk om te kijken naar de verdachten bij de bezoekers tov de forumleden. De top 3 van vorige week:
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 21:05

 8153
Ocharme Bruno :?

Amai, serieus verschil tussen de forumleden en de bezoekers!
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 apr 2019, 11:32

 2354  Uma
Het enige wat me op dit moment stoort is dat Kaat zoveel wordt verdacht op vier.be... Dat doet me een beetje twijfelen. Maar ik ben sowieso niet zeker na dat Ingrid en Martijn eruit liggen (mijn 2 hoofdverdachten).
Gebruikersavatar

BogersAsset03 apr 2019, 11:40

 65
Ik vind door deze theorie ook Joeri wel steeds aannemelijker, alleen het feit dat hij zoveel geld lijkt binnen te brengen doet dan wel weer een beetje bizar aan.

Langs de andere kant zou hij zich wel té verdacht maken moest hij in aflevering 3 (bij de krijgers en hefboomding) niét het geld hebben kunnen binnenbrengen en heeft hij wrs daarom geopteerd om niet té hard te mollen?

In elk geval lijkt hij ook erg onder de radar en is hij misschien van plan zijn slag te slaan tijdens de opdrachten waar geld mee te verliezen valt ofzo...
Gebruikersavatar

Taupe07703 apr 2019, 11:51

 767  Yens
BogersAsset schreef:In elk geval lijkt hij ook erg onder de radar en is hij misschien van plan zijn slag te slaan tijdens de opdrachten waar geld mee te verliezen valt ofzo....
Ja maar dan moet Joeri de opdrachten al op voorhand kennen en weten wanneer hij moet toeslaan... dit terwijl de mol niet gekozen was en er dus pas info wordt gegeven op laatste moment en zou hoe dan ook flauw zijn.
Een mol die alles laat lukken, enorm veel opbrengt en als potentiële winnaar wordt gezien en die dan in de voorlaatste aflevering een fout maakt die de groep 10000 euro kost waardoor de pot weer zakt naar een normaal niveau ... flauw!
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2019, 12:48

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Het enige wat me op dit moment stoort is dat Kaat zoveel wordt verdacht op vier.be... Dat doet me een beetje twijfelen. Maar ik ben sowieso niet zeker na dat Ingrid en Martijn eruit liggen (mijn 2 hoofdverdachten).
Elk voorgaand seizoen zou ik je gelijk geven, maar dit seizoen is toch anders.
Iedereen weet dat er 3 voorkeursmollen waren (de misschienschermen), waardoor iedereen sowieso al die mensen helemaal uitsluit die in hun ogen geen "molprofiel" hebben. Vandaar logischer dat iedereen zo ongeveer bij dezelfde Mol blijft en er minder mensen veranderen van gedacht.
Ik zou dan eerder kijken naar de evolutie van wie meer of minder verdacht wordt. Wie meer verdacht is dan in aflevering 2, die wordt waarschijnlijk door de productie meer in de spotlights gezet zodat de Mol minder verdacht wordt. En wie minder verdacht is dan rond aflevering 2, die wordt dan misschien net wat minder in de spotlights geplaatst..

De 'onder de radar' van de WIDM-site toont deze huidige stand van zaken:
Afbeelding

En dan valt vooral op hoe Bas steeds minder verdacht wordt en Axel en Eva steeds meer. Een extra reden voor mij om Axel en Eva niet te verdenken. Maar misschien ook een reden waarom ik Bas meer in de gaten zou moeten houden..
Mijn tunnelvisie wordt echter niet geholpen, want ook al ging Kaat in dalende lijn, deze week is ze blijkbaar toch weer erg verdacht (terwijl ze in de aflevering zelf niet zo heel verdacht overkwam vond ik).
Nu, dat deze week de percentages bij iedereen (behalve bij Elisabet en Joeri) hoger liggen, ligt ook aan het feit dat er ineens 2 kandidaten wegvielen natuurlijk. Dat maakt het verschil groter.

Dat Bruno constant het laagste scoorde is ook wel opvallend. Dat vind ik verdachter. Hij is... "het meest zichzelf gebleven". (cf moldagboek 1)
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2019, 13:24

 3483  Uma
Vermoljoen schreef:Het enige wat me op dit moment stoort is dat Kaat zoveel wordt verdacht op vier.be... Dat doet me een beetje twijfelen. Maar ik ben sowieso niet zeker na dat Ingrid en Martijn eruit liggen (mijn 2 hoofdverdachten).
Die laatste zin bracht me even in verwarring :scratch:
Gebruikersavatar

magali.dereu05 apr 2019, 16:34

 184  Sven
Uit vorige jaren heb ik geleerd dat de mol nooit de meest verdachte persoon blijkt te zijn. Ter vergelijking: hoe vaak werd Pieter vorig jaar verdacht? Ik dacht dat hij de vierde meest verdachte persoon was.