Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 19:11

 870
Voor jullie, gelukkige Vlamimgen, wel, ja.
Ik moet veel langer wachten. Ik hoop één ding: dat Joeri erin blijft. Hoe dan ook. Niet alleen omdat ik hem against all odds als Mol heb, maar vooral omdat ik anders minimaal drie dagen volledig van slag zal zijn. En in de contramine.

In ieder geval wens ik iedereen veel genoegen vanavond!
Gebruikersavatar

BeaVer28 apr 2019, 21:46

 1293  Uma
zie het gewoon als een marketingstunt. Spanning opwekken omdat de finale in zicht is.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol29 apr 2019, 01:07

 373
Het lijkt eerder een professionele filmtrailer 😃
Chapeau!
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 07:35

 2354  Uma
Ik ben ook heel benieuwd! Allemaal is een cool pak, net James Bond.
Gebruikersavatar

BeaVer29 apr 2019, 07:52

 1293  Uma
Ik was ook enorm onder de indruk. Ook van Axel die er heel dashing uit ziet in Kostuum.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2019, 19:23

 767  Yens
De aflevering lijkt mij voor een finale-aflevering ook wel heel leuk te gaan worden. Meestal is dit toch een iets mindere aflevering qua opdrachten, als je bv kijkt naar vorig jaar. Dit jaar lijken er echter, net zoals in 2017 in Zuid-Afrika toch nog enkele leuke opdrachten tussen te zitten. Ook de locatie van de finale lijkt mij echt prachtig!
Gebruikersavatar

skred29 apr 2019, 19:29

 110  Uma
Dus Axel is in de finale de enige die recht naar ons kijkt... Recht in de ogen
Gebruikersavatar

Mateo30 apr 2019, 01:41

 870
In de allereerste aflevering (waarin met de finale wordt 'begonnen') zien we dat een kaars wordt uitgeblazen, van rechts naar links.
In de preview voor volgende week zit Bas rechts.

Niet dat ik er echt in geloof dat dit iets betekent, want ik ben intussen op zoveel verkeerde benen gezet, dat ik bijna geen benen meer over heb.
Gebruikersavatar

KevinL30 apr 2019, 09:39

 87
Mateo schreef:In de allereerste aflevering (waarin met de finale wordt 'begonnen') zien we dat een kaars wordt uitgeblazen, van rechts naar links.
In de preview voor volgende week zit Bas rechts.

Niet dat ik er echt in geloof dat dit iets betekent, want ik ben intussen op zoveel verkeerde benen gezet, dat ik bijna geen benen meer over heb.
Kan perfect kloppen hoor, want in mijn ogen begint sinds afgelopen zondag het net serieus te sluiten rond Bas.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23