Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2019, 19:28

 1690  Sven
Wat ik vaststel is dat degenen die vanaf het begin sterk verdacht worden niet de mol zijn. Ik heb een paar topics herlezen van vorig seizoen en in de eerste 4 afleveringen lees ik steeds dezelfde zin. Pieter is niet mijn mol; Pieter is in mijn ogen geen mol; Pieter heb ik al uitgesloten als mol, enz. Pieter deed ook echt dingen die in mijn ogen een mol niet zou doen, maar bon, hij was het toch mooi wel.
Dus dit jaar proberen niet in een tunnel te geraken, en niet te fel focussen op wat de mol wel of niet zou doen. De laatste aflevering had de mol duidelijk een dipje.
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2019, 19:35

 1690  Sven
magali.dereu schreef:Uit vorige jaren heb ik geleerd dat de mol nooit de meest verdachte persoon blijkt te zijn. Ter vergelijking: hoe vaak werd Pieter vorig jaar verdacht? Ik dacht dat hij de vierde meest verdachte persoon was.
Haha, net dat heb ik zojuist geplaatst bij onder de radar. Sorry, ik had dit nog niet gelezen. Maar dat is ook zo, Pieter was totaal niet verdacht de eerste 4 afleveringen. Het was pas na de filmopdracht met de familie dat hij verdacht begon te worden.
Ik denk na zondag dat het wel een beetje in de juiste proporties gaat beginnen komen.
Gebruikersavatar

Cedric05 apr 2019, 19:43

 2834  Uma
Mijn tegenargument is wat ik eerder zei: dit seizoen is anders dan vorige seizoenen.. (en dan de rest van die post 😛 )
Gebruikersavatar

Frolva05 apr 2019, 20:29

 2204
Vermoljoen schreef:Is dat niet gewoon 'op dat moment'?
Het busje is voor mij 'achteraf'
'k Heb even gebeld met Van Dale en ze zijn bereid om de betekenis van 'achteraf' aan te passen naar 'het busje'.

:mrgreen:

Je hebt zeker een punt. Ik begreep 'achteraf' als nadat hij het scherm had gezien. 😉
Gebruikersavatar

Frolva05 apr 2019, 20:37

 2204
Jay-Lo schreef:Ik denk na zondag dat het wel een beetje in de juiste proporties gaat beginnen komen.
Laat ons hopen!

Want ik heb nog geen enkel idee ... (dus zal Bas wel de mol zijn, zeker? :mrgreen: )
Gebruikersavatar

MolWout06 apr 2019, 18:10

 348
Is het niet vrij logisch dat de Mol sowieso dit jaar meer verdacht wordt dan in andere jaren?
Hij/zij is op dat moment als Mol gekozen. Zonder voorbereiding lijkt het mij toch moeilijk om dan te saboteren hè.
Montage doet ook veel, maar als ze zich mispakt hebben en een slechte Mol hebben gekozen (want goh, "gebaseerd op 3 zinnetjes tekst" de Mol gekozen), is het vrij logisch dat de Mol dit jaar meer verdacht wordt.

Vorig jaar werd Pieter totaal niet verdacht, maar was hij toch de Mol.
Velen denken nu dat het Axel, Eva of Kaat niet kan zijn, omdat zij té verdacht zijn. Maar ik sluit dit jaar niemand uit volgens deze theorie.
Gebruikersavatar

Andreas07 apr 2019, 12:54

Molerator  113
Aflevering 4 is toegevoegd 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 apr 2019, 13:56

 2354  Uma
Opvallend dat alles een beetje hetzelfde is.. 3 dezelfde hoofdverdachten en 2 dezelfde minst verdachten...
Gebruikersavatar

Andreas14 apr 2019, 14:58

Molerator  113
Drukke week gehad pfew, kan iemand mij de resultaten voor Aflevering 5 van Café de Mol doorsturen, ik heb het niet meer op mijn Digirecorder staan en online blijft die aflevering in een reclameloop hangen.
Alvast bedankt 🙂

edit: gedeeltelijk toegevoegd
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 22:59

 2354  Uma
Davy schreef:De resultaten na aflevering 3 werden zondagavond vlak voor de uitzending weer toegevoegd
https://www.wieisdemol.be/theorie/onderderadar.php

En sinds kort staan ook de 'live' resultaten van de poll er onderaan bij.


Soms is het wel eens leuk om te kijken naar de verdachten bij de bezoekers tov de forumleden. De top 3 van vorige week:
Afbeelding
Misschien is het nog wel fijn om na iedere aflevering het verschil te delen? Want dat kan wel heel interessant zijn..
Gebruikersavatar

Andreas21 apr 2019, 19:34

Molerator  113
Aflevering 6 is toegevoegd 🙂