Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mark.vandaele27 apr 2019, 20:20

 178
skred schreef:Het lijkt me een mannen toilet om volgende redenen:
- een vrouwen toilet heeft doorgaans een vuilbakje naast de wc. Tenzij dit vuilbakje hoog aan de muur hangt (wat ik zou betwijfelen), zie ik er geen
- bij vrouwen toiletten probeert men zoveel mogelijk toiletten te plaatsen, hier zijn maar 3 toiletten en nog plaats tussen de lavabo's en het raam. De plaats tussen de lavabo's en het raam kan voor urinoirs zijn...
Ja, ik geloof wel in wat je zegt al vind ik het raar dat ze dit dan zo duidelijk in beeld brengen...
Gebruikersavatar

Loebas27 apr 2019, 20:21

 50
KevinL schreef:Zou er niks kunnen gedaan worden met de twee tijdstippen, zijnde 23:45 en 07:35, die zichtbaar zijn op de briefing GSM?

Ter aanvulling:
Afbeelding
Afbeelding
Misschien een telefoonnummer? 02/345.07.35
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2019, 20:29

 2204
Taupe077 schreef:Ik vind dat dit filmpje naar Elisabet wijst:
De fake tip van koekjes van Axel
Het toilet waar de gsm wordt verstopt, daar zie je een urinoir dus mol is een man
GDC zegt “ dag tuut” korte naam opdat we niet zouden denken aan Elisabet ... maar was misschien gewoon dag mol!

Dus het wijst naar Elisabet omdat het helemaal niet naar Elisabet wijst? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mateo27 apr 2019, 20:30

 870
Al geprobeerd, Loebas?
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2019, 20:30

 2204
Black_64 schreef:En hoe gaat de mol dit bericht dan bekijken? De kans dat er iemand anders dit hoort is groot.
Meenemen naar de kamer zal een te groot risico zijn.
Zou de mol een oortje of iets dergelijks op zak hebben?
Oortjes om een bericht te bekijken? :mrgreen:

Ook wel benieuwd hoe het allemaal in z'n werk is gegaan.
Gebruikersavatar

Loebas27 apr 2019, 20:36

 50
Mateo schreef:Al geprobeerd, Loebas?
Ja, gaat wel af, maar er neemt niemand op en ook geen voicemail. Straks of morgenvroeg nog eens proberen. Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar ook een telefoonnummer gevonden kon worden die dan het gefluit van de mol liet horen, dus misschien nu terug iets gelijkaardigs?
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 20:41

 3423  Yens
Mateo schreef:Al geprobeerd, Loebas?
Efkes opgezocht in 12-12, het is effectief een bestaand nummer maar weet niet wat de hint zou kunnen zijn:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Holmes27 apr 2019, 21:02

 395
Die mens gaat gelukkig zijn als een deel van Vlaanderen begint te bellen naar zijn nummer.... 😲
Ik kan me moeilijk inbeelden dat ze 2 jaar na elkaar iets met een telefoonnummer gaan doen... en de eerste nul heb je er zelf aan toegevoegd, die stond er niet.
Gebruikersavatar

KevinL27 apr 2019, 23:55

 87
Black_64 schreef:En hoe gaat de mol dit bericht dan bekijken? De kans dat er iemand anders dit hoort is groot.
Meenemen naar de kamer zal een te groot risico zijn.
Zou de mol een oortje of iets dergelijks op zak hebben?
Op het filmpje zie je oortjes aan de GSM hangen. GDC rolt die rond de gsm, en doormiddel van de tape blijft alles mooi zitten.
Gebruikersavatar

Black_6428 apr 2019, 08:32

 5
KevinL schreef:Op het filmpje zie je oortjes aan de GSM hangen. GDC rolt die rond de gsm, en doormiddel van de tape blijft alles mooi zitten.
Inderdaad KevinL.
Na je bericht ben ik het filmpje nog eens gaan bekijken en daar zie je op een bepaald ogenblik de oortjes aan de gsm hangen.
👍🏻
Gebruikersavatar

michiel.dewitte28 apr 2019, 09:48

 53  Sven
Het iedereen,

Mij viel op bij dat filmpje van de gsm dat ten eerste de mol best bij de kunstproef ging zitten zei Gilles. Joeri wou volgens mij mee dikke Bertha gaan spelen met Kaat dus valt hij al een beetje af omdat hij toch voor de kunstproef kon gaan. Verder is de naam van de mol weggebiept maar de biep lijkt me echt te kort om Elisabeth te zijn. Ik heb Elisabeth proberen meezeggen met d ebiep maar dat gaat niet. Dus bas of Axl de mol?

En Elisabeth is zonder h maar autocorrect enzo...
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 11:23

 1690  Sven
michiel.dewitte schreef:Het iedereen,

Mij viel op bij dat filmpje van de gsm dat ten eerste de mol best bij de kunstproef ging zitten zei Gilles. Joeri wou volgens mij mee dikke Bertha gaan spelen met Kaat dus valt hij al een beetje af omdat hij toch voor de kunstproef kon gaan. Verder is de naam van de mol weggebiept maar de biep lijkt me echt te kort om Elisabeth te zijn. Ik heb Elisabeth proberen meezeggen met d ebiep maar dat gaat niet. Dus bas of Axl de mol?

En Elisabeth is zonder h maar autocorrect enzo...
Het was Axel die direct de groepen verdeelde daar, dus Joeri had daar niet te veel in te zeggen. Wat dat biepke betreft, ik denk eerlijk gezegd dat Gilles gewoon "hey" zei en zijn zin vervolgde. Dat het biepje er gewoon is tussen gezet (om ons doen te denken dat het Bas is).
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23