Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

annie.delen15 mar 2019, 13:45

 238  Uma
Als je het filmpje bekijkt lijkt het of de persoon pas 's nachts te weten komt dat hij/zij de mol is.
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 14:00

 2204
annie.delen schreef:Als je het filmpje bekijkt lijkt het of de persoon pas 's nachts te weten komt dat hij/zij de mol is.
Inderdaad.

Maar in aflevering 1 zegt GDC expliciet dat hij ze na de ondervraging bij hen roept om aan één van hen de opdracht officieel te geven en ook dat één van hen straks het gebouw zal verlaten als mol.

Dus filmpje wekt wat de verkeerde indruk, lijkt me.
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 14:05

 3547  Sven
Is wsl omdat het pas 's nacht allesmaal wordt doorgegeven.

Misschien moeten we zoeken in de volgende aflevering naar iemand die redelijk moe is 😎
Gebruikersavatar

Cedric15 mar 2019, 14:06

 2834  Uma
Gilles is sinds enkele maanden terug vrijgezel.
Gilles gaat 's nachts de kamer van de Mol binnen om de Mol te "briefen".

De Mol is een vrouw. Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 14:13

 3547  Sven
Cedric schreef:Gilles is sinds enkele maanden terug vrijgezel.
Gilles gaat 's nachts de kamer van de Mol binnen om de Mol te "briefen".

De Mol is een vrouw. Afbeelding
Ook gedacht! 😃
Zelfs de manier waarop hij het zegt, had ik iets van "die is tegen een vrouw bezig"... :scratch: :geek:
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2019, 14:15

 2245  Uma
Het zou aan de geluidsopname kunnen liggen, maar ik krijg sterk de indruk dat de stem die de teksten die in beeld komen uitspreekt in de kamer van de mol, niet die van GDC is, maar van iemand anders (de regisseur, vermoed ik). Die stem heeft een iets ander timbre en het accent en de intonatie verschillen van die van GDC, zo hoor ik het althans.

Enkel het allerlaatste wat gezegd wordt "Je krijgt de hoofdrol en die start nu.", is de stem van GDC (opgenomen aan het tafeltje in het vervallen gebouw in Ninh Binh die namiddag?).

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 14:21

 3547  Sven
@Klaartje: Klopt! goed gehoord
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2019, 14:39

 2245  Uma
Ik heb nog iets gezien in dat filmpje of beter: ik heb gezien dat er iets niet te zien was. Blijkbaar hebben de kamers in dit zogenaamde "slechtst geïsoleerde hotel van de wereld" geen kamernummers.

Het was natuurlijk handig geweest voor ons mocht dat wel zo zijn geweest, dan hadden ze bij het filmen toch geweldig hun best moeten doen om geen enkel kamernummer in beeld te brengen of ze hadden alle nummers moeten wegblurren.

Ik heb nergens een kamernummer of een andere aanduiding of bordje gezien die je de weg wijst in dat hotel (bvb waar de receptie, de keuken, de dining room e.d. is).
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2019, 14:57

 2204
Klaartje schreef:Het zou aan de geluidsopname kunnen liggen, maar ik krijg sterk de indruk dat de stem die de teksten die in beeld komen uitspreekt in de kamer van de mol, niet die van GDC is, maar van iemand anders (de regisseur, vermoed ik). Die stem heeft een iets ander timbre en het accent en de intonatie verschillen van die van GDC, zo hoor ik het althans.
Bij het bekijken ging ik er van uit dat de stem (van GDC) werd vervormd omdat het allemaal wel top secret moet blijven. Ik had dan ook verwacht dat er een (vervormde) reactie van de mol te horen zou zijn, maar daar kwam ik bedrogen uit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2019, 15:00

 8153
Ik had dat niet verwacht maar wel gehoopt.