Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 11:36

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Het was Axel die direct de groepen verdeelde daar, dus Joeri had daar niet te veel in te zeggen. Wat dat biepke betreft, ik denk eerlijk gezegd dat Gilles gewoon "hey" zei en zijn zin vervolgde. Dat het biepje er gewoon is tussen gezet (om ons doen te denken dat het Bas is).
In het begin van het filmpje zegt hij ook gewoon "hey Mol", dus waarom zou hij daarna beginnen met de echte naam te vermelden. Zoals je zegt, is het volgens mij ook een afleidingsmanoeuvre om ons te doen denken dat er een naam gezegd is. Als hij gewoon "hey Mol" had gezegd, had het weinig zin om het weg te biepen 😉.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 11:48

 1690  Sven
Zou Gilles niet altijd gewoon mol zeggen? Dat ding is alleen te ontgrendelen met het oog, maar stel dat er toch iets zou misgaan en een kandidaat vindt die gsm en Gilles of de mol is vergeten die te vergrendelen (missen is menselijk), ze moeten toch altijd het zekere voor het onzekere nemen. Mocht er toch om een of andere reden een kandidaat het bericht van Gilles vinden, weet die alleen wat de opdracht van de mol is. Ik denk toch dat ze het risico niet gaan nemen, alles wordt tot in de puntjes voorbereid.
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 12:22

 3423  Yens
Lijkt me inderdaad ook het eenvoudigste om telkens "mol" te gebruiken, zoals je zegt is dat ook het minst gevaarlijk om te doen.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 12:25

 2834  Uma
Alle namen kunnen wel kort uitgesproken worden hé. Bas, Axel en Joeri zijn sowieso kort, maar Elisabet kan even goed afgekort worden tot Eli, zoals ze zelf deed voor dat "extra" filmpje waar de kandidaten in de auto liedjes zingen met hun namen.
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 12:32

 3423  Yens
Cedric schreef:Alle namen kunnen wel kort uitgesproken worden hé. Bas, Axel en Joeri zijn sowieso kort, maar Elisabet kan even goed afgekort worden tot Eli, zoals ze zelf deed voor dat "extra" filmpje waar de kandidaten in de auto liedjes zingen met hun namen.
Het lijkt met toch een vreemde kronkel dat ze opeens de naam "Eli" in de boodschappen zouden gebruiken, terwijl ze dat nooit doen "in real life", enkel in de auto wordt het gebruikt om de naam te kunnen aanpassen aan het ritme. Het is toch ook bizar dat ze de naam zouden afkorten om achterna een biep er op te zetten die dan aangeeft dat hier een korte naam werd gebruikt.

Zoals gezegd denk ik dat ze ons hier in het ootje nemen door een biep op het woord "mol" te zetten zodat we zouden denken dat de mol iemand met een korte naam is 🙂.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 12:45

 2834  Uma
Dat is inderdaad de meest logische verklaring.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 apr 2019, 13:05

 2354  Uma
De conclusie is dat ze willen dat we Bas gaan verdenken ➡️ Bas is niet De Mol. Ik denk dat er Mol is gezegd om ons te misleiden of dan ze gewoon de naam eruit hebben geknipt en er een kort biepje in hebben gezet.
Gebruikersavatar

Taupe07728 apr 2019, 13:31

 767  Yens
Frolva schreef:Dus het wijst naar Elisabet omdat het helemaal niet naar Elisabet wijst? :mrgreen:
Ja, exact! Niets is wat het lijkt.
Feit is dat ze echt Kaat te verdacht gemaakt hebben, wat hun bedoeling was.
Nu is Elisabet zeer verdacht, misschien dat ze wat tegengewicht geven op deze manier.
Hoe dan ook, ik weet niets!
Gebruikersavatar

masterveecee28 apr 2019, 17:10

 3547  Sven
Weet ook dat de productie geen valse hints geeft.
Nu pak ik hier wel het zinnetje van ex-molinator :mrgreen:
Gebruikersavatar

Taupe07728 apr 2019, 17:29

 767  Yens
Dat zijn niet echt valse hints, misschien heeft de mol ook die koeken, is het toch een toilet voor een man of is er achter de hoek geen urinoir etc.
Ik zie het eerder als kan op meerdere manieren worden geïnterpreteerd.
Och, we zien het wel binnenkort.
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 17:35

 3423  Yens
Taupe077 schreef:Dat zijn niet echt valse hints, misschien heeft de mol ook die koeken, is het toch een toilet voor een man of is er achter de hoek geen urinoir etc.
Ik zie het eerder als kan op meerdere manieren worden geïnterpreteerd.
Och, we zien het wel binnenkort.
Je vertolkt exact mijn gedachten 😉.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 apr 2019, 18:54

 2354  Uma
Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van vandaag! Ik verwacht toch iets speciaal met die enveloppen die we al in de trailer konden zien. Misschien gaan die enveloppen wel het hele spel op zijn kop zetten?

Nog 1 uur en 6 minuten!
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 23