Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2019, 21:47

 2354  Uma
In dit topic zal ik bijhouden wie met wie samenwerkt tijdens de opdrachten. In het document kan je per aflevering terug vinden wie er welke opdracht samen deed en ook een totaal van het aantal keren dat kandidaten per aflevering samen werkte en gedurende het hele seizoen.

Deze theorie werd vorig jaar bijgehouden door Jos.Jansen (Theorie: Samenwerking tussen kandidaten). Dit jaar zal ik het doen, Jos heeft zijn toestemming gegeven. Het is wel interessant om te bekijken, ook al kwam de Mol vorig jaar niet door deze theorie aan het licht, maar we gaan het gewoon nog eens proberen.
Dit is natuurlijk een theorie die gebaseerd is op de acties van de kandidaten en niet op hints of mollengedrag.

Alleen ik kan het document aanpassen om mollengedrag te vermijden :mrgreen:

De link

Bij vragen en/of bedenkingen, kan je hieronder mee discussiëren over deze theorie.
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 15 mar 2019, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mateo15 mar 2019, 21:49

 870
Fijn, dit topic. Ik verheug me hier alvast op, want ik denk dat er veel interessante informatie uit te halen valt.
Gebruikersavatar

Cedric15 mar 2019, 22:05

 2834  Uma
Oeie, Jos, stop je er dan toch mee? Ik herinner me nog dat je vorig jaar bij de finale zei dat je theorie blijkbaar niet gewerkt had gezien Baha niet de Mol was, maar had niet gedacht dat je het effectief zou gaan doorgeven 😛
Gebruikersavatar

jos.jansen15 mar 2019, 22:28

 328  Uma
Cedric schreef:Oeie, Jos, stop je er dan toch mee? Ik herinner me nog dat je vorig jaar bij de finale zei dat je theorie blijkbaar niet gewerkt had gezien Baha niet de Mol was, maar had niet gedacht dat je het effectief zou gaan doorgeven 😛
Nee nee ik blijf aanwezig op het forum en blijf opzoek naar de mol. Vermoljoen had me daarstraks gecontacteerd met de vraag of ik het erg vond dat hij met deze theorie aan het werk ging. En ik ben persoonlijk nu niet iemand die zich bepaalde dingen toe-eigent en andere ogen geven vaak een andere kijk, dus leek het mij interessant wat hij ermee doet.

Ik was persoonlijk ook eerder van zin geweest om dit vanaf volgende aflevering pas te starten sinds er deze week geen proef was met een mol, die wist dat hij/zij de mol is, en het waarschijnlijk niet echt veel info zou opleveren.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2019, 22:30

 2354  Uma
jos.jansen schreef:
Nee nee ik blijf aanwezig op het forum en blijf opzoek naar de mol. Vermoljoen had me daarstraks gecontacteerd met de vraag of ik het erg vond dat hij met deze theorie aan het werk ging. En ik ben persoonlijk nu niet iemand die zich bepaalde dingen toe-eigent en andere ogen geven vaak een andere kijk, dus leek het mij interessant wat hij ermee doet.

Ik was persoonlijk ook eerder van zin geweest om dit vanaf volgende aflevering pas te starten sinds er deze week geen proef was met een mol, die wist dat hij/zij de mol is, en het waarschijnlijk niet echt veel info zou opleveren.
Maar als jij het wilt doen, mag jij het doen hoor! Ik dacht dat je het dit jaar niet meer zou doen, dus had ik even gevraagd of ik dat mocht overnemen..
Gebruikersavatar

jos.jansen15 mar 2019, 22:33

 328  Uma
zoals ik eerder zij, ga je gang. Ik ben zeer benieuwt naar jou invulling van deze theorie en kijk ernaar uit wat ik er van kan leren 😉

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de zoektocht deze keer ga aanpakken en mogelijks kom ik dit jaar met een andere leuke theorie op de proppen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2019, 22:35

 2354  Uma
jos.jansen schreef:zoals ik eerder zij, ga je gang. Ik ben zeer benieuwt naar jou invulling van deze theorie en kijk ernaar uit wat ik er van kan leren 😉

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de zoektocht deze keer ga aanpakken en mogelijks kom ik dit jaar met een andere leuke theorie op de proppen.
Top. Ik ben benieuwd!

De credits van deze theorie gaan altijd naar jou!
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 21:53

 2354  Uma
Ik zal het schema morgen of overmorgen updaten.
Sorry voor het wachten!
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2019, 21:04

 2354  Uma
ik heb het schema geüpdatet!
Opvallend is dat Kaat en Bas + Ingrid en Bruno al 2 punten met elkaar delen.

Je kan het schema bekijken via de link in het allereerste bericht van dit topic.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 21:56

 8153
Thx Moljoentje!
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2019, 21:34

 2354  Uma
Schema is al geüpdatet!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:15

 8153
Waarom staan 2 vakjes met 2 in het geel en de andere vakjes met 2 niet?