Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman18 mar 2019, 15:24

 48
Denk niet dat een mol op de hoogte wordt gebracht wie de afvaller is . De vragen worden door het ganse team geanalyseerd en dan valt het verdikt volgens mij enkel de mol is zeker van een groen . Ze kunnen de mol wel op de hoogte stellen als bv. Deze Jan terug komen in het spel maar bewust denk het niet
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2019, 16:16

 3483  Uma
sjackie.hoffman schreef:Denk niet dat een mol op de hoogte wordt gebracht wie de afvaller is . De vragen worden door het ganse team geanalyseerd en dan valt het verdikt volgens mij enkel de mol is zeker van een groen .
Wel een ongelooflijk toeval dat Marc (in reeks 3 van De Mol) elke afvaller voor de eliminatie aanraakte. 😲
Tevens is de laatste zin die ik geciteerd heb lastig in een oogopslag te lezen (het zijn 2 aparte zinnen waarvan de tweede de evidentie zelve is).
sjackie.hoffman schreef:Ze kunnen de mol wel op de hoogte stellen als bv. Deze Jan terug komen in het spel maar bewust denk het niet
Graag wat aandachtiger zijn bij het typen + nalezen na het posten (je hebt ongeveer 15 minuten vanaf het posten om je bericht nog aan te passen):
Er is geen Jan in het spel, behalve dan de 3de cameraman die toch nooit in beeld komt. Klopt het dat Deze Jan moet zijn: deze kan?
Tevens dezelfde opmerking als hoger: de tweede zin lijkt een (ongeldige) samentrekking van 2 zinnen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 13:25

 8153
ex-molinator schreef:Wel een ongelooflijk toeval dat Marc (in reeks 3 van De Mol) elke afvaller voor de eliminatie aanraakte. 😲
Ben je zeker dat het vóór de eliminatie was en niet erna? Naar wat ik mij ervan herinner was het erna. Iets dat nu niet meer zou kunnen aangezien dat zowat iedereen die in de buurt van de afvaller zit de afvaller nog eens vastpakt/ probeert vast te pakken.

sarah.vandevoordt schreef:Sorry, maar die blik van Eva tijdens de eliminatie... Alsof ze wist dat Liesbeth eruit ging liggen.
luna.magnusson schreef:Kijk eens hoe Eva met haar ogen Liesbeth 'aanwijst' (die vervolgens een rood scherm krijgt). Wist mol Eva al dat Liesbeth zou afvallen? Bewegende beelden zijn nog iets duidelijker: https://www.vier.be/video/de-mol/zcvkj3rg (rond 2:05).
Het lijkt mij eigenlijk niet abnormaal dat je kijkt naar degene die zijn/scherm te zien zal krijgen, zeker als je achteraan zit.
Gebruikersavatar

MolWout19 mar 2019, 14:56

 348
Ik heb de aflevering net nog eens terug gekeken. Eva kijkt niet alleen nadat Liesbeth haar naam genoemd wordt, maar ook continu ervoor. Alsof ze wist dat vroeg of laat Liesbeth rood zou krijgen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 15:03

 8153
Als Eva de mol is, dan hebben ze een mol gekozen die uit haar rol valt :mrgreen:
Gebruikersavatar

MolWout19 mar 2019, 15:06

 348
Klopt, vind het ook te obvious eigenlijk. Het valt anderzijds wel enorm op :roll:
Gebruikersavatar

melopee.dedeurwaerder19 mar 2019, 15:23

 1  Yens
Nee, want het is zelfs nog voor Gilles haar naam zegt.. Althans is het zo toch gemonteerd.
Super verdacht... Maar, super opvallend. Ik laat me nog niet vervallen in tunnelvisie, maar ze is mij toch wel een mogelijke mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2019, 16:00

 2354  Uma
We kunnen het zondag nog eens bekijken, is dit weer het geval, dan zou het weleens een hint kunnen zijn...
Gebruikersavatar

MolWout19 mar 2019, 16:35

 348
Misschien kreeg de Mol dit jaar wel de opdracht om telkens voordat de afvaller genoemd werd hem of haar aan te kijken, inderdaad. Nu zie ik dit nog niet als een legitieme hint, maar als dit volgende week het geval is wel (zoals Vermoljoen zegt) 😛