Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck19 mar 2019, 09:18

 15
Wanneer kan je dit vinden in de aflevering?
Welke min/sec in afl. 2?
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2019, 10:24

 3483  Uma
kato.geerts schreef:Het moment dat GDC voor het eerst de mol gaat briefen, gaat hij de kamer binnen en zegt hij toh duidelijk: "Joeri, het is zover,...." Wat denken jullie?
Is dat niet "horen wat je wil horen"?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394919 mar 2019, 10:34

 183
Ik hoor persoonlijk eerder;
*zucht* oke, het is zo ver.

Afl 2, 2:25
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2019, 10:34

 2204
mathijs.vancaesbroeck schreef:Wanneer kan je dit vinden in de aflevering?
Welke min/sec in afl. 2?
Op het begin, minuut 2.29.
Als je enkel het fragment van het briefen wil zien, kan je ook terecht de eerste post van dit topic. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje19 mar 2019, 10:49

 2245  Uma
kato.geerts schreef:Het moment dat GDC voor het eerst de mol gaat briefen, gaat hij de kamer binnen en zegt hij toh duidelijk: "Joeri, het is zover,...." Wat denken jullie?
Volgens mij niet.

Ik hoor: "Okay, het is zo ver."

In de tekst die op het scherm verschijnt is die "Okay" weggelaten. Zoals er nog wel andere woorden worden weggelaten (luister wat er juist wordt gezegd als GDC info geeft over de eerste opdracht Vietnamees koken. Daar komt wat hij zegt ook niet letterlijk overeen met de woorden op het scherm).
Gebruikersavatar

annie.delen20 mar 2019, 15:30

 238  Uma
Wat vinden jullie van het feit dat GDC zucht vlak voor hij zijn kamer uitgaat.
Dan gaat hij naar de mol en zucht weer.
Hebben jullie joeri zien zuchten na de eliminatie? Daar ga ik toch eens extra op letten
Gebruikersavatar

Klaartje23 apr 2019, 11:43

 2245  Uma
masterveecee schreef:...
Zelfs de manier waarop hij het zegt, had ik iets van "die is tegen een vrouw bezig"... :scratch: :geek:
Dat was ook mijn aanvoelen toen: de manier waarop de Mol wordt aangesproken past eerder bij "onbekende man (de regisseur?) bejegent een vrouw".

Nu, na aflevering 7, er nog maar 1 vrouw in het spel is overgebleven, leek het me interessant om deze opmerking in dit topic nog eens van onder het stof te halen.

Kunnen we geen dossier aanleggen waarin we kunnen bewijzen dat de mol een vrouw is? Dat zou ons al heel heel ver brengen in onze zoektocht, zeg maar gerust: het zou de boeken kunnen sluiten.

We hebben misschien al wat "clues" maar voorlopig zijn die nog redelijk "troublesome".