Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2019, 20:31

 2834  Uma
Damn, ik kijk hier gewéldig naar uit.
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2019, 20:53

 2354  Uma
Ik ook. We weten dan eindelijk wie het is, maar dan is het ook alweer voorbij....
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT30 apr 2019, 21:05

 767  Yens
Het is nog niet helemaal voorbij dan... Ik ben ook heel benieuwd naar de laatste reünie-aflevering daarna, want die zal toch wel iets anders zijn dan andere jaren door het feit dat de mol op voorhand nog niet gekozen was, nog interessanter dus. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 11:24

 8153
skred schreef:- een vrouwen toilet heeft doorgaans een vuilbakje naast de wc. Tenzij dit vuilbakje hoog aan de muur hangt (wat ik zou betwijfelen), zie ik er geen
Om ons te misleiden kunnen ze gerust dat vuilbakje even weggehaald hebben.
skred schreef:- bij vrouwen toiletten probeert men zoveel mogelijk toiletten te plaatsen, hier zijn maar 3 toiletten en nog plaats tussen de lavabo's en het raam. De plaats tussen de lavabo's en het raam kan voor urinoirs zijn...
"Maar" 3 toiletten en evenveel lavabo's. In restaurants e.d. is 3 een vrij normaal aantal. 3 toiletten voor mannen vind ik eerder veel.
Alleen in heel grote en/of zeer drukbezochte plaatsen vind je een grote rij toiletten. En zelfs dan nog. In Zaventem heb je een massa vrouwentoiletten, maar in de luchthaven van Madrid bv. waren er maar 3 WC's voor vrouwen. In Almaty (Kazachstan) waren er zelfs maar 2. Wat ik bedoel is dat je aan het aantal deuren niet kan afleiden of het om een vrouwen- of mannentoilet gaat.

De makers hebben er in ieder geval voor gezorgd dat er geen elementen aanwezig zijn waaruit we een geslacht kunnen afleiden.
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2019, 12:05

 2204
Heel leuk, maar ik betreur een beetje de tendens om hints buiten het programma te verstoppen (2017: twitteraccount GDC, 2019 Kinepolis). 😉
Gebruikersavatar

Taupe07709 mei 2019, 12:08

 767  Yens
Toch niet wat ik zei als grap ...
ze starten met de start en je zie daar roze lampjes hangen ... ik dacht toen gewoon dat dit "in" was in Vietnam 😂
Maar had toen even gezegd het is de link dat het roze molboekje .... d'oh!
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2019, 12:08

 2834  Uma
Nice! Zalig gedaan 🙂 Typische molhints ook.
Leuk dat iemand de kans kreeg het molboekje in te kijken. Geen idee of ik daar zelf zou gedacht hebben aan onder de zetelkussens kijken..
Gebruikersavatar

Klaartje09 mei 2019, 12:28

 2245  Uma
Het minste wat je kan zeggen is dat de makers zich voor deze Kinepolis-hints hebben laten inspireren door bepaalde zaken die veel weghebben van hints die hier op het forum passeren. Nogmaals een bewijs dat de makers dit forum echt wel grondig volgen en er zelfs inspiratie in vinden.

Hints in de kleur roze, in nummerplaten, morsecodes, in de muziek.

Wel leuk gedaan voor de bezoekers in Kinepolis. Vooral die envelop onder de zetel, supergoed bedacht. Leuk voor die mevrouw die dat molboekje mocht inkijken!
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2019, 12:33

 2204
Frolva schreef:Heel leuk, maar ik betreur een beetje de tendens om hints buiten het programma te verstoppen (2017: twitteraccount GDC, 2019 Kinepolis). 😉
Bij nader inzien begrijp ik het wel: als ze dit soort hints in de uitzending steken worden die op dit forum op een wip en een gauw gevonden. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2019, 14:37

 3423  Yens
Frolva schreef:Bij nader inzien begrijp ik het wel: als ze dit soort hints in de uitzending steken worden die op dit forum op een wip en een gauw gevonden. :mrgreen:
Het een zal het ander wel niet uitsluiten 😃. Ik hoop echt dat we zondag nog een paar keer oh en ah mogen zeggen, als ze de hints IN het programma bekendmaken 😉.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23