Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2019, 20:25

 3483  Uma
corné.vanopstal schreef:Tuurlijk kun je zenuwen spelen, maar je hartslag zo bewust omhoog gooien dat het in je hals zichtbaar klopt....?
Heel makkelijk aan te leren: gewoon adem inhouden zonder het te laten merken. Je hart begint automatisch sneller te kloppen om de organen van zuurstof te voorzien. Na een minuut of 2 mag je gerust terug ademen. 😉
Nog overtuigender? Span terzelfdertijd je spieren op en verhoog daardoor je zuurstofverbruik (opgespannen nekspieren geven al een nerveuze indruk).
Je kan ook aan allerlei zaken denken die luguber zijn, triestig, oneerlijk, whatever, als het maar werkt (hoeft dus niet noodzakelijk onaangenaam te zijn 😉 ).
In een spel als De Mol kan je dat al op voorhand doen (tijdens de wandeling naar de eliminatieplaats).
Op een punaise zitten schijnt ook goed te werken. (vertaling= duimspijker).

De eerste keer dat je dit probeert zal het niet lukken en zeker niet overtuigend zijn maar je leert het wel snel. Als Mol moet je er wel iets voor over hebben en het toch wel op voorhand proberen om vast te kunnen stellen of het wel overtuigend genoeg is.
Gebruikersavatar

mark.vandaele21 mar 2019, 20:29

 178
Zelf als mol zou ik mij niet op m'n gemak voelen tijdens de groene schermen, denk niet dat er een gezellig sfeertje hangt. 😛
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2019, 20:42

 1690  Sven
Ik zou mij ook niet op mijn gemak voelen met die punaise in mijn... :mrgreen:
Gebruikersavatar

Holmes21 mar 2019, 20:43

 395
Social schreef:
Nogmaals het beeld van vlak voor het rode scherm van Liesbeth:

Afbeelding
Dit is het beeld er vlak voor (dus misschien gewoon actie/reactie....

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2019, 22:27

 1690  Sven
Is toch normaal dat je kijkt naar diegene die zijn scherm krijgt, je wil toch diens reactie peilen? Al zeker als je hem/haar verdenkt. Martijns reactie bij het groene scherm van Eva vind ik ook wel bijzonder. Hij was bijna nog nerveuzer dan bij zijn eigen scherm, en dan dat ingehouden lachje als ze groen krijgt. Is Eva zijn hoofdverdachte en wordt hij hier bevestigd? Kan zijn, maar dan vrees ik een beetje voor Martijn volgende week.
Gebruikersavatar

MolWout21 mar 2019, 22:33

 348
Handig om dit in het achterhoofd te houden. Altijd leuk om te weten wie wie verdenkt, ook al is dat natuurlijk voor interpretatie vatbaar...
Gebruikersavatar

kenny.vanderpligt23 apr 2019, 00:10

 1
Mij is het opgevallen dat Elisabet telkens kijkt naar de afvallers. Zo had ik het afvallen van Bruno en Kaat voorspeld.
Gebruikersavatar

mark.vandaele23 apr 2019, 00:22

 178
Kaat krijgt een rood scherm, eerste reactie van Elisabet is een toch wel iet wat vreemde lach ze veranderd direct haar mimiek naar een bezorgde blik.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

filip.vdb23 apr 2019, 00:49

 1
Wat mij op valt is bij elke eliminatie ! Dat Elisabeth elke eliminatie voor dat de afvaller beslist is altijd er voor die persoon aan kijkt! Nu bij deze laatste aflevering na dat Joeri beslistst hij groen krijgt ! Is Elisabeth de Eerst die ommidelijk kijkt naar kaat ! Het is een fractie van een seconde ! En dan zegt Gilles kaat is de volgende en achter kaat krijgt ze rood licht ! En dat is enorm verdacht en bij de vorige eliminaties is dat ook allemaal zo ! Echt verdacht ik zeg van in begin dat Elisabeth de mol is en dat van moment dat ze naar adem hapt op de trap en mensen tegen houd dat ze moet op adem komen voor tijd te trekken en in de tunnels juist zelfde ! Zij is de mol !!!! Ben ik juist met deze of denk ik verkeerd ! Wat denken jullie ?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2019, 06:55

 3423  Yens
Mannekes, het is al in den treure herhaald dat de mol NIET op de hoogte is wie de afvaller is. Het kan dus niet dat wat jullie zien hiermee te maken heeft. Zoek eens op het forum dan ga je dit regelmatig terugvinden.
Gebruikersavatar

skred23 apr 2019, 08:16

 110  Uma
Dat de mol niet op de hoogte is van wie afvalt, daar is misschien al veel over gezegd, maar kan er me iemand de bron geven?
Laatst gewijzigd door skred op 23 apr 2019, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT23 apr 2019, 19:29

 767  Yens
Het is trouwens niet omdat de mol de vorige jaren niet op de hoogte was van wie de afvaller was dat dit nu ook zo is. Misschien laten ze het hem/haar dit jaar toch weten, omdat het nu moeilijker is om hints naar de mol te verzinnen, aangezien die op voorhand nog niet gekozen was.