Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2019, 07:22

 3423  Yens
Moeilijk om het filmpje zelf hier te delen, maar hier is de link op Facebook:
https://www.facebook.com/demolopvier/

Blijkbaar gaan ze de "extra filmpjes" dit jaar op Facebook en Instagram zetten. Ik heb het filmpje gisteren wel op tv gezien.

Op de site van vier, vind je deze pagina:
https://www.vier.be/de-mol/krijg-je-maa ... van-de-mol
Gebruikersavatar

sara.pantoja15 mar 2019, 07:28

 100
Ondanks dat ik wel facebook heb, vind ik het toch jammer dat de filmpjes niet meer op de website van Vier geplaatst worden.
Dit seizoen lijken ze alles wel een beetje anders te doen..
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2019, 07:38

 3423  Yens
Helemaal akkoord, je kan toch mensen niet dwingen om iets op Facebook of Instagram te gaan bekijken... Er gaan hier nog wel meer mensen dit niet leuk vinden :(. Ik vond het gisterenavond al vreemd dat ik nergens een post vond over het filmpje. Nu begrijp ik waarom...
Gebruikersavatar

sara.pantoja15 mar 2019, 07:47

 100
Aan de mensen op het forum met facebook en/of instagram om er dus proberen voor te zorgen dat de mensen zonder social media deze filmpjes ook kunnen bekijken via hier 🙂
Gebruikersavatar

MolWout15 mar 2019, 08:00

 348
Ik zal ook een oogje in het zeil houden en de posts delen.
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 08:40

 3547  Sven
@de productie van Vier/De Mol:

Graag ook rekening houden dat er nog altijd mensen zijn die GEEN facebook of instagram hebben.
Lees: graag dus ook op de site zetten :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 09:28

 2204
sara.pantoja schreef:Normaal gezien zouden ook mensen zonder account dit moeten kunnen zien (dacht ik).
Affirmatief. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 09:53

 3547  Sven
aaaaaaaah. dat filmpke. zag ik gisterenavond op TV 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2019, 12:08

 2245  Uma
Ik kan dat toch gewoon allemaal bekijken zonder problemen zonder dat ik zelf sociale media-accounts heb.

Ik lees ook af en toe wat er op de facebookpagina van 'De Mollengroep' staat, maar wat me daar tegenstaat (en op alle andere facebookpagina's trouwens ook) is, om het met Elisabet H. te zeggen: "Er zit geen structuur in, chaos op alle vlakken!" En dat allemaal zelfs zonder mol. 🙂
Gebruikersavatar

Cedric15 mar 2019, 12:29

 2834  Uma
Dit is gewoon de wekelijkse trailer zoals we die elke week wel zullen krijgen ivm de volgende aflevering?
Zegt op zich niets, lijkt me.
Het komt op TV en staat op de sociale media, waardoor iedereen die naar Vier kijkt het wel zal zien. En zelfs als je het niet ziet, het bevat beelden uit de volgende aflevering dus dan zie je het sowieso.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23