Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2019, 15:00

 1690  Sven
Ik denk niet dat er een keuze is. Waarschijnlijk komt Gilles de kandidaten inlichten dat er een verfbom staat te ontploffen bij de afvaller, en dat zij dat kunnen voorkomen als ze samenwerken met Eva.
Daarop hoor je Martijn meteen zeggen dat het een spel is en dat Eva nu eenmaal het spel verloren heeft, anderen gaan daarin mee. Alleen Kaat lijkt toch nog te willen gaan om het een kans te geven en Eva, wat zij denken, terug te halen.
Daarna komt de aap uit de mouw en komen ze te weten dat niet Eva, maar 1 van hen de afvaller is. En gaan ze samenwerken met Eva, want die pakt toch een van de konijntjes. Of er geld mee gemoeid is laat ik in 't midden, als het zo is zal de mol er alles aan doen om dat geld uit de pot te houden.
Als de bom ontmanteld wordt, zullen noch wij, noch de kandidaten weten wie de afvaller was, ook de afvaller zelf niet. Het gaat iedereen aan het twijfelen brengen of ze wel goed bezig waren. Alleen Eva heeft daar voordeel bij, want zij was niet de afvaller en zit op het juiste spoor, als ze niet de mol is natuurlijk, maar dat denk ik niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2019, 15:10

 8153
jos.jansen schreef:
Het is natuurlijk wel een zeer dankbare positie voor de productie om te vergaderen met de mol zonder dat het opvalt.
=>
Taupe077 schreef: Daar geloof ik niet in. De opdrachten zijn al lang op voorhand gemaakt en gecontroleerd. Daar dan plots ipv de echt snelste, je mol zetten om hem te kunnen info geven? Nee, daar geloof ik niet in, er zijn betere methodes en de mol moet zeker bij de anderen zitten imo
Ik, en ik denk niet alleen ik, zou het persoonlijk zeer flauw vinden mocht Eva de mol zijn en de makers haar op deze manier van de groep afgezonderd hebben zodat ze haar eens uitgebreid kunnen briefen. Dat zou de makers echt in diskrediet brengen.
Jay-Lo schreef:Als de bom ontmanteld wordt, zullen noch wij, noch de kandidaten weten wie de afvaller was, ook de afvaller zelf niet.
Hoe dan ook zal er toch eens iemand moeten afvallen. Ze kunnen niet bezig blijven met mensen de aflevering te laten overleven. Volgens mij zal de voorlaatste dan afvallen, zoals Marzena afviel i.p.v. Bertrand. Het heeft Bertrand niet echt veel kennis bijgebracht, want de week erna lag hij eruit.
Jay-Lo schreef:Het gaat iedereen aan het twijfelen brengen of ze wel goed bezig waren. Alleen Eva heeft daar voordeel bij, want zij was niet de afvaller en zit op het juiste spoor, als ze niet de mol is natuurlijk, maar dat denk ik niet. ...
Het is toch helemaal niet zeker dat Eva op het juiste spoor zit?
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2019, 15:34

 1690  Sven
Eva is in dat geval de enige die zeker weet dat zij de afvaller niet is. Als de bom niet afgaat weten de anderen niet of zij al dan niet de afvaller waren, en aangezien Axel zei dat ze zeker was van haar verdenking, zou ze wel op het goede spoor kunnen zitten. Of niet en had ze net 1 vraag meer goed dan de echte afvaller. Dat kan natuurlijk ook.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2019, 15:48

 8153
Eva heeft inderdaad een streepje voor omdat de anderen niet weten of ze zelf de afvaller waren of niet. Maar daarmee weet Eva nog altijd niet of ze op het juiste spoor zit. Ze kan gerust 2de slechtst gescoord hebben op de vragenlijst.

Axel zei dat Eva zeker was van haar verdenking. Axel kan dat uit zijn duim gezogen hebben om de reactie van de anderen te zien. Of Eva heeft hem voorgelogen dat ze zeker is om zijn reactie te zien.
Axel lijkt trouwens een beetje paranormaal begaafd te zijn: na de eliminatie van Liesbeth zei hij dat het was alsof ze het voorvoeld had en na het rode scherm van Eva vond hij dat Eva zooooo stil en rustig was voor de eliminatie :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT28 mar 2019, 16:38

 767  Yens
Ik denk dat ze gewoon, zoals met Bouba en Jolien 2 jaar geleden, 2 mensen laten afvallen tijdens de eliminatie op het einde van de aflevering als er niemand naar huis gaat na de opdracht met de verfbom.
Gebruikersavatar

Paracetamol28 mar 2019, 17:56

 40
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd hoe die bom bij één persoon kan ontploffen aan een gezamenlijke tafel. :roll:
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2019, 18:09

 3483  Uma
Nvdiorne schreef:Ik ben eigenlijk zeer benieuwd hoe die bom bij één persoon kan ontploffen aan een gezamenlijke tafel. :roll:
Elke stoel heeft een verfbom, en ze worden allemaal , met 1 uitzondering of afstand inactief gemaakt. ( of ze beginnen allemaal inactief er kan 1 in actieve slapende toestand gezet worden). Technisch doodsimpel.
Een andere optie is een bom onderaan de tafel die gericht kan worden (iets meer risico dat er iets geplaatst wordt dat het richtmechanisme hindert).
Ik denk dat er technisch veel moeilijker zaken zijn in sommige opdrachten (denk aan heel de bungeejump operatie 😲 ).
Gebruikersavatar

Paracetamol28 mar 2019, 18:13

 40
Er werd een bom onder de tafel getoond dus was wel benieuwd hoe ze dat in elkaar gingen steken, hoop stiekem een beetje dat hij ontploft. :oops:
Gebruikersavatar

mark.vandaele28 mar 2019, 20:36

 178
ex-molinator schreef:Elke stoel heeft een verfbom, en ze worden allemaal , met 1 uitzondering of afstand inactief gemaakt. ( of ze beginnen allemaal inactief er kan 1 in actieve slapende toestand gezet worden). Technisch doodsimpel.
Een andere optie is een bom onderaan de tafel die gericht kan worden (iets meer risico dat er iets geplaatst wordt dat het richtmechanisme hindert).
Ik denk dat er technisch veel moeilijker zaken zijn in sommige opdrachten (denk aan heel de bungeejump operatie 😲 ).
Maar als deze onder de stoel of tafel ontploft kan dat toch alleen maar op hun benen zijn of hoe zit dat? Bij Ruth was dat echt full blown in het gezicht.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2019, 20:41

 3483  Uma
mark.vandaele schreef:...
Maar als deze onder de stoel of tafel ontploft kan dat toch alleen maar op hun benen zijn of hoe zit dat? Bij Ruth was dat echt full blown in het gezicht.
Een klein beetje verbeelding gebruiken? bvb onderaan de rand van de tafel
Gebruikersavatar

mark.vandaele28 mar 2019, 20:52

 178
Ja verbeelding gebruiken is geen probleem maar logischer wijze is de straal van je bom zeer beperkt indien die onder de tafel of een stoel hangt, het was maar een vraag aangezien het bleek dat je er verstand van had. (en indien de bom niet ontploft zal ik het mij altijd blijven afvragen) :?
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2019, 21:09

 3483  Uma
mark.vandaele schreef:Ja verbeelding gebruiken is geen probleem maar logischer wijze is de straal van je bom zeer beperkt indien die onder de tafel of een stoel hangt...
De straal/invloedsfeer/bereik kan je toch zelf beïnvloeden door richting, kanalisering, krachtbeperking, plaatsing?
Straal is in dit geval minder belangrijk dan richting gezien de situatie, tevens is het niet noodzakelijk 1 bom, maar misschien 8 fijn afgestelde bommetjes.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17